Pojazdy i garaż w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Cyberpunka 2077 znajdziesz wstępne informacje odnośnie pojazdów dostępnych w grze. Strona ta będzie stale uzupełniana wraz z kolejnymi informacjami.

Czy mogę przechowywać swoje pojazdy?

Tak. Do twojej dyspozycji będzie oddany garaż, w którym będziesz mógł zostawiać interesujące cię pojazdy.

Czym mogę podróżować?

W grze możesz jeździć samochodem bądź motocyklem - Pojazdy i garaż w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze możesz jeździć samochodem bądź motocyklem. Nie możesz jednak (poza misjami) używać pojazdów wodnych ani samolotów.

Czy mogę ulepszać pojazdy?

Tak, przewidziano taką opcję - Pojazdy i garaż w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, przewidziano taką opcję. Możesz zdecydować się np. na zainstalowanie kuloodporonych elementów nadwozia, które pomogą przetrwać w niebezpiecznych misjach czy ogólnie podczas spotkań z uzbrojonymi przeciwnikami.

Czy w grze występuje transport publiczny?

Twórcy zapewniają, że w grze będzie publiczny transport - Pojazdy i garaż w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twórcy zapewniają, że w grze będzie publiczny transport. Możemy, więc spodziewać się czegoś w stylu taksówki albo ubera. Transport publiczny ma być wykorzystywany głównie na potrzeby szybkiej podróży (fast travel).

Czy mogę ukraść czyjeś auto?

Tak, będziesz mógł ukraść komuś pojaz - Pojazdy i garaż w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, będziesz mógł ukraść komuś pojaz. Będzie się to jednak wiązało z naglą reakcją innych postaci i policji.

Czy można zmienić lub udekorować mieszkanie?

Nie, główny bohater w trakcie przechodzenia gry będzie mieszkać w jednym z bloków w Night City. Gra nie pozwala na zmianę miejsca zamieszkania. Nie przewidziano też opcji dekorowania mieszkania czy zmiany mebli, przy czym jest to świadoma decyzja związana z oryginalną, przygnębiającą wizją Night City.