Cyberpunk 2077: Najlepsze pochodzenie - które? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Rozpoczęcie zabawy w Cyberpunk 2077 stawia gracza przed wyborem pochodzenia V. Możesz zdecydować czy Twoja postać rozpocznie grę jako Nomad, Punk albo Korp. Wybór ten jest istotny, bo w żaden sposób nie możesz go cofnąć - raz wybrane pochodzenie wpływa na przeszłość bohatera, przedstawiony prolog i dalszą fabułę. Nasuwa to pytanie - które pochodzenie w Cyberpunk 2077 jest najlepsze? Odpowiedź znajdziesz na niniejszej stronie poradnika.

Czym różnią się warianty pochodzenia?

Wybór pochodzenia wpływa przede wszystkim na prolog Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077: Najlepsze pochodzenie - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wybór pochodzenia wpływa przede wszystkim na prolog Cyberpunk 2077. Prologi poszczególnych pochodzeń są od siebie całkowicie różne, ale ich przejście nie zajmuje wiele czasu - możesz więc osobiście sprawdzić każdą historię (przejście jednego prologu nie zajmie Ci więcej niż kilkadziesiąt minut). Warto jednak w skrócie opisać różnice między wariantami pochodzenia:

  1. Nomada (Nomad) - prolog ten przedstawia V jako Nomadę, czyli człowieka przemierzającego pustkowia razem ze swoim klanem. Wybierając ten wariant będziesz miał okazję na szybkie poznanie Badlandów, czyli pustyni poza Night City.
  2. Punk (Streetkid) - wybierając ten wariant sprawiasz, że V dorastał na ulicach miasta mając styczność z lokalnymi gangsterami. Prolog rozpoczniesz w barze w The Glen.
  3. Korp (Corpo) - pochodzenie Korp przedstawia V jako członka jednej z największych korporacji w Night City. W ten sposób szybko poznasz sposoby działania korporacji i ich wpływ na świat gry. Poznasz też wieżowiec Arasaka Tower.

Niezależnie od wyboru pochodzenia, po przejściu prologu rozpocznie się główna fabuła - identyczna dla wszystkich wariantów.

Potrzebujesz więcej informacji o wariantach pochodzenia? Zapraszamy na osobną stronę naszego poradnika: Wybór pochodzenia postaci - jak wpływa na grę?

Które pochodzenie jest najlepsze?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta - w Cyberpunk 2077 nie ma najlepszego pochodzenia - Cyberpunk 2077: Najlepsze pochodzenie - które? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Odpowiedź na to pytanie jest prosta - w Cyberpunk 2077 nie ma najlepszego pochodzenia. Wybór pochodzenia w niewielkim stopniu wpływa na rozgrywkę - jedyne różnice to małe poboczne misje dla konkretnych pochodzeń oraz unikalne opcje dialogowe związane z przeszłością V. Co więcej, wspomniane odpowiedzi nie mają wpływu na dalszy przebieg misji.

Pozwolą Ci tylko poznać więcej informacji o świecie gry, danej postaci czy wykonywanym zadaniu. Wybór pochodzenia pełni więc głównie funkcję immersji i wczucia się w Twojego bohatera. Nie musisz się też martwić o zablokowaną zawartość - wybór pochodzenia nie oferuje żadnych dodatkowych misji, postaci czy przedmiotów.