Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opisy przejścia pobocznych questów z grupy Do krwi - Beat on the Brat. Są to opcjonalne misje związane z walkami na pięści, których uczestnicy walczą o kredyty. Nasza solucja pomoże ci w wygraniu wszystkich walk (w tym jednej opcjonalnej) oraz w zdobyciu najlepszych nagród związanych z pojedynkami bokserskimi.

Odblokowanie questów walk na pięści

Jak zacząć quest: Serię questów powiązanych z walkami bokserskimi możesz odblokować na dość wczesnym stadium gry, a konkretnie niedługo po ukończeniu głównej misji Ostatnia taka robota, czyli po dotarciu do mieszkania V w dzielnicy Watson - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Serię questów powiązanych z walkami bokserskimi możesz odblokować na dość wczesnym stadium gry, a konkretnie niedługo po ukończeniu głównej misji Ostatnia taka robota, czyli po dotarciu do mieszkania V w dzielnicy Watson.

Po wyjściu z mieszkania zejdź na niższy poziom. W drodze do windy dotrzesz do bokserskiej areny, na której przebywa trener Fred. Należy z nim porozmawiać.

Trener Fred zaproponuje rozegranie próbnej walki z robotem treningowym - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Trener Fred zaproponuje rozegranie próbnej walki z robotem treningowym. Zgódź się i przystąp do łatwej walki, w której pokonanie robota treningowego nie powinno ci przysporzyć żadnych problemów. Nie musisz stosować w tej walce zaawansowanych ruchów - zwykłe ataki pięściami będą wystarczające żeby zwyciężyć.

Po zakończonym sparingu pogadaj z Fredem, a dowiesz się o możliwości przystępowania do walk z różnymi mistrzami walk na pięści w różnych częściach Night City. Quest Do krwi pozostanie w twoim dzienniku na dłużej, zaś będą też pojawiały się w nim inne poboczne questy dotyczące przystępowania do konkretnych walk.

Walki na pięści - najważniejsze informacje i porady

Dodatkowa uwaga - Nie wszystkie questy walk na pięści od razu pojawią się w twoim dzienniku - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Do zaliczenia jest maksymalnie 6 walk na pięści, przy czym jedna z nich jest opcjonalna. Obowiązkowych są 4 walki "kwalifikacyjne" oraz jedna finałowa walka.
  2. Prawie wszystkie walki pozwalają postawić na szali kredyty. Staraj się zawsze wybierać najwyższy możliwy zakład po to żeby potencjalnie wygrać możliwie jak najwięcej kredytów. Możesz się oczywiście zabezpieczać i zapisywać stan gry przed rozpoczęciem starcia. Pozwoli ci to uchronić się przed utratą kredytów.
  3. Radzimy odkładać sobie walki na pięści na później. Nie zajmuj się nimi jeśli powiązane z nimi questy mają w dzienniku widoczny wysoki lub bardzo wysoki poziom zagrożenia. Może to doprowadzić, że nie będziesz w stanie sprawnie osłabiać konkurenta, zaś V będzie mógł bardzo łatwo przegrać walkę. Finałowy pojedynek najlepiej zostawić sobie na koniec gry i przystąpić do niego po awansowaniu V na najwyższy 50 poziom doświadczenia.
  4. Postaraj się potrenować podstawy walk na zwykłych przeciwnikach. Lepiej będziesz mógł sobie dzięki temu radzić w starciach z silnymi oponentami. Najważniejsze ruchy do opanowania to wykonywanie uników, blokowanie ciosów oraz wyprowadzenie kontr, a także odpalanie silnych ataków pięściami.

Dodatkowa uwaga - Nie wszystkie questy walk na pięści od razu pojawią się w twoim dzienniku. Jeśli po dotarciu do danej dzielnicy nie pojawia się znacznik misji, to poszukaj w dzienniku questów dotyczących innych walk lub po prostu awansuj w grze i spróbuj ponownie za jakiś czas.

