Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Bilet wstępu (The Pickup).

Maelstrom ukradł od Militech prototyp robota bojowego Flathead. Dowódca gangu z którym dogadał się Dex został zastąpiony przez innego człowieka, Roycea, który może nie być chętny dotrzymać słowa danego przez jego poprzednika. Jakby tego było mało, jedna z agentek korporacyjnych Militechu szuka robota na własną rękę, by znaleźć urządzenie zanim jej szefowie dowiedzą się, że go straciła.

Przystępując do tego zadania możesz zdecydować, czy wykorzystać kontakt do agentki, który otrzymałeś od Dexa, czy rozwiązać sprawę na własną rękę, z użyciem siły. Musisz jednak wiedzieć, że Twoja decyzja niesie ze sobą pewnie konsekwencje.

Nagrody za wykonanie misji: Level Up, 1 Punkt Atrybutów, 1 Punkt Atutów.

Zadzwoń do Meredith Stout, agentki Militechu (Call Militech agent Meredith Stout) - Opcjonalne

Na samym początku zadania Dex podsuwa Ci opcjonalne rozwiązanie w którym będzie uczestniczyć Meredith Stout - agentka korporacji Militech - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na samym początku zadania Dex podsuwa Ci opcjonalne rozwiązanie w którym będzie uczestniczyć Meredith Stout - agentka korporacji Militech. Gdy do niej zadzwonisz, kobieta zgodzi się na spotkanie w kanale burzowym przy Skyline Drive.

Gdy tylko spróbujesz przywitać się z Meredith, do akcji wkroczy jej ochroniarz - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko spróbujesz przywitać się z Meredith, do akcji wkroczy jej ochroniarz. V zostanie ogłuszony, a następnie podpięty do sondy. Meredith zacznie zadawać pytania, gdy skłamiesz, będą o tym wiedzieć. Opcje dialogowe dostępne na tym etapie rozgrywki mogą wyglądać inaczej, w zależności od pochodzenia Twojej postaci. Meredith chce, byś za Flatheada zapłacił kartą Militechu. Jest jednak pewien problem - credchip jest zawirusowany.

Czy trzeba zhakować chip Militechu?

Nie, nie trzeba. Możesz użyć zainfekowanej karty, by dokonać późniejszej transakcji i pomóc Meredith Stout osiągnąć swój cel lub w ogóle nie zapłacić za robota.

Chip Militechu - jak usunąć wirusa?

Otwórz główne menu, a następnie przejdź do panelu drzazg - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Otwórz główne menu, a następnie przejdź do panelu drzazg. Zjedź na sam dół listy, by znaleźć drzazgę z danymi Militechu. Twoim oczom ukarzą się trzy ciągi niezrozumiałego kodu. Wciśnij przycisk odpowiedzialny za przejście do procesu łamania zabezpieczeń.

Na wykonanie tej operacji masz 45 sekund, a licznik rozpocznie odliczanie po pierwszym kliknięciu - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na wykonanie tej operacji masz 45 sekund, a licznik rozpocznie odliczanie po pierwszym kliknięciu. By poprawnie zhakować chip warto w pierwszej kolejności wykonać dolną sekwencje kodu (BD BD FF 55), by stworzyć kopię wrogiego oprogramowania, a następnie górną sekwencję (55 1C E9), by je zneutralizować. Ostatnia liczba dolnej sekwencji jest jednocześnie pierwszą liczbą górnej sekwencji.

Cała sekwencja łamania kodu prezentuje się następująco: BD BD FF 55 1C E9.

Spotkaj się z Jackiem (Meet with Jackie)

Bez względu na to, czy zdecydowałeś się na wcześniejsze spotkanie z Meredith Stout, jedź w stronę magazynu All Foods, by spotkać się z Jackiem - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bez względu na to, czy zdecydowałeś się na wcześniejsze spotkanie z Meredith Stout, jedź w stronę magazynu All Foods, by spotkać się z Jackiem. W trakcie rozmowy możesz zapytać go o różne sprawy, jak np. motocykl (jeśli jesteś Nomadem). Jeśli rozwinąłeś zdolności techniczne swojej postaci do wysokiego poziomu, w trakcie rozmowy z Jackiem otrzymasz dodatkową opcję dialogową związaną z tuningiem motocykla. Może okazać się to przydatne w trakcie wykonywania późniejszego zadania pobocznego.

