Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Dom lalek (Automatic Love).

Po spotkaniu z Takemurą V musi odnaleźć Evelyn Parker, by dowiedzieć się, czy kobieta może mu pomóc. Gdy ostatnim razem się spotkali, Evelyn obiecała pozbyć się Relica.

Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczenia.

Znajdź Evelyn w Lizzie's Bar (Find Evelyn at Lizzie's Bar)

Zadanie możesz rozpocząć od opcjonalnej rozmowy z Judy - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zadanie możesz rozpocząć od opcjonalnej rozmowy z Judy. Gdy V do niej zadzwoni, Judy nie będzie chciała z nim rozmawiać na temat swojej przyjaciółki. Z jej tonu głosu można wywnioskować, że coś ukrywa.

Pora udać się do Lizzies Bar - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pora udać się do Lizzie's Bar. Przed drzwiami przywita Cię Max. Powiedz, że chcesz pogadać z Judy, a wpuści Cię do środka.

Gdy zejdziesz do pracowni Judy usłyszysz, jak montażystka kłóci się z Susie Q - najwidoczniej chodzi o jedną z pracownic - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy zejdziesz do pracowni Judy usłyszysz, jak montażystka kłóci się z Susie Q - najwidoczniej chodzi o jedną z pracownic. Rozmowa z Judy może mieć wiele scenariuszy, w zależności od tego, jak rozwinąłeś swoją postać. Wszystko jednak sprowadza się do tego, że Evelyn jest lalką i pracowała kiedyś w Chmurach (Clouds). Na biurku montazystki znajdziesz papierośnicę z adresem. Gdy tylko spróbujesz wyjść z klubu Moxów Judy poprosi jeszcze o jedno - chce wiedzieć co słychać u Evelyn.

Udaj się do Megabloku H8 (Go to Megabuilding H8)

Gdy dotrzesz do odpowiedniego budynku, wejdź do windy i pojedź na 12 piętro - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do odpowiedniego budynku, wejdź do windy i pojedź na 12 piętro. W trakcie jazdy Johnny będzie miał nieco do powiedzenia wiec jeśli tylko chcesz, możesz z nim porozmawiać.

Udaj się prosto do recepcji i podepnij prywatne łącze do terminala - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się prosto do recepcji i podepnij prywatne łącze do terminala. Gdy zapytasz o Evelyn Parker, recepcjonistka odpowie, że nie jest w tej chwili dostępna, ale na pewno dobiorą V kogoś odpowiedniego.

Zanim przejdziesz do wyboru lalki musisz wybrać hasło bezpieczeństwa za pomocą którego w każdej chwili będziesz mógł przerwać sesję - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zanim przejdziesz do wyboru lalki musisz wybrać hasło bezpieczeństwa za pomocą którego w każdej chwili będziesz mógł przerwać sesję.

Po sczytaniu profilu V, na ekranie pojawią się dwie propozycje lalek: Skye oraz Angel - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po sczytaniu profilu V, na ekranie pojawią się dwie propozycje lalek: Skye oraz Angel. Twój wybór nie będzie miał znaczenia.

Wypytaj lalkę o Evelyn (Ask the doll about Evelyn)

Udaj się do kabiny nr 9 - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się do kabiny nr 9. Jeśli nie chcesz, nie musisz brać udziału w sesji z lalką tylko od razu użyć hasła bezpieczeństwa i przejść do zdobywania informacji na temat Evelyn Parker. Jeśli zdecydujesz się pozostać w towarzystwie lalki do końca sesji, uzyskasz nieco ciekawych informacji na temat V.

Gdy zapytasz o Evelyn Parker, lalka z początku nie będzie chciała nic powiedzieć - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy zapytasz o Evelyn Parker, lalka z początku nie będzie chciała nic powiedzieć. Gdy wstanie, możesz uzyskać potrzebne informacje na kilka sposobów. Nie musisz płacić, wystarczy grzecznie poprosić, a dowiesz się, że Evelyn miała wspólne tematy z Tomem (kolejna lalka) i to właśnie jego V powinien przepytać (strefa VIP, kabina nr 2). Poza tym, któryś z klientów wykręcił Evelyn jakiś lewy numer - doszło do burdy, ściągnęli ochronę i wyciszyli sprawę. Do incydentu doszło w jej kabinie - nr 11.

Wejdź do kabiny Evelyn (Get inside Evelyn's booth) - opcjonalnie

Jeśli chcesz, możesz wejść do kabiny nr 11 i sprawdzić, czy znajdziesz tam jakieś ślady po incydencie o którym wspomniała jedna z lalek - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli chcesz, możesz wejść do kabiny nr 11 i sprawdzić, czy znajdziesz tam jakieś ślady po incydencie o którym wspomniała jedna z lalek. W pierwszej kolejności przyjrzyj się śladom krwi na ścianie. Zajrzyj też do szczeliny po lewej stronie łózka.

