Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Knockin’ on Heaven’s Door – solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Ostatnie tango w Night City (Knockin' on Heaven's Door).

V oddaje Johnny'emu kontrolę nad własnym ciałem, by ten z pomocą Rogue dostał się do Mikoshi i rozwiązał problem z Relic'em.

Leć do Arasaka Tower (Fly to Arasaka Tower)

Rogue obmyśliła sprytny plan dzięki któremu mieli z zaskoczenia dostać się na teren nieprzyjaciela, jednak w czasie lotu nad Arasaka Tower, ich obecność zostaje wykryta, a AV-ka zbombardowana - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rogue obmyśliła sprytny plan dzięki któremu mieli z zaskoczenia dostać się na teren nieprzyjaciela, jednak w czasie lotu nad Arasaka Tower, ich obecność zostaje wykryta, a AV-ka zbombardowana. Weylandowi udaje się ustabilizować lot na tyle, by wbić się w górne piętro Arasaka Tower.

Dzięki retrokinetykom, Johnnyemu i Rogue udaje się bezpiecznie wylądować w dżungli Arasaki, ale Wyland został w pojeździe, który rozbił się przy wodospadzie - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dzięki retrokinetykom, Johnny'emu i Rogue udaje się bezpiecznie wylądować w dżungli Arasaki, ale Wyland został w pojeździe, który rozbił się przy wodospadzie. Głównym celem misji jest znalezienie dowódcy, który posiada klucz dostępu do windy, jednak możesz zdecydować się na wykonanie opcjonalnego celu i najpierw uratować Weylanda.

Jeśli nie uratujesz Weylanda, nie będzie on uczestniczył w dalszej części tego zadania, a tym samym nie pomoże Ci w walce przeciwko korporacji Arasaka.

Uratuj Weylanda (Save Weyland) - opcjonalnie

Jeśli zdecydowałeś się pomóc Wylandowi, idź za Rogue w kierunku platformy ze stołem konferencyjnym. Natkniesz się tutaj na dwóch strażników.

Podejdź po cichu do tego, który stoi przy stole i zlikwiduj go, a Rogue zajmie się w tym czasie drugim przeciwnikiem - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdź po cichu do tego, który stoi przy stole i zlikwiduj go, a Rogue zajmie się w tym czasie drugim przeciwnikiem. Jeśli Rogue nie będzie kwapić się do walki i gdzieś się zablokuje, będziesz musiał samodzielnie rozprawić się z drugim strażnikiem.

Idź dalej za Rogue w kierunku wodospadu - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź dalej za Rogue w kierunku wodospadu. Na miejscu spotkasz trzech strażników: dwóch patroluje teren z miejsca, a trzeci porusza się po małym okręgu. Zajmij się mobilnym przeciwnikiem, a Rogue i Weyland wyeliminują pozostałą dwójkę żołnierzy Arasaki.

Znajdź dowódcę (Find the commanding officer)

Idź za Rogue, a dojdziecie w końcu do dowódcy - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź za Rogue, a dojdziecie w końcu do dowódcy. Zwróć uwagę na to, że wraz z nim teren patroluje jeden dodatkowy strażnik. Wjedź po schodach i poczekaj, aż strażnik podejdzie do skrzynki. Zajdź go od tyłu i wyeliminuj.

Wróć na platformę z dowódcą i wykończ go w momencie, gdy nie będzie patrzył w Twoją stronę - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wróć na platformę z dowódcą i wykończ go w momencie, gdy nie będzie patrzył w Twoją stronę. Przeszukaj jego ciało i zabierz klucz dostępu.

Wejdź do windy (Get in the elevator)

Jeśli chcesz ominąć pozostałych strażników, zeskocz z głównego chodnika i trzymając się lewej strony, dojdź prosto do windy - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli chcesz ominąć pozostałych strażników, zeskocz z głównego chodnika i trzymając się lewej strony, dojdź prosto do windy. Zjedź na 68 piętro (atrium).