1 - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. W walkach na pięści nie można stosować broni białej ani broni palnej. Zabronione są również gadżety oraz lekarstwa. W tym drugim przypadku możesz co najwyżej polegać na atutach gwarantujących samoczynną regenerację paska zdrowia, aczkolwiek nie licz na to, że przeciwnik pozwoli ci w spokoju całkowicie się wyleczyć.
  2. Są sposoby na ułatwianie sobie wygrywania walk. Najważniejsza porada to zakupienie u ripperdoca Pięści Goryla - są one unikalną kategorią wszczepów dłoni i pozwalają na zadawanie większych obrażeń w walkach na pięści. Zaopatrz się w miarę możliwości w Pięści Goryla najwyższej jakości oraz postaraj się je dodatkowo ulepszyć.
  3. Swoje szanse na odnoszenie zwycięstw możesz też zwiększać rozwijając V w odpowiedni sposób. Zainwestuj jak najwięcej punktów rozwoju w atrybut Budowa ciała po to żeby mieć więcej punktów zdrowia i staminy, a także żeby jeszcze bardziej zwiększyć skuteczność Pięści Goryla. Oprócz tego radzimy odblokować jak najwięcej atutów powiązanych z umiejętnością Walki uliczne.
  4. W walkach na pięści możesz polegać na wszczepach/atutach samoczynnie aktywujących spowolnienie czasu. Może się ono przydać przede wszystkim na początku walki i pozwolić na wyprowadzenie pierwszego łatwego ataku.

Do krwi - Czempion Kabuki

2 - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Miejsce rozegrania walki to arena w dzielnicy Kabuki w Watson - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miejsce rozegrania walki to arena w dzielnicy Kabuki w Watson.

Możesz mieć problemy z dotarciem do areny walk, gdyż jest on na dachu budynku i drzwi na parterze są zamknięte. W celu rozwiązania tego problemu udaj się w lewo i kieruj się w stronę zaznaczonych na obrazku 2 schodów. W dalszej części wspinaczki możesz skorzystać z żółtej drabiny lub po prostu doskakiwać do wyższych półek i chwytać się ich.

Zagadaj do Certo i Esquerdo żeby dowiedzieć się, że musisz jednocześnie walczyć z bliźniakami, tzn - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zagadaj do Certo i Esquerdo żeby dowiedzieć się, że musisz jednocześnie walczyć z bliźniakami, tzn. na zasadach dwóch na jednego. Możesz zdecydować się na mały (500 kredytów) lub na duży zakład (2000 kredytów) o to kto zwycięży.

Po przystąpieniu do walki staraj się atakować jednego z bliźniaków - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po przystąpieniu do walki staraj się atakować jednego z bliźniaków. Celem takiego działania jest jak najszybsze doprowadzenie do sytuacji, w której na arenie pozostanie tylko jeden przeciwnik. Certo i Esquerdo podobnie do siebie wyglądają, ale noszą inne ciuchy i możesz dzięki temu wiedzieć z kim w danym momencie walczysz.

Unikaj sytuacji, w których jeden z bliźniaków zniknie ci z pola widzenia. Może mu się wtedy łatwo udać wykonać atak, którego nie zauważysz i w rezultacie na który nie będziesz mógł zareagować.

Podczas walk staraj się blokować ciosy lub odskakiwać do tyłu / na bok - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podczas walk staraj się blokować ciosy lub odskakiwać do tyłu / na bok. Pamiętaj też o tym, że o wiele szybciej możesz pokonać każdego z bliźniaków jeśli będziesz polegał na kontratakach, tzn. wciskał (nie przytrzymywał) przycisk bloku w ostatnim momencie momencie, zanim cios dosięgnie V.

Dzięki pokonaniu bliźniaków zdobędziesz 500 lub 2000 kredytów, a także punkty doświadczenia.

Do krwi - Czempion Arroyo

Miejsce rozegrania walki to prowizoryczna arena w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miejsce rozegrania walki to prowizoryczna arena w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo.

