Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz jeden z proponowanych, gotowych buildów dla swojej postaci. Podpowiadamy jak najlepiej rozdać punkty atrybutów, jakie wybrać wyposażenie i modyfikacje oraz na jakie atuty (perki) się zdecydować.

W grze Cyberpunk 2077 możesz korzystać z wielu rodzajów broni, a nawet walczyć przy pomocy gołych pięści. W niniejszym buildzie skupiamy się jednak na Katanach - tradycyjnej japońskiej broni białej. Przy odpowiednim rozdaniu punktów atrybutów, z określonymi atutami i modyfikacjami, będziesz poruszać się po polu walki niczym prawdziwy samuraj i ze śmiercionośną precyzją wyprowadzać celne ciosy.

Kreacja postaci

W trakcie tworzenia postaci w grze Cyberpunk 2077 otrzymasz 7 punktów, które będziesz mógł rozdzielić pomiędzy pięcioma głównymi atrybutami. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że nie możesz przydzielić ich wszystkich do jednego atrybutu, ponieważ limit każdego z nich w kreatorze postaci został ustawiony na 6. Proponujemy rozdzielić punkty atrybutów w następujący sposób:

  1. Refleks (Reflexes): 6 punktów;
  2. Budowa Ciała (Body): 6 punktów;
  3. Opanowanie (Cool): 4 punkty.

Upewnij się, że w trakcie tworzenia nowej postaci wykorzystałeś wszystkie dostępne punkty atrybutów. Jeśli tego nie zrobisz, niewykorzystane punkty atrybutów przepadną.

Główne atrybuty

Głównymi atrybutami dla proponowanego buildu postaci w grze Cyberpunk 2077 będą Refleks (Reflexes) oraz Budowa Ciała (Body). Resztę punków atrybutów warto przeznaczyć w Opanowanie (Cool).

  1. Refleks (Reflexes): atrybut ten odpowiada przede wszystkim za mobilność i szansę na trafienie krytyczne (+1% na każdy poziom), ale także odblokowuje dostęp do najważniejszych atutów (perków) broni białej, a więc ściśle związanych z Katanami;
  2. Budowa Ciała (Body): zwiększa przede wszystkim obrażenia wyrządzane bronią białą (+1.5% za każdy poziom), poziom zdrowia postaci i jej wytrzymałość;
  3. Opanowanie (Cool): dodatkowy atrybut, w który warto zainwestować pozostałe punkty, ale dopiero po wymaksowaniu wcześniej wspominanych atrybutów głównych. Opanowanie zwiększa obrażenia krytyczne (+2% za każdy poziom), ale także odblokowuje dostęp do atutów związanych z Zimną Krwią (Cold Blood).

Najważniejsze atuty (perki)

W poniższych tabelach wyszczególniamy wszystkie najważniejsze atuty (perki), na które powinieneś zwrócić uwagę w trakcie rozwijania swojej postaci w grze Cyberpunk 2077. Atuty te będą miały kluczowe znacznie i w znacznym stopniu wpływają na skuteczność opisywanego tutaj buildu Samuraja.

Refleks (Reflexes) - Broń biała (Blades)

Liść na wietrze (Sting Like a Bee) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Liść na wietrze (Sting Like a Bee)

Szybkość ataku za pomocą ostrzy zostaje zwiększona o 10%/20%/30%.

Krwawe źródło (Bloodlust) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Krwawe źródło (Bloodlust)

Gdy jesteś wyposażony w ostrze, wywołanie krwawienia u przeciwnika lub trafienie krwawiącego przeciwnika powoduje odzyskanie 7%/10% Zdrowia.

Karmazynowy taniec (Crimson Dance) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Karmazynowy taniec (Crimson Dance)

Kombo wykonywane za pomocą ostrzy mają 15%/30% szans na wywołanie krwawienia.

Nieprzerwany lot (Flight of the Sparrow) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nieprzerwany lot (Flight of the Sparrow)

Zużycie wytrzymałości podczas wszystkich ataków za pomocą ostrzy zostaje zmniejszona o 30%/50%.

Błogosławione ostrze (Blessed Blade) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Błogosławione ostrze (Blessed Blade)

Szansa na zadanie obrażeń krytycznych za pomocą ostrzy zostaje zwiększona o 20%.

Sędzia i kat (Judge, Jury and Executioner) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sędzia i kat (Judge, Jury and Executioner)

Obrażenia wyrządzone za pomocą ostrzy celom z pełnym Zdrowiem zostają zwiększone o 50%/75%/100%.