Dostań się na poziom ochrony (Reach the security level)

Waszym celem jest pomieszczenie ochrony, które znajduje się kilka pięter niżej - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Waszym celem jest pomieszczenie ochrony, które znajduje się kilka pięter niżej. Idź za Rogue i zeskocz w wyznaczonym miejscu - specjalne buty uchronią Cię przed otrzymaniem obrażeń od upadku. Jeśli nie chcesz zaryzykować skoku przez barierkę, możesz przejść przez kratkę w ścianie i zeskoczyć na dół kanałem wentylacyjnym.

Gdy tylko wylądujesz na niższym poziomie, od razu ukryj się - stacjonuje tu dwóch strażników i jeden dron - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko wylądujesz na niższym poziomie, od razu ukryj się - stacjonuje tu dwóch strażników i jeden dron. Jeśli chcesz działać po cichu, będziesz musiał zhakować drona (krótkie spięcie). Następnie zabierz się za strażników - poczekaj, aż nie będą patrzeć w Twoją stronę i pozbądź się ich po cichu. Zeskocz na niższe piętro.

To piętro patroluje kolejnych dwóch strażników i jeden dron - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To piętro patroluje kolejnych dwóch strażników i jeden dron. Gdy się rozdzielą, możesz zajść ich od tyłu i wyeliminować po cichu. Drona będziesz musiał zhakować (krótkie spięcie), wyminąć lub zestrzelić na końcu. Zeskocz dwa piętra niżej.

Dostań się do pomieszczenia ochrony (Get to the security room)

W pierwszej kolejności zhakuj kamerę nad drzwiami do pomieszczenia ochrony i wyłącz ją, by móc bezpiecznie poruszać się po tym obszarze - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pierwszej kolejności zhakuj kamerę nad drzwiami do pomieszczenia ochrony i wyłącz ją, by móc bezpiecznie poruszać się po tym obszarze.

Przeciwnik, który patroluje teren przed wejściem jest mocniejszy od pozostałych więc może nie udać Ci się wyeliminować go po cichu - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przeciwnik, który patroluje teren przed wejściem jest mocniejszy od pozostałych więc może nie udać Ci się wyeliminować go po cichu. Zawsze możesz przemknąć się obok i udać się prosto do odpowiedniego pokoju.

W pomieszczeniu ochrony znajdziesz tylko jednego strażnika - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pomieszczeniu ochrony znajdziesz tylko jednego strażnika. Podkradnij się do niego i wykończ go lub obezwładnij.

Użyj komputera widocznego na powyższym obrazku, przejdź na zakładkę sieci lokalnej i włącz autoryzację dostępu do serwerowni - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Użyj komputera widocznego na powyższym obrazku, przejdź na zakładkę sieci lokalnej i włącz autoryzację dostępu do serwerowni.

Dostań się do Mikoshi (Get to Mikoshi)

Wejdź do pomieszczenia serwerowni i podepnij Alt Cunningham do systemu - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź do pomieszczenia serwerowni i podepnij Alt Cunningham do systemu. SI bez trudu złamie zabezpieczenia i oczyści drogę do Mikoshi. Idź do windy na niższym piętrze i zjedź do hali netrunnerskiej. Alt oczyściła drogę więc gdy tylko wyjdziesz z windy, udaj się prosto do Mikoshi.

Gdy tylko otworzysz ostatnie drzwi prowadzące do Mikoshi, na Twojej drodze stanie Adam Smasher - jeden z głównych bossów w grze Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko otworzysz ostatnie drzwi prowadzące do Mikoshi, na Twojej drodze stanie Adam Smasher - jeden z głównych bossów w grze Cyberpunk 2077. Dokładny opis starcia z bossem Adam Smasher i wiele porad związanych z walką znajdziesz na osobnej stronie naszego poradnika, w rozdziale Bossowie.

Po walce zabierz broń Rogue (opcjonalnie), a następnie podejdź do punktu dostępowego i podłącz się do Mikoshi - Cyberpunk 2077: Ostatnie tango w Night City - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po walce zabierz broń Rogue (opcjonalnie), a następnie podejdź do punktu dostępowego i podłącz się do Mikoshi. Dalsze wydarzenia związane są z jednym z możliwych zakończeń gry Cyberpunk 2077 i warto przejść je samemu.

Więcej szczegółowych informacji na temat wszystkich możliwych zakończeń gry Cyberpunk 2077 znajdziesz na osobnych stronach niniejszego poradnika, w rozdziale Zakończenia.