Gdy włączysz holoprojektor obejrzysz dziwną scenę z której można wywnioskować, że Evelyn Parker doznała jakiegoś zwarcia i dziwnie się zachowywała - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy włączysz holoprojektor obejrzysz dziwną scenę z której można wywnioskować, że Evelyn Parker doznała jakiegoś zwarcia i dziwnie się zachowywała. Najwidoczniej stała się celem ataku netrunnera.

Dostań się do strefy VIP (Get inside the VIP area)

Na piętro VIP możesz wedrzeć się siłą, ale zostaniesz wtedy uznany za wroga i nie możesz liczyć na pokojowe ukończenie wizyty w Chmurach.

Przed drzwiami do strefy VIP obejrzysz scenę w której jeden z klientów zostaje odprawiony z kwitkiem przez dwóch ochroniarzy - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przed drzwiami do strefy VIP obejrzysz scenę w której jeden z klientów zostaje odprawiony z kwitkiem przez dwóch ochroniarzy. Nie będzie łatwo dostać się do środka, ale jest na to sposób.

Idź za jednym z ochroniarzy do łazienki i poczekaj, aż mężczyzna zacznie korzystać z pisuaru - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź za jednym z ochroniarzy do łazienki i poczekaj, aż mężczyzna zacznie korzystać z pisuaru. Zajdź go od tyłu, złap i obezwładnij (lub zabij, jak wolisz), a następnie zabierz kartę dostępu. Ciało możesz schować do kontenera, który znajdziesz po lewej stronie po wyjściu z toalety.

Wejdź na piętro VIP w momencie, gdy ochroniarz odejdzie od drzwi i wejdź do pomieszczenia po prawej stronie baru, by pomówić z Tomem - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź na piętro VIP w momencie, gdy ochroniarz odejdzie od drzwi i wejdź do pomieszczenia po prawej stronie baru, by pomówić z Tomem. Gdy zapytasz o Evelyn Parker dowiesz się, że mężczyzna także starał się z nią skontaktować i niestety bez skutku. Kobieta ponoć wyjechała do Oslo - taką informację dostał od Woodmana.

Idź do biura Woodmana (Head to Woodman's office)

Idź na zaplecze, by pomówić z Woodmanem - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź na zaplecze, by pomówić z Woodmanem. Wejście znajdziesz za drzwiami nad którymi widnieje sporych rozmiarów napis NO ENTRY. Wejdź do środka w momencie, gdy kamera umieszczona obok drzwi będzie patrzeć w drugą stronę, a ochroniarz odejdzie ze swojego stanowiska. Musisz wiedzieć, że wchodzisz na wrogi teren.

Do właściciela klubu można dostać się bez rozlewu krwi - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do właściciela klubu można dostać się bez rozlewu krwi. Jeśli masz wysoko rozwinięty atrybut Zdolności Technicznych (co najmniej 7 punktów) lub odpowiednią budowę ciała (co najmniej 9 punktów), możesz iść korytarzem prosto i otworzyć zamkniętą strefę.

Jeśli nie możesz otworzyć zamkniętych drzwi, nic straconego - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli nie możesz otworzyć zamkniętych drzwi, nic straconego! Wejdź do pokoju po lewej stronie i wyeliminuj po cichu jednego ochroniarza lub omiń go w momencie, gdy będzie rozmawiał przez telefon. Przejdź przez drzwi po drugiej stronie pokoju, a następnie idź prosto i skręć w korytarz po prawej stronie. Biuro Woodmana będzie nieco dalej po lewej stronie.

Zanim jednak udasz się na rozmowę z szefem, warto nieco powęszyć - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zanim jednak udasz się na rozmowę z szefem, warto nieco powęszyć. W pomieszczeniu naprzeciwko biura Woodmana znajdziesz pokój kontrolny. W środku jest jeden ochroniarz, którego łatwo można zneutralizować.

Drzazga leżąca w rogu pokoju zawiera wiele interesujących treści na temat zmian w grafiku - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drzazga leżąca w rogu pokoju zawiera wiele interesujących treści na temat zmian w grafiku. W komputerze znajdziesz także wiadomości, które mogą pomóc Ci w nadchodzącej rozmowie z Woodmanem.

Najważniejsza wiadomość to ta, która została zatytułowana "Atak na klub". Dowiesz się z niej, że w środę około godziny 1:50 miał miejsce atak netrunnerski w kabinie numer 11. To właśnie prywatna kabina Evelyn Parker.

W pomieszczeniu naprzeciwko pokoju kontrolnego znajdziesz szatnie, a w niej rzeczy należące do Evelyn, a także broń - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pomieszczeniu naprzeciwko pokoju kontrolnego znajdziesz szatnie, a w niej rzeczy należące do Evelyn, a także broń. Warto ją zabrać, tak na wszelki wypadek.

Przesłuchaj Woodmana (Confront Woodman)

Rozmowa z Woodmanem ma wiele scenariuszy i może zakończyć się na dwa sposoby: pokojowo lub brutalnie - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozmowa z Woodmanem ma wiele scenariuszy i może zakończyć się na dwa sposoby: pokojowo lub brutalnie. Jeśli wcześniej wszcząłeś alarm w klubie, nie będziesz mieć możliwości dogadania się z Woodmanem.

