Cyberpunk 2077: Każdemu jego Lexington - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 możesz odkrywać misje poboczne po prostu eksplorując świat gry. Dzięki nim możesz zdobywać dodatkowe punkty doświadczenia, przedmioty oraz pieniądze. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis misji Każdemu jego Lexington (The Gun). Dowiesz się jak rozpocząć zadanie oraz co należy zrobić, aby ukończyć misję z powodzeniem.

Lokalizacja

Jak zacząć: ukończyć zadanie Ostatnia taka robota - Cyberpunk 2077: Każdemu jego Lexington - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć: ukończyć zadanie Ostatnia taka robota.

Misję znajdziesz w Watson, w dzielnicy Little China.

Solucja

To bardzo krótka misja, którą otrzymasz zaraz po ukończeniu zadania głównego - Cyberpunk 2077: Każdemu jego Lexington - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To bardzo krótka misja, którą otrzymasz zaraz po ukończeniu zadania głównego. Musisz po prostu udaj się do sklepu z bronią, znajdującego się zaraz obok twojego mieszkania.

Musisz odebrać broń - Dying Night - Cyberpunk 2077: Każdemu jego Lexington - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz odebrać broń - Dying Night. To ukończy zadanie, a ty będziesz mógł cieszyć się nowym nabytkiem.

Dying Night należy do ikonicznych broni, czyli takich, które posiadają specjalnie funkcje bądź wygląd. Więcej o tym znajdziesz na stronie poradnika - Ikoniczne bronie.