Cyberpunk 2077 - Watson - Cyberpsychopaci
Cyberpunk 2077 - Watson - Cyberpsychopaci
Powiększ mapę

Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Podejrzenie cyberpsychozy - solucja

W Cyberpunk 2077 natrafisz na cyberpsychopatów. Są to specjalni przeciwnicy, na których natrafisz eksplorując mapę gry. Na tej stronie naszego poradnika zajmiemy się misją nazwaną Krwawy rytuał.

Lokalizacja cyberpsychopaty

1 - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Hughes znajduje się na pustym placu, w środkowej części Watson, w dzielnicy Northside - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Hughes znajduje się na pustym placu, w środkowej części Watson, w dzielnicy Northside.

Aby się do niego dostać musisz biec wzdłuż torów kolejowych, aż do wielkiego magazynu.

Solucja

Jak zacząć: ukończyć zadanie Wielki sen i odnaleźć przeciwnika na mapie, tylko po godzinie 18 - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć: ukończyć zadanie Wielki sen i odnaleźć przeciwnika na mapie, tylko po godzinie 18.

Zacznijmy od tego, że tego przeciwnika należy zbudzić do życia. Musisz pierw odnaleźć drzazgi znajdujące się w okolicznych ciałach, aby Hughes wyszła ze swojej kryjówki.

Tego przeciwnika trudno zaatakować z zaskoczenia - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tego przeciwnika trudno zaatakować z zaskoczenia. Możesz jednak spróbować uciec z pola walki, a następnie powoli wrócić i neutralizować wroga za pomocą haków.

Jeśli jednak skusisz się na walkę musisz liczyć się z tym, że Hughes jest bardzo szybka. Trzymaj ją na dystans, aby nie używała ostrzy modliszkowych.

Po zneutralizowaniu przeciwnika zdobądź potrzebne informacje - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zneutralizowaniu przeciwnika zdobądź potrzebne informacje. Drzazgę znajdziesz przeszukując wroga.

2 - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Po zdobyciu drzazgi wejdź w - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zdobyciu drzazgi wejdź w:

  1. w menu gry;
  2. w dziennik;
  3. wybierz drzazgi;
  4. otwórz "!!!", wiadomość dotyczącą Hughes.
3 - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Aby ukończyć zadanie musisz wejść - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby ukończyć zadanie musisz wejść:

  1. w menu gry;
  2. w dziennik;
  3. wybrać wiadomości;
  4. w konferencję z Reginą Jones;
  5. wybrać "Podejrzenie Cyberpsychozy: Krwawy rytuał".

I ostatnia prosta, wystarczy, że klikniesz na wiadomość, którą V ma wysłać do Reginy, a to zakończy misję.

Walka

Ważne informacje o walce z Hughes - Cyberpunk 2077: Krwawy rytuał - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ważne informacje o walce z Hughes:

  1. Używa ostrzy modliszkowych;
  2. Korzysta z broni palnej;
  3. Warto atakować ją szybką bronią, np. karabinem;
  4. Potrafi na chwilę znikać i szybko się przemieszczać.