Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Kwarantanna (Belly of the Beast).

V został przyjęty do rodziny Aldecaldos i wraz z nomadami uderzyli na plac budowy tunelu magleva, przejęli maszynę Night Corpu i są gotowi, by przewiercić się do Arasaka Tower.

Dołącz do Mitcha i Saula (Join Mitch and Saul)

Po wjeździe do tunelu będziesz mieć nieco czasu na rozmowę z Panam - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wjeździe do tunelu będziesz mieć nieco czasu na rozmowę z Panam. Gdy będziesz na miejscu, wyjdź z Basiliska i dołącz do reszty nomadów. Mitch ruszy na pomoc Aldecaldos i wesprze ich w walce z wrogiem, a Ty wraz z Saulem i Panam udacie się prosto do Arasaka Tower.

Uruchom wiertło (Start the SERC)

Idź z Panam na górę, do sterowni - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź z Panam na górę, do sterowni. Uruchom maszynę dzięki której dostaniecie się na teren Arasaka Tower.

Wyjdź ze sterowni, by pomówić z Saulem i Panam - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź ze sterowni, by pomówić z Saulem i Panam. Niestety, przywódca klanu nie dostał żadnej wiadomości od Mitcha, ale nie ma co zwlekać - trzeba jak najszybciej dostać się do budynku Arasaki.

Poszukaj włazu serwisowego w okolicy (Look around for a maintance shaft)

Właz serwisowy znajduje się po lewej stronie obszernego podziemnego pomieszczenia - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Właz serwisowy znajduje się po lewej stronie obszernego podziemnego pomieszczenia. By się tam dostać niezauważenie, wystarczy trzymać się bocznej ściany po lewej stronie i przesuwać się do przodu pozostając poza wzrokiem patrolujących androidów.

Wejdź po drabinie na górę, a następnie przejdź przez podwójne drzwi i skorzystaj z kolejnej drabiny, by tunelem technicznym dostać się na teren Arasaka Tower - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź po drabinie na górę, a następnie przejdź przez podwójne drzwi i skorzystaj z kolejnej drabiny, by tunelem technicznym dostać się na teren Arasaka Tower. W następnym pomieszczeniu znajdziesz ostatnią drabinę - wejdź na górę.

Po prawej stronie znajdziesz kratkę kolejnego szybu technicznego, którym dostaniesz się do pomieszczenia kontrolnego - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po prawej stronie znajdziesz kratkę kolejnego szybu technicznego, którym dostaniesz się do pomieszczenia kontrolnego.

Pokonaj strażników, by zabezpieczyć terminal (Neutralize the guards to access the terminal)

Schowaj się za skrzynią i poczekaj, aż strażnicy skończoną rozmowę - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Schowaj się za skrzynią i poczekaj, aż strażnicy skończoną rozmowę. Gdy tylko się rozdzielą, zajdź jednego z nich od tyłu i wykończ go, a Twoi towarzysze zajmą się drugim przeciwnikiem.

Porozmawiaj z Saulem - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Saulem. System Arasaki wykrył drgania po budynkiem, gdy przebijaliście się do środka i włączył podwyższony stan gotowości co oznacza, że wszystkie przejścia z poziomu przemysłowego zostały odcięte.

Dostań się do pokoju strażników (Reach the security room)

Do pokoju strażników możesz dostać się na wiele sposobów. Jedna z krótszych dróg prowadzi przez drzwi po lewej stronie, jednak wymagana jest do tego odpowiednia budowa ciała (co najmniej 13 punktów). W naszym przewodniku skupimy się na jak najszybszej trasie, którą mogą przejść wszystkie postacie, bez względu na rozwijane atrybuty.

Przejdź przez drzwi prowadzące do klatki schodowej, a następnie zejdź na niższe piętro budynku - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przejdź przez drzwi prowadzące do klatki schodowej, a następnie zejdź na niższe piętro budynku. Zanim ruszysz dalej, zwróć uwagę na to, że ten obszar budynku patrolowany jest przez kilku przeciwników.

