Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje jak odblokować 4 trofea powiązane z zakończeniami gry. Wyjaśniamy założenia poszczególnych trofeów oraz wskazujemy jakie czynności trzeba wykonać żeby im sprostać. Dowiesz się też czy można zdobyć wszystkie trofea przechodząc kampanię tylko raz.

Na stronie są duże spojlery na temat zakończeń kampanii. Lektura jest wskazana jeśli wiesz już jak gra może się zakończyć i szukasz informacji na temat osiągnięć powiązanych z zakończeniami.

Ogólne informacje o trofeach i zakończeniach

1 - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Z zakończeniami gry powiązane są cztery trofea, które wymieniliśmy poniżej. Dotyczą one wyłącznie wybranych zakończeń i ich wariantów. Nie musisz odblokować i przejść 100% dostępnych zakończeń gry. Na potrzeby zdobycia platynowego trofeum w Cyberpunk 2077 możesz skupić się wyłącznie na doprowadzeniu tylko do tych zakończeń, które są powiązane z trofeami.
  2. Możesz odblokować wszystkie trofea podczas pojedynczego przejścia gry. Zapisz manualnie grę przed punktem bez powrotu pokazanym na powyższym obrazku (główny quest Komu bije dzwon). Pozwoli ci to powracać swobodnie do tego momentu gry i doprowadzać do wyświetlania różnych zakończeń. Nie będziesz musiał rozpoczynać kampanii od nowa.
  3. Każde trofeum powinno się odblokować w momencie przejścia do napisów końcowych (credits). Jeśli nie zdobyłeś osiągnięcia, to jest to znak, że popełniłeś po drodze jakiś błąd.
  4. Trofea Słońce i Umiarkowanie możesz zdobyć bez konieczności ponownego rozgrywania całego finału. Zapisz grę przed wkroczeniem do cyberprzestrzeni i po odblokowaniu pierwszego zakończenia cofnij się do tego punktu żeby szybciej odblokować drugie zakończenie.

Trofeum Diabeł - The Devil

Opis osiągnięcia: Pomóż Takemurze pomścić śmierć Saburo Arasaki - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Opis osiągnięcia: Pomóż Takemurze pomścić śmierć Saburo Arasaki.

To zdecydowanie najtrudniejsze do zdobycia trofeum spośród tych powiązanych z zakończeniami gry. Wynika to z tego, że bardzo łatwo je przegapić. Trofeum to jako jedyne wymusza zachowania się we właściwy sposób w jednym z zadań poprzedzających awansowanie do finału kampanii.

Quest, w którym musisz przypilnować się, to Mieszkanie nr 303. W ramach tego questu V weźmie udział w spotkaniu z Hanako, w którym towarzyszyć też będzie Takemura.

Po ataku musisz uratować Takemurę, gdyż tylko w taki sposób ocalisz go przed śmiercią - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po ataku musisz uratować Takemurę, gdyż tylko w taki sposób ocalisz go przed śmiercią. Nie możesz od razu skupić się na ucieczce z budynku.

Po tym jak dotrzesz do wyboru zakończenia w ramach głównego questu Komu bije dzwon zdecyduj się na zakończenie korporacyjne, czyli na zaufanie korporacji Arasaka (powyższy obrazek) - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak dotrzesz do wyboru zakończenia w ramach głównego questu Komu bije dzwon zdecyduj się na zakończenie korporacyjne, czyli na zaufanie korporacji Arasaka (powyższy obrazek).

Goro Takemura pojawi się w trakcie zaliczania finałowych questów powiązanych z zakończeniem korporacyjnym, ale tylko jeśli wcześniej nie zginął. W przeciwnym razie nie zdobędziesz osiągnięcia nawet jeśli doprowadzisz zakończenie Arasaka do końca.

Trofeum Gwiazda - The Star

Opis osiągnięcia: Opuść Night City razem z Aldecaldos - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Opis osiągnięcia: Opuść Night City razem z Aldecaldos.

Trofeum to wymusza żeby zaliczyć całą linię fabularną Panam. Pierwszy quest Panam to Kto sieje wiatr, a ostatni quest Panam to Właściwy moment.

