Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Stary znajomy (Down on the Street).

Dawny ochroniarz Arasaki, Takemura, zdobył jakieś ważne informacje i zaprosił V na spotkanie w Japantown, by to omówić.

Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczenia, punkty Reputacji.

Spotkaj się z Takemurą (Meet with Takemura)

Udaj się do doków przy Channel Street w Japantown - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się do doków przy Channel Street w Japantown. Usiądź na barierce i poczekaj na Takemurę. Mężczyzna nie będzie w najlepszej formie, ale mówi V żeby się nie martwił. Po chwili na miejscu pojawi się Oda, ochroniarz Hanako-samy (córki Saburo).

W trakcie rozmowy z Oda możesz powiedzieć mu, co widziałeś w apartamencie Konpeki Plaza i że to Yorinobu zabił swojego ojca, Saburo - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z Oda możesz powiedzieć mu, co widziałeś w apartamencie Konpeki Plaza i że to Yorinobu zabił swojego ojca, Saburo. Oda niestety nie uwierzy w słowa V, a nawet zagrozi mu śmiercią.

Po nieudanym spotkaniu z Oda, porozmawiaj z Takemurą - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po nieudanym spotkaniu z Oda, porozmawiaj z Takemurą. Mężczyzna twierdzi, że Oda zdradził pewną istotną informację: po paradzie wracają do Tokio więc trzeba działać szybko. Na paradzie będzie mnóstwo osób więc będą mieli szansę zbliżyć się do Hanako-samy, ale do tego będą potrzebne dokładne plany Japantown. V zaproponuje, że Wakako może zdobyć plany, a Takemura zaprosi go na przejażdżkę - warto z tej opcji skorzystać, bo inaczej będziesz musiał sam dostać się do lokalu fixerki na Jig-Jig Street.

Porozmawiaj z Wakako (Talk to Wakako)

Wakako serdecznie przywita się ze swoimi gośćmi, a następnie poinformuje, że Takemura jest poszukiwany przez wszystkie siły Arasaki i to dobry powód, by go wydać - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wakako serdecznie przywita się ze swoimi gośćmi, a następnie poinformuje, że Takemura jest poszukiwany przez wszystkie siły Arasaki i to dobry powód, by go wydać. Po dłuższej konwersacji Wakako zgadza się pomóc i podaje drzazgę z dokładnymi informacjami na temat parady w Japantown. Jedno jest pewne, córka Saburo będzie doskonale strzeżona, w tłumie schowa się sporo tajniaków, a po obu stronach rozstawi się kilku snajperów.

Jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś, teraz jest idealny moment, by pomówić z Wakako o innej sprawie i upomnieć się o zapłatę należną za wykonanie misji Ostatnia taka robota (The Rescue).

Porozmawiaj z Takemurą (Talk to Takemura)

Wyjdź z lokalu Wakako i porozmawiaj z Takemurą - Cyberpunk 2077: Stary znajomy/Down on the Street - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z lokalu Wakako i porozmawiaj z Takemurą. Mężczyzna jest zadowolony z informacji, które udało się wam zdobyć, ale spróbuje dowiedzieć się czegoś więcej na własną rękę. Będziesz musiał poczekać 24 godziny wewnątrz gry i np. zająć się w tym czasie zadaniami pobocznymi lub przewinąć czas w opcjach gry. Po tym czasie otrzymasz telefon od Takemury i automatycznie przejdziesz do kolejnego zadania głównego Koty w ciemności (Gimme Danger).