Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Pasażer (Life During Wartime).

V z pomocą Panam udaje się wytworzyć impuls EMP i sprowadzić AV-kę na ziemię. Teraz jadą na miejsce katastrofy, by przejąć Andersa Hellmana.

Pozbądź się dronów (Take out the drones)

Po drodze zaatakuje was chmara dronów - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po drodze zaatakuje was chmara dronów. Przejmij kontrolę nad wieżyczką i zestrzel je wszystkie lub skorzystaj z hakowania - krótkie spięcie.

Dostań się do AV-ki (Reach the AV)

Mitch i Scorpion, starzy znajomi Panam zauważyli wypadek AV-ki i chcieli podjąć akcję ratunkową nie zdając sobie sprawy z tego, że to konwój korporacji. Kontakt z nimi został zerwany, a Panam obawia się o życie wszystkich z Aldecaldos.

Podłącz się do drona i przeskanuj teren w poszukiwaniu Mitcha, potencjalnego zagrożenia i innych opcjonalnych celów - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podłącz się do drona i przeskanuj teren w poszukiwaniu Mitcha, potencjalnego zagrożenia i innych opcjonalnych celów. Jak zwykle, możesz zdecydować się na frontalny atak lub spróbować działać po cichu. Najważniejszym celem, który trzeba zneutralizować jest wyrzutnia. Musisz dostać się do panelu sterowania AV-ki.

Idź trasą zaznaczoną na powyższym obrazku i przyczaj się przy skałach, by pozostać poza wzrokiem droidów i dronów - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź trasą zaznaczoną na powyższym obrazku i przyczaj się przy skałach, by pozostać poza wzrokiem droidów i dronów.

Zakradnij się do panelu kontrolnego w momencie, gdy przeciwnicy nie będą patrzeć w Twoją stronę i wyłącz wyrzutnię - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zakradnij się do panelu kontrolnego w momencie, gdy przeciwnicy nie będą patrzeć w Twoją stronę i wyłącz wyrzutnię.

Gdy tylko wyłączysz główną broń, Panam podjedzie do Ciebie i będziecie musieli wyeliminować siły Kang Tao - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko wyłączysz główną broń, Panam podjedzie do Ciebie i będziecie musieli wyeliminować siły Kang Tao. Bez aktywnej wyrzutni będzie znacznie prościej.

Wejdź do AV-ki (Get in the AV)

Wejdź do pojazdu i przesłuchaj pilota, który trzyma na muszce Mitcha - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź do pojazdu i przesłuchaj pilota, który trzyma na muszce Mitcha. Wybierając odpowiednie opcje dialogowe od razu dowiesz się, gdzie zabrano Andersa Hellmana. W innym wypadku będziesz musiał zdobyć te informacje na własną rękę i walczyć z dodatkowymi przeciwnikami. Warto ułatwić sobie życie i odpowiednio pokierować rozmową. Musisz jednak się spieszyć, bo na wybór odpowiednich opcji masz określoną ilość czasu. Wybierz kolejno:

  1. Spokojnie. Możemy sobie pomóc (Easy. We can help each other);
  2. Chodzi mi tylko o Hellmana (I just want Hellman);
  3. Tracę cierpliwość (I'm loosing my patience).

Pilot zdradzi Ci, że Hellman został zabrany do pobliskiej starej stacji paliw. Wskocz na motor i jedź do wyznaczonego miejsca.

Jeśli nie uzyskałeś potrzebnych informacji od pilota musisz włączyć skaner i znaleźć ślady opon pojazdu, którym został przewieziony w inne miejsce - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli nie uzyskałeś potrzebnych informacji od pilota musisz włączyć skaner i znaleźć ślady opon pojazdu, którym został przewieziony w inne miejsce. Następnie wsiądź na motor i jedź po śladach, aż dotrzesz do stacji benzynowej. Napotkasz po drodze kilku dodatkowych przeciwników - możesz ich zabić lub wyminąć.

Wejdź do środka (Go inside)

Wejścia od frontu można sforsować, ale wymaga to odpowiedniej budowy ciała - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejścia od frontu można sforsować, ale wymaga to odpowiedniej budowy ciała. Drzwi na tyłach budynku i właz na dachu wymagają z kolei odpowiednich Zdolności Technicznych. Obejdź stację od prawej strony, unikając wzroku strażników i następnie przeskanuj teren - jest zaminowany.

Przed wejściem spotkasz jednego strażnika - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przed wejściem spotkasz jednego strażnika. Gdy tylko zajmie się swoimi sprawami, wykończ go po cichu. Wejdź do budynku.

Znajdź Hellmana na stacji benzynowej (Find Hellman at the gas station)

Przejdź przez drzwi po prawej stronie, a następnie skręć do pomieszczenia po lewej stronie - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przejdź przez drzwi po prawej stronie, a następnie skręć do pomieszczenia po lewej stronie. Zanim pójdziesz dalej, zhakuj kamerę. Idź dalej pod osłoną długiej lady.

Zabij strażnika i ukryj jego ciało, tak na wszelki wypadek - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zabij strażnika i ukryj jego ciało, tak na wszelki wypadek. Wyjdź z tego pomieszczenia przez podwójne drzwi po prawej stronie lady sklepowej, by dotrzeć do garażu.

W środku stacjonuje dwóch strażników, ale możesz ich spokojnie wyminąć - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W środku stacjonuje dwóch strażników, ale możesz ich spokojnie wyminąć. Gdy będą patrzeć w lewą stronę, Ty idź w prawo, do samego końca.

Gdy strażnicy będą zajęci czymś innym, wejdź na wyższe piętro i otwórz drzwi, by spotkać się z Hellmanem - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy strażnicy będą zajęci czymś innym, wejdź na wyższe piętro i otwórz drzwi, by spotkać się z Hellmanem. Jeśli w trakcie wchodzenia po schodach ktoś Cię zauważy, nie będzie to miało żadnego znaczenia, bo po konfrontacji z Hellmanem i tak wszyscy pozostali przy życiu wrogowie znikną.

Skonfrontuj się z Hellmanem (Confront Hellman)

Podejdź do Hellmana i pozbaw go przytomności, a następnie zadzwoń do Takemury i poinformuj go, że zabierzesz Andersa do Sunset Motel - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdź do Hellmana i pozbaw go przytomności, a następnie zadzwoń do Takemury i poinformuj go, że zabierzesz Andersa do Sunset Motel.

Wynieś Hellmana na zewnątrz, porozmawiaj z Panam, Mitchem i Saulem, a następnie załaduj Andersa na motocykl Scorpiona (teraz jest już Twój - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wynieś Hellmana na zewnątrz, porozmawiaj z Panam, Mitchem i Saulem, a następnie załaduj Andersa na motocykl Scorpiona (teraz jest już Twój!). Automatycznie przeniesiesz się do pokoju hotelowego.

Możesz porozmawiać z Hellmanem według własnego uznania - Cyberpunk 2077: Pasażer/Life During Wartime - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz porozmawiać z Hellmanem według własnego uznania. Warto wyczerpać wszystkie opcje dialogowe, bo dowiesz się dzięki temu wielu interesujących rzeczy na temat biochipa i aktualnej kondycji zdrowotnej V. Na koniec dostaniesz także dokładne schematy Relica.