W tej walce do pokonania jest weteran wojenny Buck Arnold - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W tej walce do pokonania jest weteran wojenny Buck Arnold. Możesz zdecydować się wyłącznie na standardowy zakład (2900 kredytów), bądź też poruszyć również temat jego karabinu. Opcja ta jest dostępna tylko jeśli masz dostatecznie rozwiniętą Budowę ciała. Możesz nakłonić Bucka żeby postawił na szali także karabin.

Walka z Buckiem nie wyróżnia się niczym szczególnym - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Walka z Buckiem nie wyróżnia się niczym szczególnym. Staraj się reagować na jego ataki zakończone silnym uderzeniem pięścią. Są one na szczęście bardzo wyraźnie sygnalizowane, dzięki czemu możesz na nie odpowiednio zareagować - odskocz do tyłu / w bok, bądź też użyj opcji bloku.

Po pokonaniu Bucka sytuacja może rozwinąć się na kilka sposobów - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po pokonaniu Bucka sytuacja może rozwinąć się na kilka sposobów:

  1. Jeśli nie poruszałeś wcześniej tematu karabinu i chcesz zachować się w sposób honorowy, to możesz odebrać kredyty i opuścić tę lokację.
  2. Jeśli nakłoniłeś Bucka do postawienia karabinu na szali, to spodziewaj się walki - Buck wycofa się z obietnicy i zaatakują cię zgromadzone tu osoby. Najlepiej jest szybko wybrać z inwentarza dobrą broń palną lub broń białą.
  3. Jeśli nie poruszałeś wcześniej tematu karabinu, ale chcesz mieć tę broń dla siebie, to możesz nakłonić Bucka do walki i odebrać karabin siłą.

Do krwi - Czempion Glen

Miejsce rozegrania walki to arena w dzielnicy The Glen w Heywood - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miejsce rozegrania walki to arena w dzielnicy The Glen w Heywood.

Przeciwnikiem do pokonania jest El Cesar Diego Ruiz, który będzie początkowo stał oparty o maskę swojej limuzyny - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przeciwnikiem do pokonania jest El Cesar Diego Ruiz, który będzie początkowo stał oparty o maskę swojej limuzyny. Wysokość zakładu to 4000 kredytów. El Cesar dodatkowo założy się o swój samochód i nie musisz wyznaczać żadnego z posiadanych aut w celu zrównoważenia zakładu.

Areną jest boisko do koszykówki i warto polegać w trakcie walki na tym, że możesz dużo przemieszczać się i wykonywać uniki ze swobodą, bez obawy, że nagle znajdziesz się przy płocie - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Areną jest boisko do koszykówki i warto polegać w trakcie walki na tym, że możesz dużo przemieszczać się i wykonywać uniki ze swobodą, bez obawy, że nagle znajdziesz się przy płocie.

Także i w przypadku tej walki możesz wyraźnie zauważać momenty, w których przeciwnik przygotowuje się do jednego silniejszego ataku. Najlepiej jest wtedy szybko oddalić się lub odskoczyć od niego i spokojnie zaczekać aż zaatakowanie go będzie ponownie "bezpieczne".

Po wygranym pojedynku możesz wybrać nagrodę i dostępne są 4 opcje - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wygranym pojedynku możesz wybrać nagrodę i dostępne są 4 opcje:

  1. Zabranie auta i kredytów.
  2. Zabranie auta i pozostawienie Cesarowi kredytów.
  3. Zabranie kredytów i pozostawienie Cesarowi auta.
  4. Odmowa nagrody - El Cesar zachowa auto i kredyty.
Najlepszym wyborem jest opcja darmowy samochód + kredyty - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najlepszym wyborem jest opcja darmowy samochód + kredyty. Gra pozwala zakupić podobne auto do tego używanego przez El Cesara, ale jego kabriolet jest mimo wszystko unikalną sztuką. Nie otrzymasz też żadnej fizycznej nagrody jeśli pozwolisz Cesarowi zachować samochód i/lub pieniądze. Odmawiając nagrody możesz jedynie zaprzyjaźnić się z Cesarem, który pojawi się na widowni finałowej walki.

