Jak wybór pochodzenia postaci wpływa na początek gry w Cyberpunk 2077? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Twórcy Cyberpunka 2077 przygotowali dla graczy rzadko spotykaną opcję. Tworząc swojego bohatera musisz wybrać jego pochodzenie. Zastanów się nad tym, ponieważ wpłynie to na początek twojej rozgrywki oraz dalsze losy postaci.

Jakie są dostępne warianty pochodzenia?

Możesz wybrać jeden z trzech wariantów pochodzenia - Corpo, Street Kid oraz Corporate - Jak wybór pochodzenia postaci wpływa na początek gry w Cyberpunk 2077? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz wybrać jeden z trzech wariantów pochodzenia - Corpo, Street Kid oraz Corporate. Wybierając pochodzenie Nomada wyjątkowo nie rozpoczniesz na terenie miasta Night City, tylko na otaczających go pustkowiach Badlands. Warto zaznaczyć, że pustkowia są także dostępne dla postaci z innymi pochodzeniami. Gra nie blokuje do nich dostępu.

Czym różni się początek gry?

W zależności od pochodzenia bohatera rozpoczniesz grę w innym miejscu. Dzięki temu pierw poznasz inne tereny oraz innych ludzi. Twoje pierwsze misje również będą znacząco się różnić w zależności od wyboru pochodzenia bohatera.

Czy pochodzenie bohatera wpływa na misje?

Tak - Jak wybór pochodzenia postaci wpływa na początek gry w Cyberpunk 2077? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak. Twórcy potwierdzili, że w zależności od pochodzenia bohatera zobaczymy inny prolog. Zmiany w dalszej części gry będą zapewne dotyczyły dostępności unikalnych opcji dialogowych / opcji zachowania mogących wpłynąć na przebieg questów czy relacje z konkretnymi NPC-ami.

Czy bohater będzie inaczej odbierany przez inne postacie?

Z tego co wiemy pochodzenie naszego bohatera może wpływać na dialogi z innymi bohaterami. Nie powinno to psuć jednak żadnej relacji ani dostępu do misji.

Czy wybór pochodzenia może coś zablokować?

Prawdopodobnie nie. To co napotkamy w świecie gry ma być zależne od naszych decyzji i działań, nie powinno na to jednak wpływać pochodzenie naszej postaci.