Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Nieznane przyjemności (The Space In Between).

Wizyta w klubie Chmury (Clouds) okazała się małym sukcesem. V zdobył informacje o ripperze, który zwie się Fingers. Pora udać się do kliniki przy Jig-Jig Street.

Zadzwoń do Judy (Call Judy) - opcjonalnie

Zanim pójdziesz na spotkanie z Fingersem możesz dotrzymać wcześniej danego słowa i zadzwonić do Judy, by poinformować ją co odkryłeś na temat Evelyn Parker - Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zanim pójdziesz na spotkanie z Fingersem możesz dotrzymać wcześniej danego słowa i zadzwonić do Judy, by poinformować ją co odkryłeś na temat Evelyn Parker.

Udaj się na Jig-Jig Street (Go to Jig-Jig Street)

Klinika Fingersa znajduje się w zaułku, na końcu ulicy Jig-Jig Street - Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Klinika Fingersa znajduje się w zaułku, na końcu ulicy Jig-Jig Street. Przed wejściem spotkasz kilku gangsterów i możesz ich ominąć na kilka sposobów.

  1. Walka: po prostu wszystkich zlikwiduj;
  2. Punk: jeśli Twoja postać ma przeszłość związana z ulicami Night City (Punk) możesz porozmawiać z bandziorami, a Ci wpuszczą Cię do środka;
  3. Siła: możesz wyważyć boczne drzwi;
  4. Zastraszenie: jeśli posiadasz odpowiednią wartość atrybutu budowy ciała możesz zastraszyć ludzi przed wejściem;
  5. Spryt: wskocz na pobliski śmietnik, a następnie na daszek, by dostać się do otwartego okna;
  6. Kłamstwo: możesz powiedzieć, że szukasz Fingersa, bo masz problem ze wszczepem.

Porozmawiaj z Fingersem (Talk to Fingers)

Wejdź do kliniki i idź na pierwsze piętro budynku - Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź do kliniki i idź na pierwsze piętro budynku. Co ciekawe, na miejscu spotkasz Judy. Zaniepokojona losem swojej przyjaciółki od razu zjawiła się na miejscu. Fingers to ponoć straszny partacz i rzeźnik.

W kolejce do ripperdoca czeka kilku innych klientów - Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W kolejce do ripperdoca czeka kilku innych klientów. Jeśli chcesz, możesz poczekać na swoją kolej lub spróbować jednego z alternatywnych rozwiązań.

  1. Wywarz drzwi do Sali operacyjnej (wymagana odpowiednia budowa ciała);
  2. Skorzystaj z bocznego wejścia, które prowadzi przez okno w poczekalni, a następnie przez kratę (wymagana Zdolność Techniczna);
  3. Przekonaj pacjentów, by Cię przepuścili (pieniędzmi, groźbą lub opanowaniem);
  4. Zhakuj komputer, by ustawić się na początku kolejki.
Po wejściu na salę operacyjną zacznij rozmowę z Fingersem, a następnie przejdź do jego pokoju - Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wejściu na salę operacyjną zacznij rozmowę z Fingersem, a następnie przejdź do jego pokoju. W zależności od wybranych opcji dialogowych rozmowę możesz przeprowadzić na różne sposoby: po dobroci, z użyciem siły lub z pomocą Judy.

Jeśli zdecydujesz się użyć siły i skrzywdzisz Fingersa musisz mieć na uwadze fakt, że nie będzie on później dostępny jako ripperdock.

W końcu uda Ci się wydusić z Fingersa nieco informacji - Cyberpunk 2077: Nieznane przyjemności/The Space In Between - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W końcu uda Ci się wydusić z Fingersa nieco informacji. Kiedy zdał sobie sprawę z tego, że nie może jej pomóc, zadzwonił do swojego fixera, Wakako. Tego samego dnia Evelyn została zabrana i ma służyć do nagrywania braindansów z Ćmą (XBD).