Do krwi - Czempion Rancho Coronado

Miejsce rozegrania walki to arena w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miejsce rozegrania walki to arena w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo.

Wejścia do budynku, w którym rozgrywają się walki, pilnuje ochroniarz Animalsów - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejścia do budynku, w którym rozgrywają się walki, pilnuje ochroniarz Animalsów. Możesz uporać się z tym utrudnieniem na trzy sposoby:

  1. Zapłać ochroniarzowi 3800 kredytów za prawo wejścia.
  2. Zastrasz ochroniarza - jest to możliwe tylko jeśli V dostatecznie rozwinął atrybut Budowa ciała.
  3. Obejdź budynek dookoła i odszukaj okno, przez które można dostać się do środka.
Twój przeciwnik to Rhino - umięśniona kobieta z gangu Animals - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twój przeciwnik to Rhino - umięśniona kobieta z gangu Animals. Walka ta jako jedyna nie jest rozgrywana na kredyty, a wyłącznie po to żeby udowodnić kto jest lepszym wojownikiem. Potwierdź gotowość żeby przejść razem z Rhino na arenę.

To problematyczna walka z uwagi na bardzo mały obszar walk - jest to okrągła arena, na której dodatkowo znajdują się słupy z drutem kolczastym - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To problematyczna walka z uwagi na bardzo mały obszar walk - jest to okrągła arena, na której dodatkowo znajdują się słupy z drutem kolczastym. Kontakt z nimi nie odejmuje na szczęście dużej ilości punktów zdrowia i nie musisz unikać ich za wszelką cenę.

Zdecydowanie większy nacisk połóż na unikanie ciosów Rhino, bo są one bardzo silne i nawet mocno rozwiniętego V mogą wyeliminować 2-3 udane ataki przeciwniczki. Bezpieczniej jest polegać na unikach. Dobrą taktyką walki jest ładowanie silnego ciosu, szybkie podbieganie do Rhino i puszczanie przycisku ataku po to żeby odpalić silny atak. Po każdej takiej akcji szybko wycofuj się i ponownie zaczynaj ładować silne uderzenie.

Ciekawostką jest to, że możliwy wariant zakładający całkowite pominięcie tej walki, tzn - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ciekawostką jest to, że możliwy wariant zakładający całkowite pominięcie tej walki, tzn. uznanie jej za automatycznie wygraną. W tym samym budynku, w którym jest arena walk, zalicza się też kontrakt Za mojego syna (Gig: For My Son). Jeden z jego wariantów zakłada sprowokowanie Animalsów do walki. Z oczywistych względów V staje się wtedy wrogiem osób przebywających w tej lokacji. W takiej sytuacji skontaktuje się z tobą trener Fred i powie ci o pominięciu tej walki. Nadal będziesz mógł przystąpić do finałowego pojedynku. Pominięcie starcia z Rhino nie anuluje głównego questu dotyczącego walk na pięści.

Do krwi - Czempion Pacyfiki (opcjonalna walka)

Ta walka jest jedyną, której rozegranie nie jest wymagane do awansowania do wielkiego finału - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ta walka jest jedyną, której rozegranie nie jest wymagane do awansowania do wielkiego finału. Nic nie stoi też na przeszkodzie żeby zostawić ją sobie na później i przystąpić do niej dopiero po pokonaniu głównego przeciwnika z opisywanej serii questów.

Opcja walki pojawi się dopiero po zakończeniu pobocznego questu Wybuchowy charakter (Send in the Clowns), czyli po zaliczeniu questu z udzielenia wsparcia klaunowi Ozobowi. Miejsce stoczenia pojedynku znajduje się w dzielnicy Coastview w Pacyfice.

