Cyberpunk 2077: Drzazgi umiejętności - co to jest? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz odpowiedź na pytanie czym są tzw. drzazgi umiejętności - Skill Shards. Są to przedmioty, którymi możesz zainteresować się w kontekście rozwoju umiejętności twojej postaci.

Drzazgi umiejętności możesz odnajdywać wraz z lootem - mogą one znajdować się np - Cyberpunk 2077: Drzazgi umiejętności - co to jest? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drzazgi umiejętności możesz odnajdywać wraz z lootem - mogą one znajdować się np. w pojemnikach czy być odnajdywane przy ciałach pokonanych przeciwników.

Każda drzazga umiejętności dodaje darmowe XP do umiejętności, która jest z nią powiązana - Cyberpunk 2077: Drzazgi umiejętności - co to jest? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Każda drzazga umiejętności dodaje "darmowe" XP do umiejętności, która jest z nią powiązana. Nie musisz jej ręcznie "aktywować". Wystarczy podnieść drzazgę, a otrzymasz komunikat o tym, że zostały ci przydzielone punkty doświadczenia.

Dzięki drzazgom umiejętności możesz szybciej awansować umiejętności na kolejne poziomy - Cyberpunk 2077: Drzazgi umiejętności - co to jest? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dzięki drzazgom umiejętności możesz szybciej awansować umiejętności na kolejne poziomy. Po otwarciu menu postaci możesz przeglądać jej różne umiejętności. W lewym dolnym rogu ekranu widoczny jest zawsze pasek postępów dla danej umiejętności.

Oprócz odnajdywania drzazg umiejętność możesz również rozwijać umiejętność wykonując powiązane z nią czynności, np. skradając się, używając określonych odmian broni czy wykonując akcje wymagające użycia siły. Awansowanie umiejętności na kolejne poziomy jest zawsze nagradzane - mogą to być np. darmowe punkty atutów albo różnorakie stałe premie do statystyk V.

W grze pojawiają się również znacznie rzadsze drzazgi atutów - Perk Shards - Cyberpunk 2077: Drzazgi umiejętności - co to jest? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze pojawiają się również znacznie rzadsze drzazgi atutów - Perk Shards. Odnalezienie i zabranie każdej tego typu drzazgi jest równoznaczne z otrzymaniem 1 darmowego punktu atutów. Może to być dobry sposób na usprawnienie rozwoju postaci poprzez szybsze odblokowanie najbardziej pożytecznych perków.