Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 podpowiada jak kraść samochody. Dowiesz się jak przebiega kradzież i jakie są wymagania do pomyślnej kradzieży. Podpowiadamy również jak kupować pojazdy po to żeby móc korzystać z nich bez ograniczeń i przywoływać je do siebie na żądanie.

Kradzież pojazdu

Dokonanie kradzieży samochodu w grze Cyberpunk 2077 nie jest procesem całkowicie zautomatyzowanym - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dokonanie kradzieży samochodu w grze Cyberpunk 2077 nie jest procesem całkowicie zautomatyzowanym. Możesz mieć z tym problemy szczególnie w początkowej fazie gry, gdyż do pomyślnej kradzieży wymagane są odpowiednio rozwinięte atrybuty V.

Kradzież zaparkowanego auta jest możliwa tylko jeśli masz dostatecznie rozwinięty atrybut Zdolności techniczne. Wymóg co do liczby punktów atrybutu różni się w zależności od rodzaju pojazdu, który chcesz ukraść. Bardziej luksusowe / rzadsze maszyny wymagają dysponowania większą liczbą punktów Zdolności technicznych. Informacje o wymaganej liczbie punktów pojawia się po zbliżeniu do drzwi zaparkowanego pojazdu.

Istotną informacją jest to, że niektóre z odnajdywanych w świecie gry pojazdów nie są zabezpieczone, tzn - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Istotną informacją jest to, że niektóre z odnajdywanych w świecie gry pojazdów nie są zabezpieczone, tzn. nie są zamknięte. Można od razu do nich wsiąść i nimi odjechać.

Dodatkowa podpowiedź - Jeśli szukasz lepszego samochodu, który można byłoby ukraść bez konieczności włamywania się, to sprawdź np. parking przed barem Afterlife. Powinny tam stać jedne z bardziej luksusowych maszyn w grze i nie powinny być zamknięte.

Kradzież przejeżdżającego auta jest możliwa tylko jeśli masz dostatecznie rozwinięty atrybut Budowa ciała - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kradzież przejeżdżającego auta jest możliwa tylko jeśli masz dostatecznie rozwinięty atrybut Budowa ciała. Także i w tym przypadku informacja o wymaganej liczbie punktów wyświetlana jest po zbliżeniu się do drzwi pojazdu.

Wymóg rozwiniętej Budowy ciała wynika z tego, że V musi mieć dostatecznie dużo siły żeby wyrzucić kierowcę z kabiny i zająć jego miejsce - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wymóg rozwiniętej Budowy ciała wynika z tego, że V musi mieć dostatecznie dużo siły żeby wyrzucić kierowcę z kabiny i zająć jego miejsce.

Zuchwała kradzież może zostać zgłoszona na policję i obok mini-mapy może pojawić się co najmniej 1 gwiazdka policyjnego pościgu - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zuchwała kradzież może zostać zgłoszona na policję i obok mini-mapy może pojawić się co najmniej 1 gwiazdka policyjnego pościgu. Najlepiej jest odjechać jak najszybciej od miejsca kradzieży i nie ryzykować ewentualnego pościgu.

Kupno pojazdu

Począwszy od drugiego aktu kampanii możesz otrzymywać wiadomości z propozycjami zakupu pojazdów - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Począwszy od drugiego aktu kampanii możesz otrzymywać wiadomości z propozycjami zakupu pojazdów.

Wszystkie otrzymywane oferty będą przenoszone do twojego dziennika i umieszczanie w nowej kategorii - Automania (Rides) - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wszystkie otrzymywane oferty będą przenoszone do twojego dziennika i umieszczanie w nowej kategorii - Automania (Rides). Pozwoli ci to łatwo śledzić listę pojazdów nadających się do zakupu. Dodatkowo możesz ustawiać te "questy" jako aktywne i docierać łatwo do miejsc, w których stoją wystawione na sprzedaż maszyny.

1 - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Po dotarciu do pojazdu możesz wejść z nim w interakcję żeby przeznaczyć kredyty na jego zakup - Cyberpunk 2077: Samochód - jak kupić/ukraść? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do pojazdu możesz wejść z nim w interakcję żeby przeznaczyć kredyty na jego zakup. Od tego momentu maszyna ta stanie się własnością V i będziesz mógł ją przywoływać na żądanie.

Jako że kupowanie aut jest drogą przyjemnością polecamy zajrzeć na stronę Kredyty - jak zdobywać i na co wydawać? w rozdziale FAQ poradnika.