Dogadaj się z Woodmanem

Jeśli Twoja postać ma wysoko rozwinięty atrybut Inteligencji, jeśli zbadałeś wcześniej kabinę numer 11 i/lub przeczytałeś wiadomości z komputera w pokoju kontrolnym możesz dogadać się z szefem klubu - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli Twoja postać ma wysoko rozwinięty atrybut Inteligencji, jeśli zbadałeś wcześniej kabinę numer 11 i/lub przeczytałeś wiadomości z komputera w pokoju kontrolnym możesz dogadać się z szefem klubu. Do wyboru masz wiele odpowiednich opcji dialogowych.

  1. Mieliście problem z netrunnerem. Mogę pomóc (wymagana inteligencja na poziomie co najmniej 7 punktów). Otwiera to opcję dialogową Powiem, jak mi pomożesz;
  2. Zapłacę za informacje.
  3. Widzisz tylko Tygrysów. A za nimi stoją potężniejsi (wymagana przeszłość związana z Korporacją).

Gdy dojdziecie do porozumienia, Woodman uruchomi windę, która znajduje się w korytarze po lewej stronie od wyjścia z biura. Jeśli użyłeś swoich Zdolności Technicznych jako karty przetargowej pamiętaj, by po zakończeniu rozmowy zdradzić Woodmanowi obiecane informacje, by nie doprowadzić do konfliktu.

Jeśli dogadasz się z Woodmanem i zostawisz go przy życiu, możesz natknąć się na niego nieco później, podczas wykonywania zadania Mechaniczna dziewczyna (Ex-Factor).

Zastrasz Woodmana

Możesz zastraszyć szefa klubu jeśli obejrzałeś holoprojekcję z kabiny Evelyn Parker, ukończyłeś zadanie poboczne Stróże bezprawia i/lub Zlecenie na potwora lub po prostu skorzystasz z kilku nie agresywnych opcji dialogowych, jak np - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz zastraszyć szefa klubu jeśli obejrzałeś holoprojekcję z kabiny Evelyn Parker, ukończyłeś zadanie poboczne Stróże bezprawia i/lub Zlecenie na potwora lub po prostu skorzystasz z kilku nie agresywnych opcji dialogowych, jak np.

  1. Ja się i tak dowiem;
  2. Nie utrudniajmy sobie życia;
  3. Twoi przełożeni dowiedzą się, jak traktujesz klientów.

Gdy zastraszysz Woodmana, otrzymasz niezbędne informacje, a do tego uruchomi on windę, która znajduje się w korytarze po lewej stronie od wyjścia z biura.

Jeśli dogadasz się z Woodmanem i zostawisz go przy życiu, możesz natknąć się na niego nieco później, podczas wykonywania zadania Mechaniczna dziewczyna (Ex-Factor).

Zabij Woodmana

Jeśli wtargnąłeś na teren klubu siłą lub po prostu chcesz się pozbyć szefa, będziesz musiał walczyć z Woodmanem - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli wtargnąłeś na teren klubu siłą lub po prostu chcesz się pozbyć szefa, będziesz musiał walczyć z Woodmanem. Mężczyzna zaatakuje w momencie, gdy przekroczysz próg jego biura. Gdy go zabijesz, przeszukaj jego komputer, by znaleźć potrzebne informacje, których nie udało Ci się zdobyć w inny sposób.

Rezultat przesłuchania

Bez względu na to w jaki sposób podszedłeś do przesłuchania Woodmana dowiesz się, że lalki maja jeden cel - przynosić zysk - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bez względu na to w jaki sposób podszedłeś do przesłuchania Woodmana dowiesz się, że lalki maja jeden cel - przynosić zysk. Evelyn przestała przynosić zysk, a Woodman dostał polecenie, by ją zutylizować. Nie zrobił jednak tego i przekazał ją w ręce rippera, który miał spróbować ją naprawić. Mówią na niego Fingers, a jego klinika znajduje się niedaleko Jig-Jig Street.

Opuść Chmury (Leave Clouds)

Jeśli dogadałeś się z Woodmanem, skorzystaj z jego prywatnej windy, by zjechać na parter - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli dogadałeś się z Woodmanem, skorzystaj z jego prywatnej windy, by zjechać na parter. Przed wyjściem z klubu pamiętaj, by zabrać swoją broń, którą wcześniej oddałeś do depozytu.

Wejdź do windy i zjedź na parter - Cyberpunk 2077: Dom lalek/Automatic Love - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź do windy i zjedź na parter. W trakcie jazdy dojdzie do kolejnej konfrontacji z Johnny'm, który będzie chciał namówić V do współpracy przy zniszczeniu Arasaki. Johnny chce odnaleźć Mikoshi - miejsce gdzie przechowuje się engramy.