Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci Cyberpunk 2077 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz jeden z proponowanych, gotowych buildów dla swojej postaci. Podpowiadamy jak najlepiej rozdać punkty atrybutów, jakie wybrać wyposażenie i modyfikacje oraz na jakie atuty (perki) się zdecydować.
Rewolwery to jeden z rodzajów broni, które możesz znaleźć w trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077. To, co wyróżnia te bronie spośród reszty to najwyższy mnożnik obrażeń przy strzale w głowę (nawet 2.5x). Przy odpowiednim rozdaniu punktów atrybutów, z określonymi atutami oraz modyfikacjami, będziesz mógł likwidować przeciwników zaledwie jednym strzałem, nawet z dalekiej odległości!
- Kreacja postaci
- Główne atrybuty
- Najważniejsze atuty (perki)
- Wyposażenie
- Najważniejsze modyfikacje
- Porady ogólne
Kreacja postaci
W trakcie tworzenia postaci w grze Cyberpunk 2077 otrzymasz 7 punktów, które będziesz mógł rozdzielić pomiędzy pięcioma głównymi atrybutami. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że nie możesz przydzielić ich wszystkich do jednego atrybutu, ponieważ limit każdego z nich w kreatorze postaci został ustawiony na 6. Proponujemy rozdzielić punkty atrybutów w następujący sposób:
- Refleks (Reflexes): 6 punktów;
- Opanowanie (Cool): 6 punktów;
- Budowa Ciała (Body): 4 punkty.
Upewnij się, że w trakcie tworzenia nowej postaci wykorzystałeś wszystkie dostępne punkty atrybutów. Jeśli tego nie zrobisz, niewykorzystane punkty atrybutów przepadną.
Główne atrybuty
Głównymi atrybutami dla proponowanego buildu postaci w grze Cyberpunk 2077 będą Refleks (Reflexes) oraz Opanowanie (Cool). Resztę punków atrybutów warto przeznaczyć w Budowę Ciała (Body).
- Refleks (Reflexes): atrybut ten odpowiada przede wszystkim za mobilność i szansę na trafienie krytyczne (+1% na każdy poziom), ale także odblokowuje dostęp do najważniejszych atutów (perków) broni krótkiej, a więc rewolwerów i pistoletów;
- Opanowanie (Cool): atrybut ten zwiększa obrażenia krytyczne (+2% za każdy poziom), ale także odblokowuje dostęp do atutów związanych z Zimną Krwią (Cold Blood);
- Budowa Ciała (Body): dodatkowy atrybut, w który warto zainwestować pozostałe punkty, ale dopiero po wymaksowaniu wcześniej wspominanych atrybutów głównych. Budowa ciała zwiększa przede wszystkim poziom zdrowia postaci i jej wytrzymałość.
Najważniejsze atuty (perki)
W poniższych tabelach wyszczególniamy wszystkie najważniejsze atuty (perki), na które powinieneś zwrócić uwagę w trakcie rozwijania swojej postaci w grze Cyberpunk 2077. Atuty te będą miały kluczowe znacznie i w znacznym stopniu wpływają na skuteczność opisywanego tutaj buildu Rewolwerowca.
Refleks (Reflexes) - Broń krótka (Handguns)
![]() | Dziki zachód (Wild West) Neguje zmniejszone obrażenia otrzymywane przez odległe cele podczas używania rewolwerów i pistoletów. |
Rio Bravo Mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę z pistoletu lub rewolweru zwiększa się o 10%/20%/30%. | |
![]() | Jak rzeszoto (Desperado) Obrażenia zadawane z pistoletów lub rewolwerów są zwiększone o 3%/6%/10%. |
![]() | Strzał bezwzględny (Long Shot Drop Pop) Przeciwnicy znajdujący się 5 i więcej metrów od Ciebie otrzymują 15%/25% obrażeń więcej z rewolwerów i pistoletów. |
![]() | Westworld Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru zwiększa się o 10%, jeśli broń jest w pełni zmodyfikowana. |
![]() | O.K. Corral Przeciwnicy, których zdrowie spadło poniżej 25%, otrzymują o 50% więcej obrażeń z pistoletów i rewolwerów. Niezwykle przydatne w starciu z mocniejszymi przeciwnikami i głównymi bossami. |
