Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznego questu Czerwony wieszcz - Killing in the Name. Nasza solucja podpowiada jak zbadać stronę www powiązaną z misją, gdzie odnajdywać kolejne routery i jak zachować się pod koniec misji w sprawie Swedenborga.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Misja ta powinna zostać automatycznie odblokowana jakiś czas po ukończeniu pobocznego zadania A Like Supreme, czyli jednego z pobocznych questów powiązanych z postacią Kerryego Eurodynea - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Misja ta powinna zostać automatycznie odblokowana jakiś czas po ukończeniu pobocznego zadania A Like Supreme, czyli jednego z pobocznych questów powiązanych z postacią Kerry'ego Eurodyne'a. Otrzymasz wiadomość, której nadawcą będzie Kolektyw Bartmoss (Bartmoss Collective). Wiadomość będzie zawierała zaproszenie do zbadania pewnej strony internetowej.

Zbadanie strony internetowej

Gra zasugeruje powrót do mieszkania V po to żeby skorzystać z komputera, ale możesz też użyć innego sprzętu podłączonego do sieci - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gra zasugeruje powrót do mieszkania V po to żeby skorzystać z komputera, ale możesz też użyć innego sprzętu podłączonego do sieci. Niezależnie od używanego urządzenia przejdź do zakładki Sieć (Net).

Z listy znanych stron internetowych wybierz Kolektyw Bartmoss - zaznaczyliśmy go na powyższym obrazku i rozpoznasz go po ikonie zaciśniętej pieści i czerwonym tle.

Po znalezieniu się na stronie kolektywu na górze strony widoczna będzie informacja na temat przewidzianej nagrody na temat wszelakich informacji o Swedenborgu - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po znalezieniu się na stronie kolektywu na górze strony widoczna będzie informacja na temat przewidzianej nagrody na temat wszelakich informacji o Swedenborgu. Naciśnij przycisk 'Czytaj dalej' (Read More) żeby dowiedzieć się więcej o tej sprawie.

Skontaktowanie się z Nancy (Bel Isis)

Użyj telefonu V po to żeby zadzwonić do Nancy Hartley (Bel Isis) - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Użyj telefonu V po to żeby zadzwonić do Nancy Hartley (Bel Isis). V w trakcie rozmowy automatycznie zaoferuje pomoc w przeprowadzeniu śledztwa na temat Swedenborga. Od Nancy otrzymasz pierwszą wskazówkę związaną ze zbadaniem obszaru w Santo Domingo.

Zbadanie obszaru w Santo Domingo

Miejsce do zbadania to zdewastowania dzielnica budynków mieszkalnych w Rancho Coronado w Santo Domingo - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miejsce do zbadania to zdewastowania dzielnica budynków mieszkalnych w Rancho Coronado w Santo Domingo. Po dotarciu na miejsce cały ten obszar zostanie oznaczony na żółto na mini-mapie i będziesz musiał poszukać śladów.

Zainteresuj się schodami ewakuacyjnymi z powyższego obrazka, dzięki którym będziesz mógł rozpocząć wspinaczkę.

Twoim zadaniem jest odnalezienie routera - jest on przyczepiony do ściany budynku na jednym z wyższych pięter - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest odnalezienie routera - jest on przyczepiony do ściany budynku na jednym z wyższych pięter. Wejdź w interakcję z routerem i rozegraj mini-grę hakerską (Naruszenie Protokołu).

Nie musisz zaliczać mini-gry w 100% - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie musisz zaliczać mini-gry w 100%. Liczy sie jedynie to żeby przeprowadzić jakiekolwiek hakowanie.

Po włamaniu otrzymasz wiadomość od nieznanego nadawcy. Będzie ona zawierała koordynaty lokacji na pustkowiach. Pogadaj z Johnnym zanim opuścisz Rancho Coronado (wybierane opcje dialogowe podczas tej i kolejnych rozmów z Silverhandem nie będą miały istotnego znaczenia).