Zemsta cieni (Float Like a Butterfly) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zemsta cieni (Float Like a Butterfly)

Uniki powodują zwiększenie zadawanych obrażeń o 25%/50%.

Czas trwania: 5 sekund.

Ognisty podmuch (Fiery Blast) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ognisty podmuch (Fiery Blast)

Obrażenia wyrządzone celowi za pomocą ostrza zwiększają się o 1%/2%/3% za każde 1% brakującego Zdrowia celu.

Piorun śmierci (Death Bolt) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Piorun śmierci (Death Bolt)

Pokonanie przeciwnika za pomocą ostrza powoduje odzyskanie 20% Zdrowia i zwiększa prędkość poruszania się o 30%.

Czas trwania: 5 sekund.

Czerwony przypływ (Crimson Tide) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Czerwony przypływ (Crimson Tide)

Efekt krwawienia, wywołany przy użyciu ostrzy, może zostać nałożony trzy razy.

Cios smoka (Dragon Strike) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cios smoka (Dragon Strike)

Zwiększa obrażenia krytyczne o 25% (+1% za każdy kolejny punkt atutu) podczas używania ostrzy.

Budowa Ciała (Body) - Wysportowanie (Atheltics)

Niezabijalność (Invicible) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezabijalność (Invicible)

Zwiększa Zdrowie o 10%/20%/30%.

Regeneracja (Regeneration) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Regeneracja (Regeneration)

Aktywuje powolną regenerację Zdrowia w walce.

Epimorfoza (Epimorphozis) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Epimorfoza (Epimorphozis)

Poza walką zdrowie regeneruje się do 70%/80%/90% swojej maksymalnej wartości.

Ruch to zdrowie (Cardio Cure) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ruch to zdrowie (Cardio Cure)

Zdrowie regeneruje się 25% szybciej, gdy jesteś w ruchu.

Pies wojny (Dog of War) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pies wojny (Dog of War)

Regeneracja zdrowia podczas walki jest większa o 15%/30%.

Sprinter (Marathoner) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sprinter (Marathoner)

Sprint nie zużywa Wytrzymałości.

Rosomak (Wolverine) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rosomak (Wolverine)

Regeneracja zdrowia w trakcie walki zaczyna się 50%/90% szybciej.

Jak skała (The Rock) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak skała (The Rock)

Przeciwnicy nie mogą Cię powalić.

Budowa Ciała (Body) - Demolka (Annihilation)

Mania (Manic) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Mania (Manic)

Po rozpoczęciu walki Twoja prędkość poruszania się rośnie o 20%.

Czas trwania: 10 sekund.

W sam środek (Dead Center)

Trafienie przeciwnika w tors zwiększa zadane obrażenia o 10%/20%.

Ruchomy cel (Speed Demon) - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ruchomy cel (Speed Demon)

Im szybciej się poruszasz, tym więcej obrażeń zadajesz.

Wyposażenie

W grze Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę wyposażenia. Statystyki znajdowanych przedmiotów będą w większości przypadków losowe dlatego warto wiedzieć na co zwracać uwagę w trakcie wyboru odpowiedniej broni i ubrania.

Broń

Główną bronią w proponowanym buildzie będzie oczywiście Katana, jak np. Satori. Ikoniczną Katanę Satori możesz zdobyć w trakcie wykonywania zadania głównego Skok na głęboką wodę (The Heist) - zanim uciekniesz z apartamentu Yorinobu, wejdź na dach budynku, zlikwiduj ochronę i zabierz broń z AV-ki, którą Saburo przyleciał do Konpeki Plaza. Niezwykle przydatne będą dodatkowe statystyki prezentowanej broni, jak zwiększona szansa na wywołanie krwawienia, szansa na trafienie krytyczne oraz obrażenia krytyczne.

W trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę ubrań jednak szczególną uwagę warto zwracać na przedmioty, które posiadają premię do szansy na trafienie krytyczne, a także do obrażeń krytycznych - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ubranie

W trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę ubrań jednak szczególną uwagę warto zwracać na przedmioty, które posiadają premię do szansy na trafienie krytyczne, a także do obrażeń krytycznych. Nie bez znaczenia będzie także wartość pancerza - ta powinna być jak najwyższa.