![]() | Za garść eurodolarów (A Fistfull of Eurodollars) Obrażenia zadane od trafienia krytycznego z pistoletu lub rewolweru są zwiększone o 10%/20%. |
![]() | Bez przebaczenia (Grand Finale) Ostatni pocisk w magazynku pistoletu lub rewolweru zadaje podwójne obrażenia. |
![]() | Stal trzyma stal (Steady Hand) Odrzut rewolwerów i pistoletów jest mniejszy o 30%. |
![]() | W samo południe (High Noon) Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru jest większa o 4%/8%/12%. |
![]() | Główka pracuje (Brainpower) Po trafieniu w głowę z pistoletu lub rewolweru szansa na trafienie krytyczne zwiększa się o 25%. Czas trwania: 5 sekund. |
![]() | Znikający punkt (Vanishing Point) Gdy używasz pistoletu lub rewolweru, Zwinność po udanym uniku wzrasta o 25%. Czas trwania: 6 sekund. |
![]() | Dobry, zły i brzydki (The Good, The Bad and The Ugly) Po trafieniu krytycznym z pistoletu lub rewolweru obrażenia i Pancerz zwiększają się o 30%. Czas trwania: 5 sekund (+1 sekunda za każdy kolejny punkt atutu). |
Opanowanie (Cool) - zimna krew (Cold Blood)
![]() | Zimna krew (Cold Blood) Pokonanie przeciwnika aktywuje efekt Zimnej krwi oraz zwiększa prędkość poruszania się o 2% za każdy aktywny ładunek. Efekt kumuluje się maksymalnie 1/2/3 razy. Czas trwania: 10 sekund. |
![]() | Stan krytyczny (Critical Condition) Wydłuża czas trwania Zimnej krwi o 5/10 sekund. |
![]() | Szybka krew (Rapid Bloodflow) Zwiększa regenerację zdrowia w walce i poza walką o 50% za każdy ładunek Zimnej krwi. |
![]() | Zimniejsza krew (Coldest Blood) Ilość możliwych ładunków Zimnej krwi jest zwiększona o 1. |
![]() | Zimna precyzja (Frozen Precision) Obrażenia od trafień w głowę są zwiększone o 50%. Nie wymaga aktywnego efektu Zimnej krwi. |
![]() | Zimna kalkulacja (Cold and Calculating) Trafienie krytyczne zapewnia 25% szans na zaaplikowanie ładunku Zimnej krwi. |
![]() | Nie do zdarcia (Unbreakable) Maksymalna ilość możliwych ładunków Zimnej krwi zostaje zwiększona o 1. |
![]() | Strumienie krwi (Coolagulant) Ładunki Zimnej krwi są zużywane jeden po drugim, a nie w całości. |
![]() | Bezlitosny (Merciless) W czasie trwania Zimnej krwi szansa na krytyczne trafienie wzrasta o 10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu), a obrażenia krytyczne wzrastają o 25% (+3% za każdy kolejny punkt atutu). |
Budowa Ciała (Body) - Wysportowanie (Athletics)
![]() | Niezabijalność (Invicible) Zwiększa Zdrowie o 10%/20%/30%. |
![]() | Regeneracja (Regeneration) Aktywuje powolną regenerację Zdrowia w walce. |
![]() | Podzielna uwaga (Divided Attention) Przeładowanie staje się możliwe również w czasie wślizgu, sprintu i przeskakiwania. |
![]() | Epimorfoza (Epimorphozis) Poza walką zdrowie regeneruje się do 70%/80%/90% swojej maksymalnej wartości. |
Wyposażenie
W grze Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę wyposażenia. Statystyki znajdowanych przedmiotów będą w większości przypadków losowe dlatego warto wiedzieć na co zwracać uwagę w trakcie wyboru odpowiedniej broni i ubrania.
Broń
Główną bronią w proponowanym buildzie będzie oczywiście rewolwer. Zwróć uwagę na to, by broń oferowała jak najwyższe obrażenia od jednego strzału, a nie DPS (Damage per second). Dodatkowe statystyki wytworzonej lub znalezionej broni w większości przypadków będą losowe, ale warto szukać takich, które zwiększają szansę na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, a także na jak najwyższy mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę.

