Cyberpunk 2077: Metamorfozy - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 możesz odkrywać misje poboczne po prostu eksplorując świat gry. Dzięki nim możesz zdobywać dodatkowe punkty doświadczenia, przedmioty oraz pieniądze. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis misji Metamorfozy (Tapeworm). Dowiesz się jak rozpocząć zadanie oraz co należy zrobić, aby ukończyć misję z powodzeniem.

To nietypowe zadanie poboczne, które składa się jedynie z 4 dialogów z Johnnym - Cyberpunk 2077: Metamorfozy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To nietypowe zadanie poboczne, które składa się jedynie z 4 dialogów z Johnnym. Pojawiają się one w czterech zadania głównego wątku fabularnego:

  1. Kiedy opuszczasz klub w zadaniu Dom lalek;
  2. Po rozmowie z Hellmanem w zadaniu Pasażer;
  3. Po wyjściu z kaplicy w zadaniu Czynnik ludzki;
  4. Po rozmowie z Arasaką w zadaniu Mieszkanie nr 303.

Twoje wybory w tym zadaniu nie mają żadnego znaczenia.

Po tym zadaniu odblokuje się zadania poboczne dotyczących Johnny'ego:

  1. Gdzie jest Johnny?
  2. W starym kinie.
Dzięki tej misji zdobędziesz koszulkę Johnnyego - Cyberpunk 2077: Metamorfozy - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dzięki tej misji zdobędziesz koszulkę Johnny'ego.

W grze znajdziesz 7 przedmiotów należących do przeszłości Johnny'ego. Opis ich wszystkich znajdziesz na stronie Przedmioty z kolekcji Johnny'ego Silverhanda.