Cyberpunk 2077: Sprawa Sandry D. - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznego questu Sprawa Sandry D. - Full Disclosure. Z naszej solucji dowiesz się m.in. gdzie odnaleźć databank Sandry Dorsett, jak zachować się w sprawie databanku i jaki przebieg może mieć spotkanie z Sandrą.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Dla przypomnienia Sandra Dorsett to kobieta, którą V i Jackie uratowali podczas jednej z pierwszych głównych misji - Ostatnia taka robota - Cyberpunk 2077: Sprawa Sandry D. - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Dla przypomnienia Sandra Dorsett to kobieta, którą V i Jackie uratowali podczas jednej z pierwszych głównych misji - Ostatnia taka robota.

Jakiś czas po ukończeniu głównej misji Trzecia część nocy w ramach aktu 2 kampanii powinieneś otrzymać wiadomość od Sandry. Dowiesz się, że chce żeby odzyskać dla niej utracony databank.

Odnalezienie databanku Sandry

Databank można znaleźć w dzielnicy Kabuki w Watson i jest to lokacja, która jest również powiązana z kontraktem Ostatnie logowanie (Gig: Last Login) - Cyberpunk 2077: Sprawa Sandry D. - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Databank można znaleźć w dzielnicy Kabuki w Watson i jest to lokacja, która jest również powiązana z kontraktem Ostatnie logowanie (Gig: Last Login).

Nie wydarzy się nic złego jeśli zdołałeś już zaliczyć ten kontrakt i pozyskać databank przed otrzymaniem wiadomości od Sandry. Będziesz mógł po prostu mógł od razu awansować do finałowej części zadania.

Do zbadania jest mała lokacja okupowana przez przeciwników - Cyberpunk 2077: Sprawa Sandry D. - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do zbadania jest mała lokacja okupowana przez przeciwników. Możesz skradać się lub przystępować do bezpośrednich walk. Jest też kilka wejść do budynku - ogólnodostępne oraz wymagające wykazania się Budową ciała lub Zdolnościami technicznymi.

Twoim zadaniem jest odnalezienie databanku pokazanego na powyższym obrazku.

Opcjonalne włamanie się do databanku

Próba włamania się do databanku jest opcjonalna i może sprowadzić na ciebie kłopoty (więcej o tym w kolejnym podpunkcie) - Cyberpunk 2077: Sprawa Sandry D. - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Próba włamania się do databanku jest opcjonalna i może sprowadzić na ciebie kłopoty (więcej o tym w kolejnym podpunkcie). Jeśli chcesz mimo wszystko spróbować, to w głównym menu pauzy wybierz Drzazgi (Shards).

Zdecyduj się na podjęcie próby złamania zabezpieczeń drzazgi powiązanej z databankiem - Operacja Carpe Noctem - Cyberpunk 2077: Sprawa Sandry D. - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zdecyduj się na podjęcie próby złamania zabezpieczeń drzazgi powiązanej z databankiem - Operacja Carpe Noctem. Uruchomi to znaną ci mini-grę hakerską Naruszenia Protokołu. Dobrym pomysłem jest zapisanie gry przed próbą włamania żeby w razie jej niepowodzenia (szczególnie całkowitego) móc spróbować ponownie.

Spotkanie się z Sandrą

Niezależnie od tego czy włamałeś się do databanku czy też nie musisz zadzwonić do Sandry i zgodzić się na spotkanie z nią celem przekazania zdobyczy - Cyberpunk 2077: Sprawa Sandry D. - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy włamałeś się do databanku czy też nie musisz zadzwonić do Sandry i zgodzić się na spotkanie z nią celem przekazania zdobyczy. Sandra czeka w dzielnicy Little China w Watson. Dotrzyj do wskazanych drzwi, zapukaj i zaczekaj aż Sandra wpuści cię do środka.

Jeśli nie włamywałeś się do databanku, to automatycznie otrzymasz zapłatę za wykonaną misję.

Jeśli włamałeś się, to spotkanie z Sandrą może przebiec na kilka sposobów. Możesz:

  1. Przyznać się i pogratulować Sandrze - Otrzymasz więcej kredytów. Na jeszcze lepszą zapłatę możesz liczyć wybierając specjalną opcję dialogową dla postaci mającej co najmniej 7 punktów atrybutu Inteligencji (zapytanie się Sandry o użyte demony).
  2. Przyznać się i zaszantażować Sandrę - Załączy się walka, w której oprócz Sandry zostaniesz zaatakowany przez wieżyczkę z mieszkania (szybko ją zniszcz, zhakuj lub wyłącz).
  3. Skłamać, że nie włamywałeś się do databanku - Otrzymasz mniej kredytów.