Głównym celem rozmowy z Jackiem będzie opracowanie planu na spotkanie z Malestromem - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Głównym celem rozmowy z Jackiem będzie opracowanie planu na spotkanie z Malestromem.

  1. Myślę, że się nie dogadamy (Doubt this'll go smoothly): typowo siłowe rozwiązanie - wchodzicie, zabijacie członków gangu i zgarniacie bota;
  2. Damy im kasę Militechu (We'll pay again, but with Militech cred): opcja dostępna jedynie w przypadku, gdy wcześniej dogadałeś się z Meredith Stout. Możesz zapłacić zainfekowaną kartą lub czystą, po unieszkodliwieniu wirusa;
  3. Zapłacimy im (We'll buy it off 'em): musisz posiadać 10 000 własnych kredytów.

Dostań się do hali głównej All Foods (Get to main production floor of All Foods)

Wejście na teren Maelstromu przebiegnie bez żadnych niespodzianek - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejście na teren Maelstromu przebiegnie bez żadnych niespodzianek. Wystarczy, że zadzwonisz przez interkom i powiesz, że przysłał was Dex, a drzwi magazynu zostaną natychmiast otwarte.

Jeśli w trakcie wędrówki przez terytorium gangu zdetonujesz minę, wyrwiesz wieżyczkę lub po prostu zaatakuj któregoś członka gangu, Maelstromem będzie wrogo nastawiony do V i Jackiego.

By dostać się do hali głównej po prostu idź za Jackiem - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

By dostać się do hali głównej po prostu idź za Jackiem. Po drodze będziesz mógł zebrać nieco dodatkowych fantów. Gdy wejdziesz do obszernego pomieszczenia w którym przesiadują członkowie gangu nie musisz od razu kierować się w stronę windy. Lepiej powęszyć nieco i zebrać dodatkowy sprzęt, który może przydać się na późniejszym etapie tego zadania.

Porozmawiaj z Maelstromem (Talk to the Maelstromers)

Gdy wjedziecie na odpowiednie piętro przywita was Dum Dum - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy wjedziecie na odpowiednie piętro przywita was Dum Dum. Powiedz, że przychodzisz po bota Flathead, a Dum Dum rozkaże wam usiąść na kanapie.

Dum Dum rozkaże Jackiemu usiąść, a ten odmówi i dojdzie do konfliktu. Jeśli nie skorzystasz z szybkiej opcji dialogowej, by uspokoić swojego kompana, dojdzie do rozlewu krwi i nie będziesz mieć okazji na pokojowe zakończenie misji.

Dum Dum zaoferuje V inhalator z narkotykiem - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dum Dum zaoferuje V inhalator z narkotykiem. Możesz skorzystać lub grzecznie odmówić - nie będzie to miało znaczenia. Jeśli zdecydowałeś się wybrać pochodzenie Streetkid, możesz w trakcie rozmowy wspomnieć o narkotyku Black Lace. Jeśli wybierzesz pokojowe zakończenie tej misji, Dum Dum wręczy Ci swój inhalator, wychodząc z magazynu.

Jeden z członków gangu przyniesie bota bojowego - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeden z członków gangu przyniesie bota bojowego. Poproś Dum Duma o małą demonstrację jego możliwości. Gdy V powie, że biorą robota i już zapłacili za Flathead'a Brickowi, przyjdzie Royce. W trakcie tej rozmowy wszystkie odpowiedzi będą na czas. W zależności od Twoich wyborów możesz stanąć po stronie Maelstromu lub Militechu.

