Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Ostatnia taka robota (The Rescue).

Wraz z Jackiem ruszacie na pierwszą robotę. Musicie uratować dziewczynę, Sandrę Dorsett, której biomonitor zniknął z radaru parę godzin temu. Wszystko wskazuje na to, że została porwana.

Nagrody za wykonanie misji: 2 Street Cred, 1 Punkt Atrybutów, 1 Punkt Atutów.

Podążaj za Jackiem (Follow Jackie)

Wejdź z Jackiem do windy i pojedź na 15 piętro (apartamenty) - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź z Jackiem do windy i pojedź na 15 piętro (apartamenty). Gdy dotrzecie na miejsce od razu udaj się do lokalu 1237 (na końcu korytarza) i zhakuj drzwi, by dostać się do środka.

Obejrzyj ciało dziewczyny (Examine the woman's body)

W jednym z pokojów znajdziesz zmaltretowane ciało dziewczyny - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W jednym z pokojów znajdziesz zmaltretowane ciało dziewczyny. Na szczęście nie jest to kobieta, której szukacie, na co wskazują tanie, czarnorynkowe podróbki Zetatechu. Sandra Dorsett jest objęta immunitetem korporacyjnym drugiego stopnia więc na pewno byłoby ją stać na cybernetyczne wszczepy lepszej jakości. Idź do następnego pomieszczenia.

Przejdź do kolejnego pomieszczenia (Get to the next room)

W środku czeka na Ciebie jeden przeciwnik - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W środku czeka na Ciebie jeden przeciwnik. Zajdź go od tyłu i wyeliminuj po cichu, a następnie schowaj ciało do zamrażarki. Pamiętaj, że gdy ukucniesz możesz poruszać się, nie wywołując przy tym żadnego hałasu.

Po chwili otrzymasz informację od T-bug, że za chwile pojawi się tu więcej Kosiarzy (The Scavengers) - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po chwili otrzymasz informację od T-bug, że za chwile pojawi się tu więcej Kosiarzy (The Scavengers). Możesz się przed nimi ukryć w ciemnym koncie, gdzie przykucnął Jackie i zaatakować z zaskoczenia, zachodząc ich od tyłu lub zdecydować się na otwartą walkę. Gdy Ty zajmiesz się jednym zbirem, Jackie zajmie się drugim.

Miej na uwadze fakt, że w bocznym pomieszczeniu przebywa więcej Kosiarzy. Jeśli odkryją waszą obecność lub zauważą ciała swoich martwych kumpli to od razu rzucą się do ataku.

Przejdź do kolejnego pomieszczenia i wyeliminuj resztę Kosiarzy, by móc na spokojnie poszukać dziewczyny - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przejdź do kolejnego pomieszczenia i wyeliminuj resztę Kosiarzy, by móc na spokojnie poszukać dziewczyny. W biurze stacjonuje jeden mocniejszy wróg jednak nie masz czego się obawiać bo w walce z nim pomoże Ci Jackie.

Znajdź Sandrę Dorsett (Find Sandra Dorsett)

Sandrę Dorsett znajdziesz w łazience - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sandrę Dorsett znajdziesz w łazience. Wyciągnij ją z wanny i podłącz się do jej biomonitora, a następnie wykonuj polecenia wydawane przez T-Bug, by sprawdzić czy dziewczyna wciąż żyje.

Po wyjęciu chipu blokującego dostęp do biomonitora dziewczyny, aktywowałeś system ratunkowy Trauma Team - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wyjęciu chipu blokującego dostęp do biomonitora dziewczyny, aktywowałeś system ratunkowy Trauma Team. Wyciągnij kobietę z wanny i daj jej szybko zastrzyk, by przywrócić jej funkcje życiowe.

Po udanej akcji ratunkowej wynieś Sandrę na balkon - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po udanej akcji ratunkowej wynieś Sandrę na balkon. Po chwili do budynku podleci Trauma Team. Wykonuj ich polecenia i poczekaj aż zespół ratunkowy zabierze dziewczynę do pojazdu i odleci.

Wróć z Jackiem do domu (Ride back with Jackie)

Porozmawiaj z Jackiem i udaj się wraz z nim do windy - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Jackiem i udaj się wraz z nim do windy. W trakcie jazdy zadzwoń do Wakako, by poinformować ją o tym, że robota została wykonana.

Usiądź na miejscu dla pasażera, by wraz z Jackiem pojechać do domu - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Usiądź na miejscu dla pasażera, by wraz z Jackiem pojechać do domu. Watson zostaje objęte kwarantanną NCDP, więc musicie się pośpieszyć.

W trakcie jazdy zostaniecie zaatakowani przez Kosiarzy - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie jazdy zostaniecie zaatakowani przez Kosiarzy. Wychyl się przez okno i pozbądź się wszystkich przeciwników. Gdy zestrzelisz kierowcę, furgonetka rozbije się o jeden z budynków lub po prostu nie będzie już was gonić.

W trakcie dalszej jazdy zostaniecie jeszcze zatrzymani na blokadzie policyjnej, a także będziecie świadkami brutalnej interwencji Tygrysów z Max-Tacu - Cyberpunk 2077: Ostatnia taka robota/The Rescue - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie dalszej jazdy zostaniecie jeszcze zatrzymani na blokadzie policyjnej, a także będziecie świadkami brutalnej interwencji Tygrysów z Max-Tacu. Gdy dojedziecie na miejsce wyjdź z samochodu i udaj się do swojego mieszkania. Gdy położysz się spać misja Ostatnia taka robota (The Rescue) dobiegnie końca.