Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Przemierzając ulice Night City w Cyberpunk 2077 masz szansę na spotkanie kota - możesz go pogłaskać, ale na tym kończy się interakcja ze zwierzakami spotkanymi na ulicy. W grze istnieje jednak możliwość adopcji kota, który będzie przebywał w mieszkaniu V - do tego konieczne jest posiadanie odpowiedniej karmy. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jak zdobyć karmę dla kota i jak adoptować kota.

Gdzie znaleźć karmę dla kota?

Karmę dla kota znajdziesz w budynku Arasaka Industrial Park - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Karmę dla kota znajdziesz w budynku Arasaka Industrial Park. Jest to duży obiekt znajdujący się w Santo Domingo w Arroyo obok którego dostępny jest punkt szybkiej podróży. Lokalizacja została oznaczona na powyższym obrazku zielonym kołem.

Po dotarciu na miejsce udaj się do środka obiektu korzystając z bramy widocznej na powyższym obrazku - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce udaj się do środka obiektu korzystając z bramy widocznej na powyższym obrazku.

Kieruj się zgodnie z ulicą, aż ujrzysz schody prowadzącego do drzwi - tak jak powyżej - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kieruj się zgodnie z ulicą, aż ujrzysz schody prowadzącego do drzwi - tak jak powyżej. Zejdź tam i wejdź do środka.

Tuż po otwarciu drzwi ujrzysz karmę dla kota leżącą na skrzyni - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tuż po otwarciu drzwi ujrzysz karmę dla kota leżącą na skrzyni. Zabierz ją do ekwipunku.

Jak zdobyć kota?

Po zdobyciu karmy dla kota udaj się pod drzwi swojego mieszkania - to tam rozpocznie się adopcja kota w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zdobyciu karmy dla kota udaj się pod drzwi swojego mieszkania - to tam rozpocznie się adopcja kota w Cyberpunk 2077. Mając z plecami drzwi mieszkania, skręć w lewo i podążaj zgodnie z korytarzem.

Szybko trafisz na kosz, w którym znajdziesz notatkę o karmieniu kota - przeczytaj ją - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Szybko trafisz na kosz, w którym znajdziesz notatkę o karmieniu kota - przeczytaj ją.

Teraz spójrz na podłogę i zlokalizuj miskę - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Teraz spójrz na podłogę i zlokalizuj miskę. Naciśnij przycisk widoczny na ekranie, aby umieścić w misce jedzenie - z ekwipunku zostanie usunięta zdobyta wcześniej karma dla kota. Teraz musisz odczekać pewien czas - najlepiej jest iść spać w mieszkaniu.

W misce możliwe jest położenie wyłącznie karmy dla kota. Bez niej nie uzupełnisz miski i tym samym nie zdobędziesz kota.

Po odczekaniu i wróceniu do miejsca z miską, ujrzysz jedzącego kota - podejdź do niego i wybierz opcję widoczną na ekranie - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po odczekaniu i wróceniu do miejsca z miską, ujrzysz jedzącego kota - podejdź do niego i wybierz opcję widoczną na ekranie.

Po krótkiej scence zostaniesz przeniesiony do mieszkania, a kot na stale zamieszka przy Twoim łóżku - Cyberpunk 2077: Kot - gdzie znaleźć, jak adoptować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkiej scence zostaniesz przeniesiony do mieszkania, a kot na stale zamieszka przy Twoim łóżku. Niestety, interakcje z kotem są mocno ograniczone - nie możesz wpływać na jego wygląd czy akcesoria.