W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na kamerę po lewej stronie - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na kamerę po lewej stronie. Korzystając z jakiejś zasłony, zhakuj ją i wyłącz.

Jeśli nie chcesz walczyć, możesz całkowicie zignorować pierwszych trzech strażników strzegących tego poziomu i prześlizgnąć się prawą stroną do biura ochrony, korzystając po drodze z różnych zasłon - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli nie chcesz walczyć, możesz całkowicie zignorować pierwszych trzech strażników strzegących tego poziomu i prześlizgnąć się prawą stroną do biura ochrony, korzystając po drodze z różnych zasłon. Poczekaj chwilę w rogu pomieszczenia, a strażnik stojący przy biurku pójdzie sprawdzić pobliski kontener - wtedy możesz bezpiecznie przejść za jego plecami. Jeśli chcesz wyeliminować wszystkie cele, poczekaj, aż strażnicy ustawią się do Ciebie plecami i zajdź ich od tyłu - pamiętaj, by ukryć ich ciała.

Przed wejściem do biura spotkasz jeszcze jednego strażnika - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przed wejściem do biura spotkasz jeszcze jednego strażnika. Nie ruszy się ze swojego miejsca, ale możesz przejść w prawy róg pomieszczenia, a pozostaniesz poza jego obszarem widzenia. Z tego miejsca możesz zajść go od tyłu i wykończyć (ciało schowaj do pobliskiego kontenera) lub po prostu przejdź za jego plecami do pomieszczenia ochrony.

Netrunner w pokoju strażników jest zajęty swoimi sprawami więc na pewno nie zwróci na Ciebie uwagi - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Netrunner w pokoju strażników jest zajęty swoimi sprawami więc na pewno nie zwróci na Ciebie uwagi. Wykończ go po cichu i umieść drzazgę w konsoli.

Dostań się do Mikoshi (Reach Mikoshi)

Gdy tylko Alt otrzyma sygnał z drzazgi, natychmiast wykończy wszystkich pozostałych przy życiu agentów Arasaki na tym poziomie, a tym samym otworzy wam drogę do Mikoshi - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko Alt otrzyma sygnał z drzazgi, natychmiast wykończy wszystkich pozostałych przy życiu agentów Arasaki na tym poziomie, a tym samym otworzy wam drogę do Mikoshi. Opuść poziom przemysłowy przez drzwi po prawej stronie.

Idąc dalej przez budynek zauważysz, że Alt przejęła kontrolę nad dronami i mechami bojowymi i aktywnie patroluje teren w poszukiwaniu jakiegoś zagrożenia - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idąc dalej przez budynek zauważysz, że Alt przejęła kontrolę nad dronami i mechami bojowymi i aktywnie patroluje teren w poszukiwaniu jakiegoś zagrożenia. Idź dalej w kierunku Mikoshi.

Gdy tylko wejdziesz do głównego korytarza prowadzącego do Mikoshi, na Twojej drodze stanie Adam Smasher - jeden z głównych bossów w grze Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko wejdziesz do głównego korytarza prowadzącego do Mikoshi, na Twojej drodze stanie Adam Smasher - jeden z głównych bossów w grze Cyberpunk 2077. Dokładny opis starcia z bossem Adam Smasher i wiele porad związanych z walką znajdziesz na osobnej stronie naszego poradnika, w rozdziale Bossowie.

Po walce podejdź do punktu dostępowego i podłącz się do Mikoshi - Cyberpunk 2077: Kwarantanna/Belly of the Beast - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po walce podejdź do punktu dostępowego i podłącz się do Mikoshi. Dalsze wydarzenia związane są z jednym z możliwych zakończeń gry Cyberpunk 2077 i warto przejść je samemu.

Więcej szczegółowych informacji na temat wszystkich możliwych zakończeń gry Cyberpunk 2077 znajdziesz na osobnych stronach niniejszego poradnika, w rozdziale Zakończenia.