Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Bezład (Disasterpiece).

V złożył wizytę ripperdokowi znanemu pod pseudonimem Fingers. Po krótkim przesłuchaniu dowiedział się, że Fingers sprzedał Evelyn Parker swojemu fixerowi - Wakako. Evelyn ma posłużyć do kręcenia specyficznych braindansów (XBD).

Porozmawiaj z Judy (Talk to Judy)

Wyjdź z kliniki Fingersa i porozmawiaj z Judy - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z kliniki Fingersa i porozmawiaj z Judy. Kobieta jest załamana tym, że pozwolił Evelyn wrócić do Domu lalek. Judy wyjaśnia także, że czarne braindansy to trudny temat, a nielegalne wytwórnie przenoszą się z miejsca na miejsce więc ciężko je wyśledzić. Montażystka ma jednak pewien pomysł - strona "Pleasures of Night City" ma swoją podziemną wersję. Możliwe, że tam możecie się czegoś dowiedzieć.

Czarny braindance - jak zdobyć?

Czarny braindance (XBD) możesz zdobyć na kilka sposobów. Jeśli zdecydujesz się zadzwonić do Wakako lub spotkać się z nią w lokalu dowiesz się, że kobieta nie może załatwić Ci takiego nagrania, ale powie, gdzie go kupić.

  1. Kup braindance od dilera, który ma swój sklep w przejściu podziemnym na Jig-Jig Street;
  2. Podłącz się do jednego z terminali i zajrzyj z Judy do darknetu, by wejść na stronę Pleasures of Night City.
Jedno z zejść do dilera czarnych braindansów znajdziesz w miejscu widocznym na powyższym obrazku - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jedno z zejść do dilera czarnych braindansów znajdziesz w miejscu widocznym na powyższym obrazku. Zejdź do podziemnego magazynu.

Nagranie, którego szukasz kosztuje 1 000 $ i nosi tytuł XBD: Głęboko Smażone Ćmy (XBD: Deep-Fried Deaths-Head Moth) - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nagranie, którego szukasz kosztuje 1 000 $ i nosi tytuł XBD: Głęboko Smażone Ćmy (XBD: Deep-Fried Death's-Head Moth).

Przeanalizuj braindans i dowiedz się, gdzie go nagrano (Analyze the braindance and find out where it was recorded)

Idź do samochodu Judy i przygotuj się do odtworzenia braindansu - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź do samochodu Judy i przygotuj się do odtworzenia braindansu. W pierwszej kolejności obejrzyj całe nagranie, by nieco przybliżyć sobie temat, a następnie przejdź do edycji, by dowiedzieć się gdzie zostało nakręcone.

Włącz warstwę wizualną i przesuń nagranie do około 00:15 sekundy - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Włącz warstwę wizualną i przesuń nagranie do około 00:15 sekundy. Zeskanuj pizzę, która została umieszczona na blacie po lewej stronie.

Pozostań w warstwie wizualnej i przesuń nagranie do około 00:25 sekundy - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozostań w warstwie wizualnej i przesuń nagranie do około 00:25 sekundy. Zeskanuj kombinezon laboratoryjny.

Pozostań w warstwie wizualnej i przesuń nagranie do około 00:40 sekundy - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozostań w warstwie wizualnej i przesuń nagranie do około 00:40 sekundy. Przeskanuj kubek, który został postawiony na biurku montażystki.

Po odnalezieniu tych trzech śladów możesz wyjść z braindansu - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po odnalezieniu tych trzech śladów możesz wyjść z braindansu. Wszystko wskazuje na to, że nagrania były montowane w starej elektrowni w Charter Hill. Jeśli chcesz, możesz od razu pojechać we wskazane miejsce, razem z Judy.

Dostań się do głównego budynku (Reach the main building)

Do głównego celu misji (pokój na poziomie -2) można dostać się na wiele sposobów, a niektóre z nich związane są z odpowiednio rozwiniętymi Zdolnościami Technicznymi lub odpowiednią budową ciała. W naszym przewodniku skupimy się na drodze, którą może podążyć każdy, bez potrzeby rozwijania określonych atrybutów i bez użycia broni palnej. Jeśli po drodze znajdzie się jakaś alternatywna ścieżka, na pewno o tym poinformujemy.

