Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznego questu Spacer z gwiazdą - Every Breath You Take. Z naszej solucji dowiesz się jak ocalić piosenkarkę Blue Moon z Us Cracks przed śmiercią, a także jak prawidłowo wytypować i zneutralizować stalkera.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Odblokowanie opisywanej misji nie jest oczywistą sprawą - Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Odblokowanie opisywanej misji nie jest oczywistą sprawą. Musisz najpierw rozegrać dużą część linii fabularnej Kerry'ego Eurodyne'a. Kluczowy jest quest Kerry'ego Na krzywy ryj. Po tym jak Kerry i V dotrą do garderoby musisz zadbać o to żeby Kerry i piosenkarki zespołu Us Cracks pogodzili się i zgodzili na współpracę. Musisz w związku z tym wybierać właściwe opcje dialogowe i nie możesz doprowadzić do sytuacji, w której Kerry zastraszy piosenkarki i zmusi je do rezygnacji z koncertu.

Oprócz prawidłowego zaliczenia questu Na krzywy ryj musisz też zaliczyć kolejną misję Kerry'ego - Ciemna materia. W tym przypadku nie trzeba się już pilnować z wyborem opcji dialogowych. V musi po prostu wziąć udział w imprezie, na której będą Kerry i Us Cracks.

Jakiś czas po ukończeniu misji Ciemna materia do V zadzwoni Blue Moon - jedna z piosenkarek Us Cracks - Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jakiś czas po ukończeniu misji Ciemna materia do V zadzwoni Blue Moon - jedna z piosenkarek Us Cracks. Blue Moon wyjaśni swój problem - dowiesz się o jej stalkerze, który oprócz prześladowania jej przysyła jej pogróżki. Blue Moon poprosi o pomoc w wywabieniu prześladowcy i musisz zgodzić się na spotkanie z nią.

Spotkanie się z Blue Moon

Miejsce spotkania z Blue Moon to duże rondo w Kabuki w Watson - Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miejsce spotkania z Blue Moon to duże rondo w Kabuki w Watson. Usiądź na ławce i zaczekaj na pojawienie się dziewczyny. Blue Moon wyjaśni plan działania - V będzie musiał podążać za nią nie zwracając na siebie uwagi i starać się zidentyfikować prześladowcę.

Koniecznie zapisz stan gry, bo Blue Moon będzie mogła zginąć i będzie to oczywiście równoznaczne z zawaleniem zadania. Do śmierci Blue Moon może dojść w różnych okolicznościach:

  1. Wytypujesz złego stalkera.
  2. Nie zdołasz na czas powstrzymać prawdziwego stalkera (więcej o tym w kolejnym podpunkcie).
  3. Będziesz w zbyt oczywisty sposób podążał za Blue Moon i dziewczyna postanowi zrezygnować z planu złapania stalkera. Kolejnego dnia telefonicznie dowiesz się, że Blue Moon została zamordowana. Pamiętaj o tym, że Blue Moon chce żeby V był niewidoczny. Nie zbliżaj się zbytnio do niej po tym jak wyruszy "na łowy".
  4. Opuścisz obszar poszukiwań i w rezultacie pozostawisz Blue Moon samą sobie.

Zidentyfikowanie stalkera

Ważną informacją na temat tego questu jest to, że nie musisz cały czas śledzić Blue Moon - Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ważną informacją na temat tego questu jest to, że nie musisz cały czas śledzić Blue Moon. Istotne jest jedynie to żeby nie opuścić okolic ronda, gdyż będzie to równoznaczne z zawaleniem zadania. Nie musisz też utrzymywać się w pewnej odległości za Blue Moon. Możesz ją równie dobrze obserwować z wyższych kładek.

Stalkerem jest zawsze ta sama osoba. Jest nią dziewczyna z plecakiem, która zaczepi Blue Moon i poprosi o autograf. Warto przeskanować tę postać i skupić się na niej. Masz teraz dwie opcje - możesz od razu ogłuszyć / zabić dziewczynę z plecakiem lub zaczekać aż wykona swój ruch i doprowadzi do konfrontacji z Blue Moon.

Jeśli chcesz zaczekać, to dotrzyj do pokazanego na obrazku pomostu na jednym z wyższych poziomów - Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli chcesz zaczekać, to dotrzyj do pokazanego na obrazku pomostu na jednym z wyższych poziomów. Dziewczyna z plecakiem dotrze docelowo w to miejsce i będzie czekała na Blue Moon oparta na balustradę. To kolejna okazja do tego żeby zneutralizować tę osobę zanim stworzy realne zagrożenie dla Blue Moon.

Do konfrontacji pomiędzy stalkerką i Blue Moon dochodzi na pomoście - Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do konfrontacji pomiędzy stalkerką i Blue Moon dochodzi na pomoście. Jeśli nie zdążysz dostatecznie szybko zneutralizować stalkerki, to Blue Moon zginie. Zawalisz w ten sposób zadanie i staniesz się wrogiem pozostałych członkiń Us Cracks.

O tym, że ogłuszyłeś / zabiłeś właściwą osobę możesz się łatwo przekonać - przeszukaj ciało stalkerki żeby odnaleźć jej dziennik - Cyberpunk 2077: Spacer z gwiazdą - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

O tym, że ogłuszyłeś / zabiłeś właściwą osobę możesz się łatwo przekonać - przeszukaj ciało stalkerki żeby odnaleźć jej dziennik. Będzie to dowód na temat jej prześladowań i planów w stosunku do Blue Moon.

Jeśli Blue Moon przeżyła, to pogadaj z nią i pokaż jej dziennik stalkerki. Jakiś czas po ukończeniu questu Blue Moon zadzwoni do V z podziękowaniami i przeleje kredyty na twoje konto.