Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Poruszanie się po pojazdami stanowi ważną część rozgrywki w Cyberpunk 2077. Nawet jeśli wolisz przemieszczać się przy pomocy szybkiej podróży, w niektórych momentach będziesz musiał skorzystać z pojazdów. Na niniejszej stronie poradnika opisaliśmy najważniejsze informacje dotyczące samochodów i motorów.

Kradzież i kupno auta

Kradzież auta jest zależna od dwóch atrybutów - Zdolności techniczne oraz Budowa ciała - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kradzież auta jest zależna od dwóch atrybutów - Zdolności techniczne oraz Budowa ciała. Po zbliżeniu się do cudzego auta, ujrzysz informacji jaki poziom atrybutu potrzebujesz, aby ukraść dany pojazd. Jeśli spełniasz wymagania, możesz ukraść samochód - pamiętaj jednak, że jest to przestępstwo, więc policja może zacząć Cię ścigać.

Zdolności techniczne są wymagane do kradzieży zaparkowanych samochodów, a Budowa ciała do kradzieży poruszających się aut. Warto dodać, że nie wszystkie samochody wymagają odpowiednio rozwiniętego atrybutu - niektóre możesz ukraść bez żadnych ograniczeń.

Oczywiście, możesz też kupować pojazdy. W Cyberpunk 2077 zostało to zawarte w ramach misji. Co jakiś czas otrzymasz wiadomość z ofertą sprzedaży - w Twoim dzienniku pojawi się nowa misja w kategorii Automania (Rides). Dzięki temu z łatwością odnajdziesz lokalizację sprzedawanego pojazdu - wystarczy, że aktywujesz zadanie i udasz się do zaznaczonego punktu.

A jeśli chcesz poznać wszystkie dostępne środki transportu, zajrzyj na osobną stronę poradnika: Pojazdy - jakie rodzaje są w grze?

Zmiana widoku

Po wejściu do pojazdu możesz zdecydować, w jakim trybie kamery chcesz prowadzić - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wejściu do pojazdu możesz zdecydować, w jakim trybie kamery chcesz prowadzić. Do wyboru otrzymujesz widok z pierwszej lub trzeciej osoby. W zależności od Twoich preferencji, możesz dowolnie przełączać się między trybami.

Kamerę w trakcie jazdy możesz zmieniać przy pomocy poniższych przycisków - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kamerę w trakcie jazdy możesz zmieniać przy pomocy poniższych przycisków:

PC

PS4 / PS5 - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

PS4 / PS5

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X

1 - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Radio i przełączanie stacji

Jazdę umila muzyka radiowa - twórcy przygotowali szereg stacji radiowych poświęconych różnym gatunkom muzycznym - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jazdę umila muzyka radiowa - twórcy przygotowali szereg stacji radiowych poświęconych różnym gatunkom muzycznym. Stację radiową zmienisz przy pomocy następujących klawiszy:

PC

PS4 / PS5 - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

PS4 / PS5

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X

Oczywiście, możesz też całkowicie wyłączyć muzykę poprzez wybór braku stacji w menu radia - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oczywiście, możesz też całkowicie wyłączyć muzykę poprzez wybór braku stacji w menu radia.

Garaż i ulepszanie pojazdów

W grze nie znajdziesz funkcjonalnego garażu - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze nie znajdziesz funkcjonalnego garażu. Zamiast tego, wybór samochodów odbywa się w osobnym menu, które uruchomisz przy pomocy przycisków:

PC

PS4 / PS5 - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

PS4 / PS5

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X

W menu pojazdów znajdziesz wyłącznie otrzymane oraz kupione samochody i motocykle - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W menu pojazdów znajdziesz wyłącznie otrzymane oraz kupione samochody i motocykle. Nie ma możliwości stałego zachowania kradzionego pojazdu.

W Cyberpunk 2077 nie znajdziesz też systemu ulepszania pojazdów - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Cyberpunk 2077 nie znajdziesz też systemu ulepszania pojazdów. Nie możesz wpływać na szybkość czy przyczepność samochodu lub motoru - osiągi i zachowanie pojazdów jest ciągle takie same. Warto dodać, że Twoje pojazdy mogą zostać uszkodzone, ale nie jest to stały efekt. Wystarczy, że ponownie przywołasz swój pojazd, a ślady stłuczek czy postrzałów zostaną usunięte.

Chcesz powiększyć kolekcje pojazdów? Zajrzyj na osobną stronę naszego poradnika - Darmowe pojazdy.

Wyścigi

Kolejnym elementem związanym z pojazdami są opcjonalne wyścigi - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejnym elementem związanym z pojazdami są opcjonalne wyścigi. Możesz wziąć w nich udział w ramach misji The Beast In Me, którą otrzymasz po telefonie od Claire Russell (na kontakt musisz po prostu poczekać). Wyścigi odbywają się w czterech dzielnicach: City Center, Badlandy, Santo Domingo oraz Watson.

Każdy wyścig polega na jak najszybszym dotarciu do mety i zaliczaniu kolejnych punktów kontrolnych - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Każdy wyścig polega na jak najszybszym dotarciu do mety i zaliczaniu kolejnych punktów kontrolnych. Za osiągnięcie miejsca na podium (pierwsza trójka najlepszych kierowców) otrzymasz kredyty.

Temat opisaliśmy też na osobnej stronie poradnika: Wyścigi w Night City - jak odblokować?

Pościgi i strzelanie w trakcie jazdy

W misjach fabularnych często będziesz miał okazję wziąć udział w pościgach i strzelaninach odbywających się bezpośrednio w trakcie jazdy - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W misjach fabularnych często będziesz miał okazję wziąć udział w pościgach i strzelaninach odbywających się bezpośrednio w trakcie jazdy. Będziesz wtedy korzystał ze swojej broni, a w niektórych przypadkach z działka czy innego uzbrojenia pojazdu. Niestety, strzelanie w trakcie jazdy jest dostępne tylko w ramach zadań. Nie ma możliwości wychylenia się przez szybę i strzelania w dowolnym momencie.

Najlepszy samochód

Trudno określić, który pojazd w Cyberpunk 2077 jest najlepszy - wybór najczęściej zależy od subiektywnych wrażeń podczas jazdy (przyspieszenie pojazdu czy jego utrzymanie na drodze) - Cyberpunk 2077: Pojazdy i garaż - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Trudno określić, który pojazd w Cyberpunk 2077 jest najlepszy - wybór najczęściej zależy od subiektywnych wrażeń podczas jazdy (przyspieszenie pojazdu czy jego utrzymanie na drodze). Na pewno jednym z najciekawszych pojazdów jest Basilisk - czołg, z którego będziesz mógł skorzystać w trakcie misji Właściwy moment.

Warto też wspomnieć o najszybszym samochodzie w grze, czyli Rayfield Caliburn - możesz go zdobyć całkowicie za darmo korzystając z porad, które zamieściliśmy na stronie poświęconej darmowym pojazdom. Z kolei najszybszym motocyklem jest Yaiba Kusanagi CT-3X, którego możesz kupić za 22 tysiące kredytów po osiągnięciu 12 punktów Reputacji.