Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Ekstremalne wrażenia (Sweet Dreams).

Przechodząc przez targ w Japantown (dzielnica Westbrook) możesz natknąć się na Stefana - sprzedawcę braindansów. To właśnie od rozmowy z tym sprzedawcą rozpoczniesz zadanie Ekstremalne wrażenia.

1 - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj ze Stefanem (Talk to Stefan)

Stefan twierdzi, że ma dla V coś specjalnego, ale słono trzeba będzie za to zapłacić, bo braindance kosztuje aż 16 000 Eurodolarów - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stefan twierdzi, że ma dla V coś specjalnego, ale słono trzeba będzie za to zapłacić, bo braindance kosztuje aż 16 000 Eurodolarów. Możesz spróbować odtworzyć nagranie na własnym sprzęcie jednak możesz być pewien, że nie zadziała.

Odezwij się do Stefana i poproś o wypożyczenie jego sprzętu - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odezwij się do Stefana i poproś o wypożyczenie jego sprzętu. Na ekranie pojawi się informacja o transferze funduszy jednak może tutaj wystąpić błąd, który sprawi, że pieniądze nie znikną z Twojego konta. Idź za sprzedawcą do pobliskiego pomieszczenia, by odtworzyć nagranie.

Wydostań się z kryjówki Kosiarzy (Escape the scav hideout)

Po chwili obudzisz się bez swoich rzeczy, w kryjówce Kosiarzy, którą powinieneś znać z misji Ostatnia taka robota (The Rescue) - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po chwili obudzisz się bez swoich rzeczy, w kryjówce Kosiarzy, którą powinieneś znać z misji Ostatnia taka robota (The Rescue). Zanim jednak wydostaniesz się z kryjówki Kosiarzy, warto odebrać swoje rzeczy.

Wyjdź z łazienki i zajdź pierwszego przeciwnika od tyłu - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z łazienki i zajdź pierwszego przeciwnika od tyłu. Złap go, zaciągnij do łazienki i wyeliminuj go po cichu. Zabierz jego broń - tak na wszelki wypadek, jakby sytuacja wymknęła się spod kontroli.

Przejdź do kolejnego pomieszczenia (drzwi po lewej stronie od łazienki) i wykończ po cichu przeciwnika stojącego przed komputerami - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przejdź do kolejnego pomieszczenia (drzwi po lewej stronie od łazienki) i wykończ po cichu przeciwnika stojącego przed komputerami.

Teraz przejdź do pomieszczenia po lewej stronie - znajdziesz tam kolejnego Kosiarza - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Teraz przejdź do pomieszczenia po lewej stronie - znajdziesz tam kolejnego Kosiarza. Wykończ go po cichu i przejdź przez mała dziurę w ścianie po prawej, by wyeliminować przeciwnika, który aktywnie patroluje całe piętro budynku.

Wróć do pomieszczenia z komputerem i przygotuj się na wejście do głównego pomieszczenia - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wróć do pomieszczenia z komputerem i przygotuj się na wejście do głównego pomieszczenia. Twoje rzeczy znajdują się w szafce po prawej stronie. Możesz podejść szybko do szafki, zabrać rzeczy i ponownie się schować. Nie powinieneś wzbudzić uwagi przeciwników.

Od tego momentu możesz działać po cichu lub wyeliminować pozostałych wrogów w standardowy sposób, czyli przy użyciu ulubionej broni - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Od tego momentu możesz działać po cichu lub wyeliminować pozostałych wrogów w standardowy sposób, czyli przy użyciu ulubionej broni. Po wyjściu na główny korytarz skręć w lewo i zjedź windą na poziom ulicy.

Skonfrontuj się ze Stefanem (Confront Stefan)

Po wyjściu z meliny Kosiarzy udaj się prosto do Stefana, by złożyć reklamację - Cyberpunk 2077: Ekstremalne wrażenia - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wyjściu z meliny Kosiarzy udaj się prosto do Stefana, by złożyć reklamację. W trakcie rozmowy możesz zdecydować co z nim zrobić jednak bez względu na Twój wybór nagroda za wykonanie zadania będzie dokładnie taka sama - punkty doświadczenia i punkty reputacji.