Ubranie
W trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę ubrań jednak szczególną uwagę warto zwracać na przedmioty, które posiadają premię do szansy na trafienie krytyczne, a także do obrażeń krytycznych.

Najważniejsze modyfikacje
W grze Cyberpunk 2077 Gracze mają możliwość dodatkowego modyfikowania wszczepów, broni, a także ubrań, by w jeszcze lepszym stopniu dopasować postać do własnego stylu gry. W trakcie wyboru odpowiednich modyfikacji szczególną uwagę należy zwrócić na te mody, które zwiększają szansę na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, a także obrażenia od trafień w głowę.
Pamiętaj, że dodatkowy celownik dodany do broni nie wpływa na wyrządzane przez nią obrażenia, ale tłumik (Silencer) w znacznym stopniu je obniża.
Modyfikacje broni
Przy doborze modyfikacji do broni warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Kickass, Pacyfikator oraz Penetrator.
- Kickass (Crunch): zwiększa ogólne obrażenia broni o 6/7/8/9/10 (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią;
- Pacyfikator (Pacifier): zwiększa obrażenia krytyczne o 6/8/10/12% (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią.
- Penetrator: zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 2/3/4/5/6% (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią.

Modyfikacje ubrania
Przy doborze modyfikacji do ubrania warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Bully, Deadeye oraz Fortuna.
- Bully: zwiększa obrażenia krytyczne o 30%. Można go znaleźć w trakcie wykonywania zadania głównego Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line) lub kupić u handlarza (dopiero na wyższym poziomie doświadczenia postaci);
- Deadeye: szansa na trafienie krytyczne +15%, Obrażenia krytyczne +30%. Do kupienia u handlarza ubraniami np. w Japantown;
- Fortuna: szansa na trafienie krytyczne +15%. Do kupienia u handlarzy w Centrum, na wyższym poziomie doświadczenia postaci.

Modyfikacja do Kiroshi
Analiza Trajektorii (Trajectory Analysis) to jedno z najlepszych modyfikacji do Kiroshi, które możesz zdobyć w grze Cyberpunk 2077. Dzięki tej modyfikacji, obrażenia od trafień w głowę zostają zwiększone o 50%. Analizę Trajektorii możesz kupić u Viktora, po spłaceniu długu.

Porady ogólne

- Zawsze celuj w głowę, by wyrządzić możliwie jak największe obrażenia jednym strzałem. W większości przypadków jeden celnie oddany strzał natychmiast zlikwiduje cel;
- Jeśli jeszcze nie posiadasz atutu Dziki zachód (Wild West), pamiętaj, że strzelając z pistoletów i rewolwerów wyrządzasz mniejsze obrażenia celom znajdującym się w znacznej odległości od Ciebie;
- W trakcie walki z większą grupą przeciwników korzystaj z dostępnych zasłon, by zniwelować otrzymywane obrażenia i móc z bezpiecznej pozycji oddawać celne strzały;
- Szukaj rewolweru, który wyrządza jak najwyższe obrażenia od jednego strzału i nie używaj tłumika, który w znacznym stopniu je obniży;
- Pamiętaj, że dzięki atutowi Bez przebaczenia (Grand Finale), ostatni pocisk wystrzelony z rewolweru lub pistoletu wyrządza podwójne obrażenia;
- Szukaj broni z miejscem na modyfikacje, by z pomocą modów zwiększyć jej statystyki.