W trakcie zaliczania questów Panam bardzo ważne jest to żeby nie doprowadzić do przedwczesnego zakończenia jej serii questów:

  1. Nie odmawiaj nigdy Panam.
  2. Dotrzyj razem z Panam do obozu Raffen Shiv.
  3. Nie zdradź planów Panam podczas rozmowy z Saulem.
Po tym jak dotrzesz do wyboru zakończenia w ramach głównego questu Komu bije dzwon zdecyduj się na zakończenie Panam, czyli na zaufanie Nomadom (powyższy obrazek) - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak dotrzesz do wyboru zakończenia w ramach głównego questu Komu bije dzwon zdecyduj się na zakończenie Panam, czyli na zaufanie Nomadom (powyższy obrazek).

To jeszcze nie wszystko - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To jeszcze nie wszystko. W trakcie pobytu w cyberprzestrzeni zadecyduj żeby V zachował kontrolę nad swoim ciałem, a więc wejdź do studni.

Trofeum Słońce - The Sun

Opis osiągnięcia: Stań się legendą Afterlife - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Opis osiągnięcia: Stań się legendą Afterlife.

Trofeum to wymusza żeby zaliczyć oba poboczne questy Rogue. Pierwszy z nich to Gdzie jest Johnny?. Bardzo istotna jest końcowa część tego questu, czyli rozmowa z Johnnym na polach naftowych. Musisz:

  1. Wybrać jeden z pozytywnych napisów do pozostawienia na grobie (np. 'Człowiek, który uratował moje życie' z powyższego obrazka).
  2. Być miłym dla Johnny'ego. Nie możesz wybierać wrogich opcji dialogowych, które popsuną relacje Johnny'ego z V.
Jeśli poprawnie wykonałeś wszystkie czynności w queście Gdzie jest Johnny - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli poprawnie wykonałeś wszystkie czynności w queście Gdzie jest Johnny?, to będziesz mógł rozpocząć drugi quest Rogue - W starym kinie. W queście tym nie ma już wyborów wpływających na dostępność zakończeń. Po prostu w całości go zalicz.

Po tym jak dotrzesz do wyboru zakończenia w ramach głównego questu Komu bije dzwon zdecyduj się na zakończenie Rogue, czyli na zaufanie Johnnyemu i Rogue (powyższy obrazek) - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak dotrzesz do wyboru zakończenia w ramach głównego questu Komu bije dzwon zdecyduj się na zakończenie Rogue, czyli na zaufanie Johnny'emu i Rogue (powyższy obrazek).

To jeszcze nie wszystko - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To jeszcze nie wszystko. W trakcie pobytu w cyberprzestrzeni zadecyduj żeby V zachował kontrolę nad swoim ciałem, a więc przejdź Johnnym po moście do miejsca "połączenia się" z Alt.

Trofeum Umiarkowanie - Temperance

Opis osiągnięcia: Pozwól Johnnyemu Silverhandowi pozostać w twoim ciele - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Opis osiągnięcia: Pozwól Johnny'emu Silverhandowi pozostać w twoim ciele.

Trofeum to oferuje najwięcej swobody, gdyż możesz wybrać zakończenie Panam (powiązane również z trofeum Gwiazda) lub zakończenie Rogue (powiązane również z trofeum Słońce).

Dla przypomnienia moment wyboru zakończenia to rozmowa z Johnnym w ramach głównego questu Komu bije dzwon.

Kluczowy moment to wizyta w cyberprzestrzeni - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kluczowy moment to wizyta w cyberprzestrzeni:

  1. Jeśli wybrałeś zakończenie Rogue, to sterując Johnnym udaj się do studni (powyższy obrazek).
  2. Jeśli wybrałeś zakończenie Panam, to sterując V przejdź po moście do miejsca połączenia się z Alt.
O tym, że poprawnie wybrałeś quest możesz przekonać się tuż przy wyborze - Cyberpunk 2077: Trofea związane z zakończeniami - lista - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

O tym, że poprawnie wybrałeś quest możesz przekonać się tuż przy wyborze. Musi załączyć się końcowy quest Johnny'ego, który rozpoznasz po zmienionej kolorystyce interfejsu użytkownika. Doprowadź po prostu ten quest do końca.