Jak odbywa się rozwój postaci w Cyberpunk 2077? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Twórcy Cyberpunka 2077 przygotowali wiele różnych opcji, które umożliwią nam rozwój naszego bohatera. W zależności od naszych działań będziemy mogli rozwijać go tak, aby jak najlepiej się nam grało. Dzięki temu, przy jednym podejściu, będziesz mógł mieć cichego, sprytnego szpiega, który nigdy nie zrobił nikomu krzywdy, a przy kolejnym krwiożerczego zabójcę pałającego chęcią zemsty.

Jak rozwijać postać?

Z dostępnych na razie informacji wiemy, że umiejętność posługiwania się bronią rośnie wraz z czasem wykonywania danej czynności - Jak odbywa się rozwój postaci w Cyberpunk 2077? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Z dostępnych na razie informacji wiemy, że umiejętność posługiwania się bronią rośnie wraz z czasem wykonywania danej czynności. Oznacza to, że każda broń będzie rozwijała się osobno.

Rozwój umiejętności będzie wpływał na celność, szybkostrzelność, szybkość przeładowywania itp. Dodatkowo wraz z zwiększaniem poziomu biegłości we władaniu konkretną spluwą bohater będzie otrzymywał nowe animacje.

Czy w grze są trenerzy umiejętności?

Tak. W grze mają pojawić się trenerzy umiejętności, którzy pomogą nam w szybszym rozwoju naszej postaci. Interakcje z nimi będą prawdopodobnie zbliżone np. do gier z serii Gothic, a więc sterowana postać będzie musiała wykupić u nich konkretne szkolenia.

Czy w jest wybór klasy postaci?

W Cyberpunk 2077 nie ma podziału na klasy postaci. Twoje drogi są jednak zależne od twoich działań i wyborów podejmowanych w świecie gry.

Co robią wszczepy?

Rozwijać swojego bohatera możesz również przez wszczepianie do jego organizmu nowoczesnych ulepszeń - Jak odbywa się rozwój postaci w Cyberpunk 2077? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rozwijać swojego bohatera możesz również przez wszczepianie do jego organizmu nowoczesnych ulepszeń. Twoja postać może dorobić się, np. ostrzy czy też nowych oczu (te będą widzieć znacznie więcej niż zwykłe oczy).