Postacią, z którą możesz się zmierzyć, jest wspomniany klaun Ozob - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Postacią, z którą możesz się zmierzyć, jest wspomniany klaun Ozob. Postaraj się wybrać najwyższy zakład, bo wynosi on aż 32000 kredytów. Jeśli nie masz takiej ilości kredytów przy sobie, to powróć do Ozoba po tym jak uzbierasz wymaganą sumę i nie zapomnij oczywiście o zapisaniu na wszelki wypadek stanu gry.

Walka rozgrywa się w opróżnionym basenie - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Walka rozgrywa się w opróżnionym basenie. Wykorzystaj to, że masz duże pole do manewru i dużo przemieszczaj się. Ozob jest powolnym przeciwnikiem, ale jego ataki są wyjątkowo silne. Podobnie jak w przypadku bossa z Rancho Coronado dobrą taktyką jest ładowanie pojedynczych silnych ataków i podbieganie do przeciwnika żeby je odpalić.

Jeśli chcesz szybciej wygrać pojedynek warto skupić się na głowie Ozoba po to żeby uszkodzić granat, który ma na miejscu nosa. Pamiętaj jedynie o tym żeby oddalić się zanim nastąpi eksplozja.

Do krwi - Finałowa walka

Do finałowego starcia w ramach serii questów Do krwi możesz przystąpić po tym jak - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do finałowego starcia w ramach serii questów Do krwi możesz przystąpić po tym jak:

  1. Pokonasz czempionów z Kabuki
  2. Pokonasz czempiona z Arroyo
  3. Pokonasz czempiona z The Glen
  4. Pokonasz czempiona z Rancho Coronado lub staniesz się wrogiem Animalsów z lokacji z areną

Miejsce stoczenia finałowej bitwy to centrum handlowe w dzielnicy Coastview w Pacyfice. Usiądź na ławce żeby odczekać aż przybędą uczestnicy i widzowie.

3 - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Po dotarciu do sali z areną spotkasz trenera Freda, który zasugeruje celowe podłożenie się i przegranie finałowej walki - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do sali z areną spotkasz trenera Freda, który zasugeruje celowe podłożenie się i przegranie finałowej walki. Możesz zgodzić się na wysłuchanie szczegółów jego propozycji na osobności i następnie zgodzić się na jego plan lub mu odmówić.

Celowe przegranie pojedynku z lokalnym mistrzem jest bardziej rekomendowanym sposobem zaliczenia tego questu, gdyż po prostu otrzymasz dzięki temu więcej kredytów.

Finałowy przeciwnik tego questu to Razor Hugh - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Finałowy przeciwnik tego questu to Razor Hugh. Jeszcze przed rozpoczęciem pojedynku spotkasz się z Viktorem, który podsunie V pomysł jak skuteczniej osłabiać przeciwnika.

Quest możesz zakończyć na dwa sposoby - Cyberpunk 2077: Do krwi - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Quest możesz zakończyć na dwa sposoby:

  1. Jeśli chcesz podłożyć się i przegrać, to pozwól na to żeby Razor cię pokonał. Po rozegranej walce pogadaj z Fredem i odbierz od niego dodatkowe kredyty.
  2. Jeśli chcesz legalnie wygrać, to spodziewaj się bardzo trudnej walki. Ataki Razora zadają ogromne obrażenia i z racji staczania pojedynku na ringu bokserskim nie masz dużego pola do manewru. Najlepiej polegać na unikach i uskokach, gdyż bloki i kontry są bardziej ryzykowne. Słaby punkt na ciele Razora to jego brzuch. Możesz go tam próbować uderzać i odbierać mu dzięki temu więcej zdrowia. Jeśli zdołasz pokonać Razora, to otrzymasz mniej kredytów niż w pierwszym wariancie, ale za to więcej reputacji.

Pojedynek z Razorem możesz rozegrać tylko raz. Polecamy wykonać szybki zapis stanu gry tuż przed wkroczeniem na ring.

Walkę obserwować niektórzy z pokonanych wcześniej czempionów. Ich obecność nie wpłynie jednak w żaden sposób na twoje szanse powodzenia.