Zbadanie pierwszego obszaru na Badlandach

Źródło sygnału znajduje się w południowej części Badlandów - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Źródło sygnału znajduje się w południowej części Badlandów. Jest to pokazane na obrazku obozowisko. Jeśli nie zaliczałeś tu jeszcze kronik kryminalnych, to możesz tu spotkać grupę przeciwników i najlepiej będzie rozprawić się z nimi, gdyż skradanie się może być kłopotliwe.

Docelowo musisz wdrapać się na dach dużej przyczepy - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Docelowo musisz wdrapać się na dach dużej przyczepy. Pozwoli ci to zlokalizować kolejny router i tak jak wcześniej trzeba się do niego podłączyć i zaliczyć mini-grę hakerską.

Po raz kolejny otrzymasz wiadomość z nieznanego numeru i koordynaty kolejnej lokacji nadającej się do zbadania. Pogadaj ponownie z Johnnym przed wyruszeniem w podróż.

Zbadanie drugiego obszaru na Badlandach

Musisz pozostać na Badlandach, przy czym tym razem do zbadania jest ich inna część - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz pozostać na Badlandach, przy czym tym razem do zbadania jest ich inna część. Po dotarciu na miejsce skorzystaj z pokazanych na obrazku drabin po to żeby dotrzeć na górne metalowe balkoniki sąsiadujące z wielkim billboardem.

Kolejny router ukryty jest w miejscu zaznaczonym na dołączonym obrazku - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejny router ukryty jest w miejscu zaznaczonym na dołączonym obrazku. Wykonaj znane czynności - podłącz się i zalicz Naruszenie Protokołu.

Zaczekaj na kolejną wiadomość z koordynatami i zalicz kolejną rozmowę z Johnnym.

Zbadanie obszaru w Pacyfice

Nowy cel podróży to dzielnica West Wind Estate w Pacifica - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nowy cel podróży to dzielnica West Wind Estate w Pacifica. Cel podróży sąsiaduje z mieszkaniami West Wind Apartments. Po dotarciu na miejsce odszukaj pokazanego na obrazku bota-wróżbitę. Możesz opcjonalnie wydać 1 kredyta na wróżbę lub od razu kontynuować rozmowę.

Zbadaj boczną cześć stanowiska automatycznej wróżki żeby znaleźć ostatni już router - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zbadaj boczną cześć stanowiska automatycznej wróżki żeby znaleźć ostatni już router. Musisz się oczywiście włamać i rozegrać mini-grę hakerską. Po tym jak dowiesz się kim/czym jest Swedenborg wysłuchaj rozmowy z Johnnym.

Zakończenie zadania

Quest ten ma trzy główne zakończenia - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Quest ten ma trzy główne zakończenia:

  1. Możesz wejść w interakcję z routerem i odłączyć go od sieci po to żeby powstrzymać dalszy proces rozsyłania wiadomości.
  2. Możesz wejść w interakcję z routerem i zmodyfikować kod żeby urządzenie wysyłało jeszcze więcej wiadomości. Jest to możliwe tylko jeśli V ma co najmniej 10 punktów atrybutu Inteligencja.
  3. Możesz porozmawiać z Johnnym i poinformować go o tym, że pozostawisz router w spokoju i pozwolisz na dalsze rozsyłanie wiadomości.
Niezależnie od wybranego zakończenia musisz dodatkowo zadzwonić do Nancy - Cyberpunk 2077: Czerwony wieszcz - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego zakończenia musisz dodatkowo zadzwonić do Nancy. W tym przypadku masz dwa warianty zachowania - możesz podzielić się z nią odkryciami lub skłamać i zachować wiedzę na temat Swedenborga dla siebie.

Opcjonalnie możesz też ponownie zajrzeć na stronę internetową, którą badałeś na samym początku misji. Jej treść może zmienić się na bazie twoich wyborów związanych z ostatnim routerem.