Cyberpunk 2077: Jestem hakowany - co zrobić? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika podpowiada jak zareagować po ostrzeżeniu o tym, że V jest hakowany przez jednego z przeciwników. Zignorowanie tego komunikatu może oznaczać utratę części zdrowia lub otrzymanie negatywnego statusu.

Opisywany problem dotyczy próby zhakowania głównego bohatera, czyli próby włamania się do systemu V przez jednego z wrogich netrunnerów - przeciwników dysponujących umiejętnościami hakerskimi - Cyberpunk 2077: Jestem hakowany - co zrobić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Opisywany problem dotyczy próby zhakowania głównego bohatera, czyli próby włamania się do systemu V przez jednego z wrogich netrunnerów - przeciwników dysponujących umiejętnościami hakerskimi.

Próba hakowania może rozpocząć jeśli zostaniesz zauważony przez któregoś z netrunnerów. Na ekranie pojawi się pasek postępów symbolizujący ilu czasu pozostało jeszcze przeciwnikowi do udanego zhakowania.

Jeśli próba hakerska w wykonaniu wrogiego netrunnera zakończy się powodzeniem (tzn - Cyberpunk 2077: Jestem hakowany - co zrobić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli próba hakerska w wykonaniu wrogiego netrunnera zakończy się powodzeniem (tzn. jeśli zapełni się pasek hakowania) to V zostanie zaatakowany przez wrogi hack. Występują one w różnych odmianach. Niektóre z nich mogą zadawać jednorazowe obrażenia albo np. oślepiać bohatera, inne (jak przegrzanie - Overheat z dołączonych do naszego opisu obrazków) mogą nakładać negatywne statusy na V. W przypadku otrzymania negatywnego stanu (obrażenia od ognia w naszym przykładzie) obok paska zdrowia V pojawi się ikona informująca jak długo stan ten będzie się utrzymywał.

Z opisywanym tematem możesz radzić sobie na kilka sposobów, przy czym uniwersalną techniką jest dopadnięcie netrunnera zanim dokończy hakowanie V - Cyberpunk 2077: Jestem hakowany - co zrobić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Z opisywanym tematem możesz radzić sobie na kilka sposobów, przy czym uniwersalną techniką jest dopadnięcie netrunnera zanim dokończy hakowanie V. Jeśli uda ci się wyeliminować netrunnera przed zapełnieniem się paska hakowania, to hakowanie zostanie oczywiście anulowane.

W przypadku grania mocno osłabioną postacią alternatywnym pomysłem może być ucieczka, aczkolwiek hacki mają duży zasięg i musiałbyś wyraźnie oddalić się od netrunnera żeby hakowanie w jego wykonaniu zostało przerwane.

Wrogiego netrunnera nie musisz szukać na ślepo, gdyż gra zawiera mechanizmy ułatwiające odnalezienie osoby odpowiedzialnej za hakowanie - Cyberpunk 2077: Jestem hakowany - co zrobić? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wrogiego netrunnera nie musisz szukać "na ślepo", gdyż gra zawiera mechanizmy ułatwiające odnalezienie osoby odpowiedzialnej za hakowanie. Możesz:

  1. Załączyć skaner i starać się zlokalizować połączenie pomiędzy V i wrogim netrunnerem po to żeby wyruszyć w jego stronę.
  2. Odblokować atut / perk Ja szpieg (I Spy) z kategorii Hakowanie bojowe (Quickhacking). Pozwoli ona na ujawnienie położenia netrunnera hakującego V.