Główne drzwi są zamknięte (wymagane Zdolności Techniczne na poziomie co najmniej 7 punktów), ale na ogrodzony teren możesz także dostać się po stercie drewna, którą znajdziesz po lewej stronie - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główne drzwi są zamknięte (wymagane Zdolności Techniczne na poziomie co najmniej 7 punktów), ale na ogrodzony teren możesz także dostać się po stercie drewna, którą znajdziesz po lewej stronie.

Idź przed siebie, zatrzymując się co jakiś czas za osłoną, by nie wzbudzać podejrzeń - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź przed siebie, zatrzymując się co jakiś czas za osłoną, by nie wzbudzać podejrzeń. Gdy przeciwnicy przestaną Cię namierzać i zaczną patrolować teren, idź dalej.

Dojdziesz do pomieszczenia w którym znajdziesz komputer - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dojdziesz do pomieszczenia w którym znajdziesz komputer. Natkniesz się tam na jednego strażnika - zabij go lub obezwładnij, a ciało, tak dla bezpieczeństwa, schowaj w szafce po lewej stronie.

Skorzystaj z komputera i wyłącz kamery - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Skorzystaj z komputera i wyłącz kamery. W znacznym stopniu ułatwi Ci to dojście do podziemnego poziomu bydnku. Jeśli tego nie zrobisz, po wejściu na teren obiektu będziesz musiał zwracać uwagę na kamery.

Gdy tylko strażnik zacznie iść w prawą stronę, zeskocz na poziom ulicy i podejdź do włazu w budynku naprzeciwko - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko strażnik zacznie iść w prawą stronę, zeskocz na poziom ulicy i podejdź do włazu w budynku naprzeciwko. Otwórz go, i wejdź do pomieszczenia.

Idąc dalej prosto spotkasz jednego strażnika - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idąc dalej prosto spotkasz jednego strażnika. Możesz go łatwo wyminąć, gdy nie będzie patrzył w Twoją stronę.

Jeśli wejdziesz drzwiami przy których stał strażnik dostaniesz się oczywiście do wnętrza budynku, ale napotkasz później drzwi, których otwarcie będzie wymagało użycia siły (9 punktów budowy ciała).

Wejście alternatywne prowadzi przez stertę palet, a następnie na metalowy daszek - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejście alternatywne prowadzi przez stertę palet, a następnie na metalowy daszek. Wskocz na górę w momencie, gdy patrolujący przeciwnicy nie będą patrzeć w Twoją stronę.

Gdy będziesz na dachu wskocz na pierwszy owalny metalowy pojemnik, a z niego przeskocz na kolejny i dalej na urządzenie elektryczne - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziesz na dachu wskocz na pierwszy owalny metalowy pojemnik, a z niego przeskocz na kolejny i dalej na urządzenie elektryczne. Pozostaje tylko przeskoczyć na dach budynku i wejść do środka przez drzwi.

Idź dalej prosto, a gdy zauważysz strażnika, poczekaj, aż się oddali i wymiń go lub wyeliminuj po cichu - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź dalej prosto, a gdy zauważysz strażnika, poczekaj, aż się oddali i wymiń go lub wyeliminuj po cichu.

Skręć w lewo i w momencie, gdy strażnik patrolujący dolny poziom odwróci się w drugą stronę, zeskocz na dół i zejdź schodami na niższy poziom budynku - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Skręć w lewo i w momencie, gdy strażnik patrolujący dolny poziom odwróci się w drugą stronę, zeskocz na dół i zejdź schodami na niższy poziom budynku.

Przeprowadź Judy przez podziemny kompleks (Lead Judy through the sub-levels)

Idąc prosto i skręcając w lewo zauważysz pomieszczenie w którym przebywa dwóch przeciwników - wymiń ich i idź w prawo lub spróbuj ich wykończyć - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idąc prosto i skręcając w lewo zauważysz pomieszczenie w którym przebywa dwóch przeciwników - wymiń ich i idź w prawo lub spróbuj ich wykończyć. Gdy tylko jeden z Kosiarzy odejdzie od biurka, natychmiast wykończ tego, który siedzi za monitorami, zanim skończą gadać. Wtedy będziesz mieć wystarczająco dużo czasu, by zająć się drugim przeciwnikiem, zanim się odwróci.