W grze Cyberpunk 2077 Gracze mają możliwość dodatkowego modyfikowania wszczepów, broni, a także ubrań, by w jeszcze lepszym stopniu dopasować postać do własnego stylu gry - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najważniejsze modyfikacje

W grze Cyberpunk 2077 Gracze mają możliwość dodatkowego modyfikowania wszczepów, broni, a także ubrań, by w jeszcze lepszym stopniu dopasować postać do własnego stylu gry. W trakcie wyboru odpowiednich modyfikacji szczególną uwagę należy zwrócić na te mody, które zwiększają szansę na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, a także obrażenia od trafień w głowę.

Modyfikacje broni

Przy doborze modyfikacji do broni warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Zimne powitanie, Zaciśnięta pięść oraz Zmora.

  1. Zimne powitanie (Cold Shoulder): zwiększa ogólne obrażenia broni o 7. Do kupienia u sprzedawcy broni białej Trener Fred (Coach Fred) w budynku, gdzie mieszka V;
  2. Zaciśnięta pięść (White Knuckled): zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 7%. Do kupienia u sprzedawcy broni białej Trener Fred (Coach Fred) w budynku, gdzie mieszka V;
  3. Zmora (Scourge): zwiększa obrażenia krytyczne o 10%. Do kupienia u sprzedawcy broni białej Trener Fred (Coach Fred) w budynku, gdzie mieszka V.
Prawdopodobnie najlepszym systemem operacyjnym dla opisywanego buildu postaci jest Militech Berserkr MK 5, który można kupić u Niny Kraviz w klinice Medical Assistance w dzielnicy Charter Hill - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

System operacyjny (Cyberware)

Prawdopodobnie najlepszym systemem operacyjnym dla opisywanego buildu postaci jest Militech Berserkr MK 5, który można kupić u Niny Kraviz w klinice Medical Assistance w dzielnicy Charter Hill.

Możesz aktywować system operacyjny (domyślnie E) i zyskać na 10 sekund dodatkowe profity - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz aktywować system operacyjny (domyślnie E) i zyskać na 10 sekund dodatkowe profity. Czas odnowienia wynosi 60 sekund.

  1. Zwiększony pancerz i odporność o 15%;
  2. Zwiększone obrażenia broni białej o 15%;
  3. Pokonywanie przeciwników w trakcie trwania Berserka odnawia 5% maksymalnego Zdrowia;
  4. Gdy Berserk jest aktywny, zyskujesz 40% więcej Zdrowia;
  5. W trakcie trwania Berserka, maksymalna wytrzymałość zwiększa się o 40%.

Modyfikacja do systemu operacyjnego

Niszczycielski Berserk (Devastating Berserk) to jedna z najlepszych modyfikacji do systemu operacyjnego, która doskonale współgra z opisywanym wcześniej Militech Berserk MK 5. Dzięki tej modyfikacji, w trakcie trwania Berserka, szansa na trafienie krytyczne zostanie zwiększona o 15%. Do kupienia u Ripperdoca na terenie Kabuki.

Przy doborze modyfikacji do ubrania warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Bully, Deadeye oraz Fortuna - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Modyfikacje ubrania

Przy doborze modyfikacji do ubrania warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Bully, Deadeye oraz Fortuna.

  1. Bully: zwiększa obrażenia krytyczne o 30%. Można go znaleźć w trakcie wykonywania zadania głównego Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line) lub kupić u handlarza (dopiero na wyższym poziomie doświadczenia postaci);
  2. Deadeye: Szansa na trafienie krytyczne +15%, Obrażenia krytyczne +30%. Do kupienia u handlarza ubraniami np. w Japantown;
  3. Fortuna: szansa na trafienie krytyczne +15%. Do kupienia u handlarzy w Centrum, na wyższym poziomie doświadczenia postaci.
1 - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porady ogólne

2 - Cyberpunk 2077: Samuraj - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Pomimo tego, że Twoją główną bronią jest Katana, warto mieć pod ręką dodatkową broń palną, jak np. karabin snajperski. Pozwoli Ci to szybko wyeliminować cele, które pozostają poza zasięgiem broni białej;
  2. Twoją największą zaletą jest mobilność dzięki której zyskujesz dodatkowe profity. W trakcie walki staraj się pozostawać w ciągłym ruchu, by aktywować wybrane atuty (perki) i utrudnić przeciwnikom trafienie w cel;
  3. Jeśli Zdrowie Twojej postaci spadnie do niebezpiecznego poziomu, schowaj się gdzieś na chwilę i uzupełnij braki;
  4. Jeśli jest taka możliwość, zanim przejdziesz do otwartej walki, postaraj się wyeliminować jak najwięcej przeciwników po cichu.