Cyberpunk 2077: Kradzież i inne przestępstwa Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Otwartość świata Cyberpunk 2077 pozwala Ci na dokonywanie czynności niekoniecznie zgodnych z prawem i będących negatywnie odbieranych przez postacie - w szczególności przez policję. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jakie działania łamią prawo i jakie wynikają z tego konsekwencję. Poznasz tu też sposób na anulowanie pościgu przez policję.

Jakie czynności łamią prawo?

W Cyberpunk 2077 istnieją dwa rodzaje przestępstw - kradzież aut oraz atakowanie neutralnych postaci (przechodniów w mieście czy policji) - Cyberpunk 2077: Kradzież i inne przestępstwa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Cyberpunk 2077 istnieją dwa rodzaje przestępstw - kradzież aut oraz atakowanie neutralnych postaci (przechodniów w mieście czy policji). Abyś został uznany na przestępcę, Twoje działania muszą zostać zauważane. To znaczy, że kradzież samochodu w bocznej uliczce raczej nie będzie skutkować interwencją policji, ale zrobienie tego w środku miasta na pewno zostanie zauważane. To samo dotyczy atakowania przechodniów - pamiętaj, że za atak uznaje się użycie broni, ale też przejechanie pojazdem.

Nie możesz też zbliżać się do policjantów. Jeśli podejdziesz zbyt blisko, zostaniesz ostrzeżony, ale jeśli się nie oddalisz, policjanci zaczną Cię atakować.

Jeśli Twoje działania przyczynią się do interwencji policji, natychmiast zostaniesz o tym poinformowany - ujrzysz komunikat na środku ekranu, a przy minimapie pojawi się przynajmniej jedna niebieska gwiazdka - Cyberpunk 2077: Kradzież i inne przestępstwa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli Twoje działania przyczynią się do interwencji policji, natychmiast zostaniesz o tym poinformowany - ujrzysz komunikat na środku ekranu, a przy minimapie pojawi się przynajmniej jedna niebieska gwiazdka.

Warto dodać, że świadkiem przestępstwa nie musi być policja. Wystarczy, że w pobliżu zabójstwa czy kradzieży znajduje się więcej niż jedna postać - jeśli zostaniesz oznaczony jako przestępca, policja zacznie pojawiać się w okolicy Twojej postaci.

Co grozi za łamanie prawa?

W grze spotkasz się z jedną konsekwencją łamania prawa - jest to pościg i atak ze strony policjantów - Cyberpunk 2077: Kradzież i inne przestępstwa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze spotkasz się z jedną konsekwencją łamania prawa - jest to pościg i atak ze strony policjantów. W grze nie istnieje więzienie czy inne tego typu obiekty - niezależnie od popełnionego przestępstwa, policjanci będą chcieli Cię zabić.

Ilość i poziom ściganych Cię policjantów zależy od liczby wspomnianych wyżej gwiazdek - im więcej gwiazdek, tym liczniejsze grupy i silniejsi policjanci będą Cię ścigać. Z kolei liczba gwiazdek rośnie wraz z kolejnymi popełnianymi przestępstwami.

Oczywiście, walka z policją również zaliczana jest jako przestępstwo i przyczynia się do zwiększania liczby gwiazdek - Cyberpunk 2077: Kradzież i inne przestępstwa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oczywiście, walka z policją również zaliczana jest jako przestępstwo i przyczynia się do zwiększania liczby gwiazdek. Tym samym, każde zabicie policjanta skutkuje pojawieniem się kolejnych, silniejszych oddziałów.

Jak przestać być poszukiwanym?

W Cyberpunk 2077 nie masz możliwości zapłacenia łapówki policjantom czy przeciągnięcia ich na swoją stronę - jedyną opcją na anulowanie statusu przestępcy jest ucieczka przed policją - Cyberpunk 2077: Kradzież i inne przestępstwa - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W Cyberpunk 2077 nie masz możliwości zapłacenia łapówki policjantom czy przeciągnięcia ich na swoją stronę - jedyną opcją na anulowanie statusu przestępcy jest ucieczka przed policją. Jest to jednak dość proste - wystarczy, że oddalisz się od miejsca, w którym znajduje się skupisko atakujących Cię policjantów. Po chwili pościg powinien zostać zaprzestany.

Policja nie będzie pamiętać Twoich poprzednich przestępstw, a za Twoją głowę nie zostanie wyznaczona nagroda - dopóki nie popełnisz kolejnych przestępstw, możesz swobodnie poruszać się po mieście.