Jeśli pozbyłeś się bandziorów możesz skorzystać z komputera, a także z drzwi, które znajdują się w tym pomieszczeniu jednak wymaga to odpowiednich Zdolności Technicznych (co najmniej 9 poziom

W korytarzu, który łączy się z kolejnym dużym pomieszczeniem możesz wyważyć rolety (jeśli dysponujesz odpowiednią budową ciała) i w ten sposób ominąć stacjonujących tam strażników - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W korytarzu, który łączy się z kolejnym dużym pomieszczeniem możesz wyważyć rolety (jeśli dysponujesz odpowiednią budową ciała) i w ten sposób ominąć stacjonujących tam strażników.

Możesz także skręcić w prawo i wykończyć Kosiarzy - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz także skręcić w prawo i wykończyć Kosiarzy. Po krótkiej chwili rozdzielą się, a to doskonała okazja, by wyeliminować ich jednego po drugim.

Gdy zejdziesz po schodach i trafisz na kolejnych strażników, Judy zaproponuje pomoc i warto z niej skorzystać - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy zejdziesz po schodach i trafisz na kolejnych strażników, Judy zaproponuje pomoc i warto z niej skorzystać. Gdy tylko uwaga przeciwników zostanie odwrócona, wyeliminuj ich jednego po drugim. Alternatywne rozwiązanie to prześlizgnięcie się do schodów w momencie, gdy dwójka przeciwników nie będzie patrzeć w Twoja stronę. Idź na poziom -2.

Znajdź Evelyn (Find Evelyn)

Idąc do przodu natkniesz się na jednego przeciwnika z którym na pewno szybko sobie poradzisz - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idąc do przodu natkniesz się na jednego przeciwnika z którym na pewno szybko sobie poradzisz. Drzwi po lewej stronie (wymagane Zdolności Techniczne na poziomie 9 punktów) to dobry skrót za pomocą którego będziesz musiał wyeliminować tylko jednego strażnika, by przedostać się do korytarza, którym trafisz bezpośrednio do pokoju Evelyn.

Jeśli nie masz takich zdolności, przejdź do dużego pomieszczenia - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli nie masz takich zdolności, przejdź do dużego pomieszczenia. Po lewej stronie stoi dwóch Kosiarzy, a trzeci patroluje teren dookoła. Możesz go łatwo wyeliminować w momencie, gdy zatrzyma się w martwym punkcie przy ścianie naprzeciwko wejścia i zacznie grzebać coś przy piecu lub całkowicie zignorować przeciwników i ominąć ich bez walki.

Wejdź na podwyższoną platformę po prawej stronie od wejścia i idź na sam koniec pomieszczenia - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejdź na podwyższoną platformę po prawej stronie od wejścia i idź na sam koniec pomieszczenia.

Odwróć się w lewą stronę i przeskocz na drugą metalową platformę, a następnie na kolejną - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odwróć się w lewą stronę i przeskocz na drugą metalową platformę, a następnie na kolejną.

Teraz możesz ześliznąć się do korytarza przez szczelinę pomiędzy metalową platformą, a rurami - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Teraz możesz ześliznąć się do korytarza przez szczelinę pomiędzy metalową platformą, a rurami. Idź korytarzem prosto, aż dotrzesz do pokoju w którym Kosiarze przetrzymują Evelyn Parker.

Gdy będziecie na miejscu, postępuj według instrukcji Judy - Cyberpunk 2077: Bezład/Disasterpiece - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziecie na miejscu, postępuj według instrukcji Judy. Chwyć kabel, którym Evelyn została podpięta do programu i pociągnij go w momencie, gdy dostaniesz takie polecenie. Następnie weź Evelyn na ręce i zanieś ją do windy. Po drodze nie napotkasz żadnych dodatkowych przeciwników.