Stajesz po stronie Maelstromu i wsypujesz Meredith

Jeśli chcesz stanąć po stronie Malestromu, zapłać kartą od Meredith i ostrzeż Royce'a o tym, że Militech siedzi mu na ogonie, a chip którym płacisz jest zainfekowany.

Do magazynu wtargnie Militech, a Dum Dum zechce pomóc w ucieczce i zaprowadzi was do szybu technicznego - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do magazynu wtargnie Militech, a Dum Dum zechce pomóc w ucieczce i zaprowadzi was do szybu technicznego. Wszyscy członkowie gangu będą po Twojej stronie i zapewnią wsparcie w walce z Militechem, odciągając ich uwagę.

Gdy dotrzesz do dużej hali produkcyjnej, członkowie gangu otworzą Ci drogę na skróty, dzięki czemu szybciej dostaniesz się do miejsca w którym czeka Cię walka z dwoma Minotaurami - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do dużej hali produkcyjnej, członkowie gangu otworzą Ci drogę na skróty, dzięki czemu szybciej dostaniesz się do miejsca w którym czeka Cię walka z dwoma Minotaurami. W walce będą wspierać Cię członkowie gangu więc zdecydowanie łatwiej będzie pokonać siły Militechu.

By wyrządzać możliwie jak najwyższe obrażenia staraj się celować w górną część mecha, w człowieka sterującego robotem.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz, będzie tam na Ciebie czekać Anthony Gilchrist, który najwidoczniej nie jest już więźniem pani Stout - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz na zewnątrz, będzie tam na Ciebie czekać Anthony Gilchrist, który najwidoczniej nie jest już więźniem pani Stout. Mężczyzna wspomni o tym, że jakbyś poszedł na współpracę z Meredith Stout, to teraz on byłby martwy więc zawdzięcza Ci życie. W zamian za to puszcza was wolno. Meredith nie będzie już mieszać się w sprawy Militechy, jej czas dosłownie się skończył.

Po rozmowie z Gilchristem pomów z Jackiem, a następnie zadzwoń do Dexa, by poinformować go o tym, jak przebiegły interesy z Maelstromem - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po rozmowie z Gilchristem pomów z Jackiem, a następnie zadzwoń do Dexa, by poinformować go o tym, jak przebiegły interesy z Maelstromem.

Stajesz po stronie Militechu

Jeśli chcesz stanąć po stronie Militechu i pomóc Meredith Stout, możesz rozwiązać sprawę z gangiem Maelstromu na kilka sposobów.

  1. Jeśli nie zainterweniujesz w momencie, gdy Dum Dum każe Jackiemu usiąść, doprowadzisz do walki z członkami gangu, a do akcji wmiesza się Militech;
  2. Jeśli zaczniesz strzelać w magazynie All Foods (Maelstrom nie zaprezentuje Ci wtedy Flatheada, ale znajdziesz go na zapleczu, obok pomieszczenia w którym miałbyś porozmawiać z członkami gangu);
  3. Jeśli zapłacisz zainfekowanym chipem Militechu;
  4. Jeśli w trakcie rozmowy obezwładnisz Royce'a lub strzelisz mu w głowę.
Zaatakowanie Maelstromu wiąże się ze strzelaniną i ucieczką przez szyb techniczny - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zaatakowanie Maelstromu wiąże się ze strzelaniną i ucieczką przez szyb techniczny. Wszyscy członkowie gangu Maelstrom będą do Ciebie wrogo nastawieni i będziesz musiał ich wyeliminować, by dostać się do wyjścia.

Doprowadzi to także do opcjonalnej walki z bossem, Roycem we własnej osobie we wspomaganym pancerzu, jeśli nie zlikwidowałeś go w trakcie negocjacji - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Doprowadzi to także do opcjonalnej walki z bossem, Royce'm we własnej osobie we wspomaganym pancerzu, jeśli nie zlikwidowałeś go w trakcie negocjacji.

Przebieg walki z Royce'em dokładnie opisujemy na osobnej stronie naszego poradnika, w rozdziale Bossowie.

Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, Meredith Stout będzie już na Ciebie czekać - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, Meredith Stout będzie już na Ciebie czekać. Kobieta powie, że podoba jej się sposób w jaki rozwiązujesz problemy i wyrazi chęć do dalszej współpracy. Porozmawiaj z Jackiem, a następnie zadzwoń do Dexa, by zdać raport z wykonanej roboty.

Rozwiązujesz sprawę sam

Jeśli nie skorzystałeś z pomocy Meredith Strout i nie masz własnych pieniędzy, by zapłacić za Flatheada (pokojowe zakończenie misji) będziesz zmuszony wszcząć walkę z Maelstromem - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli nie skorzystałeś z pomocy Meredith Strout i nie masz własnych pieniędzy, by zapłacić za Flatheada (pokojowe zakończenie misji) będziesz zmuszony wszcząć walkę z Maelstromem. W walce nie będzie pomagał Ci Militech więc możesz liczyć wyłącznie na własne umiejętności i Jackiego.

Kiedy wydostaniesz się z magazynu All Foods porozmawiaj z Jackiem, a następnie zadzwoń do Dexa i poinformuj go, że zdobyłeś Flatheada na własną rękę, bo nie chciałeś ryzykować z Militechem - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kiedy wydostaniesz się z magazynu All Foods porozmawiaj z Jackiem, a następnie zadzwoń do Dexa i poinformuj go, że zdobyłeś Flatheada na własną rękę, bo nie chciałeś ryzykować z Militechem.

Uwolnienie Bricka - opcjonalnie

W trakcie ucieczki z magazynów All Foods możesz odnaleźć, a następnie uratować Bricka - poprzedniego szefa gangu Maelstrom. Jeśli chcesz mu pomóc musisz mieć na uwadze fakt, że wpłynie to na przebieg późniejszego zadania dodatkowego związanego z walką o władzę w Maelstromie.

Brick przetrzymywany jest w zamkniętym pomieszczeniu, które można zauważyć na powyższym obrazku - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Brick przetrzymywany jest w zamkniętym pomieszczeniu, które można zauważyć na powyższym obrazku. Wejście jest zablokowane więc będziesz musiał je otworzyć.

W pobliżu znajdziesz laptop, włącz go i zacznij przeglądać wiadomości ze skrzynki odbiorczej - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pobliżu znajdziesz laptop, włącz go i zacznij przeglądać wiadomości ze skrzynki odbiorczej. Jedna z nich zawiera kod do drzwi: 9691. Wprowadź kod na klawiaturze numerycznej przy drzwiach, by wejść do środka.

Brick został skutecznie unieruchomiony pułapką laserową, która może zdetonować minę, gdy tylko wyczuje fałszywy ruch - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Brick został skutecznie unieruchomiony pułapką laserową, która może zdetonować minę, gdy tylko wyczuje fałszywy ruch. By Brick uszedł z tego żywo musisz ją rozbroić i możesz tego dokonać na kilka sposobów.

Pierwszy sposób to zwrócenie się w stronę miny i rozbrojenie jej jednak wymaga to co najmniej 7 punktów atrybutu Zdolności techniczne (Tech Ability) - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pierwszy sposób to zwrócenie się w stronę miny i rozbrojenie jej jednak wymaga to co najmniej 7 punktów atrybutu Zdolności techniczne (Tech Ability).

Drugi sposób to załączenie skanera i podjęcie próby rozbrojenia miny dzięki zdalnemu hakowaniu - to akcja Disarm zużywająca 2 RAM-u - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drugi sposób to załączenie skanera i podjęcie próby rozbrojenia miny dzięki zdalnemu hakowaniu - to akcja Disarm zużywająca 2 RAM-u.

Trzeci sposób to wrócenie się do poprzedniego obszaru i odnalezienie detonatora - Cyberpunk 2077: Bilet wstępu/The Pickup - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Trzeci sposób to wrócenie się do poprzedniego obszaru i odnalezienie detonatora. Możesz wybrać opcję rozbrojenia ładunku.