Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2020

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Stary znajomy (Down on the Street).

Dawny ochroniarz Arasaki, Takemura, zdobył jakieś ważne informacje i zaprosił V na spotkanie w Japantown, by to omówić.

Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczenia, punkty Reputacji.

Spotkaj się z Takemurą (Meet with Takemura)

Udaj się do doków przy Channel Street w Japantown - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się do doków przy Channel Street w Japantown. Usiądź na barierce i poczekaj na Takemurę. Mężczyzna nie będzie w najlepszej formie, ale mówi V żeby się nie martwił. Po chwili na miejscu pojawi się Oda, ochroniarz Hanako-samy (córki Saburo).

W trakcie rozmowy z Oda możesz powiedzieć mu, co widziałeś w apartamencie Konpeki Plaza i że to Yorinobu zabił swojego ojca, Saburo - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z Oda możesz powiedzieć mu, co widziałeś w apartamencie Konpeki Plaza i że to Yorinobu zabił swojego ojca, Saburo. Oda niestety nie uwierzy w słowa V, a nawet zagrozi mu śmiercią.

Po nieudanym spotkaniu z Oda, porozmawiaj z Takemurą - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po nieudanym spotkaniu z Oda, porozmawiaj z Takemurą. Mężczyzna twierdzi, że Oda zdradził pewną istotną informację: po paradzie wracają do Tokio więc trzeba działać szybko. Na paradzie będzie mnóstwo osób więc będą mieli szansę zbliżyć się do Hanako-samy, ale do tego będą potrzebne dokładne plany Japantown. V zaproponuje, że Wakako może zdobyć plany, a Takemura zaprosi go na przejażdżkę - warto z tej opcji skorzystać, bo inaczej będziesz musiał sam dostać się do lokalu fixerki na Jig-Jig Street.

Porozmawiaj z Wakako (Talk to Wakako)

Wakako serdecznie przywita się ze swoimi gośćmi, a następnie poinformuje, że Takemura jest poszukiwany przez wszystkie siły Arasaki i to dobry powód, by go wydać - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wakako serdecznie przywita się ze swoimi gośćmi, a następnie poinformuje, że Takemura jest poszukiwany przez wszystkie siły Arasaki i to dobry powód, by go wydać. Po dłuższej konwersacji Wakako zgadza się pomóc i podaje drzazgę z dokładnymi informacjami na temat parady w Japantown. Jedno jest pewne, córka Saburo będzie doskonale strzeżona, w tłumie schowa się sporo tajniaków, a po obu stronach rozstawi się kilku snajperów.

Jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś, teraz jest idealny moment, by pomówić z Wakako o innej sprawie i upomnieć się o zapłatę należną za wykonanie misji Ostatnia taka robota (The Rescue).

Porozmawiaj z Takemurą (Talk to Takemura)

Wyjdź z lokalu Wakako i porozmawiaj z Takemurą - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z lokalu Wakako i porozmawiaj z Takemurą. Mężczyzna jest zadowolony z informacji, które udało się wam zdobyć, ale spróbuje dowiedzieć się czegoś więcej na własną rękę. Będziesz musiał poczekać 24 godziny wewnątrz gry i np. zająć się w tym czasie zadaniami pobocznymi lub przewinąć czas w opcjach gry. Po tym czasie otrzymasz telefon od Takemury i automatycznie przejdziesz do kolejnego zadania głównego Koty w ciemności (Gimme Danger).