Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz jeden z proponowanych, gotowych buildów dla swojej postaci. Podpowiadamy jak najlepiej rozdać punkty atrybutów, jakie wybrać wyposażenie i modyfikacje oraz na jakie atuty (perki) się zdecydować.

Rewolwery to jeden z rodzajów broni, które możesz znaleźć w trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077. To, co wyróżnia te bronie spośród reszty to najwyższy mnożnik obrażeń przy strzale w głowę (nawet 2.5x). Przy odpowiednim rozdaniu punktów atrybutów, z określonymi atutami oraz modyfikacjami, będziesz mógł likwidować przeciwników zaledwie jednym strzałem, nawet z dalekiej odległości!

Kreacja postaci

W trakcie tworzenia postaci w grze Cyberpunk 2077 otrzymasz 7 punktów, które będziesz mógł rozdzielić pomiędzy pięcioma głównymi atrybutami. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że nie możesz przydzielić ich wszystkich do jednego atrybutu, ponieważ limit każdego z nich w kreatorze postaci został ustawiony na 6. Proponujemy rozdzielić punkty atrybutów w następujący sposób:

  1. Refleks (Reflexes): 6 punktów;
  2. Opanowanie (Cool): 6 punktów;
  3. Budowa Ciała (Body): 4 punkty.

Upewnij się, że w trakcie tworzenia nowej postaci wykorzystałeś wszystkie dostępne punkty atrybutów. Jeśli tego nie zrobisz, niewykorzystane punkty atrybutów przepadną.

Główne atrybuty

Głównymi atrybutami dla proponowanego buildu postaci w grze Cyberpunk 2077 będą Refleks (Reflexes) oraz Opanowanie (Cool). Resztę punków atrybutów warto przeznaczyć w Budowę Ciała (Body).

  1. Refleks (Reflexes): atrybut ten odpowiada przede wszystkim za mobilność i szansę na trafienie krytyczne (+1% na każdy poziom), ale także odblokowuje dostęp do najważniejszych atutów (perków) broni krótkiej, a więc rewolwerów i pistoletów;
  2. Opanowanie (Cool): atrybut ten zwiększa obrażenia krytyczne (+2% za każdy poziom), ale także odblokowuje dostęp do atutów związanych z Zimną Krwią (Cold Blood);
  3. Budowa Ciała (Body): dodatkowy atrybut, w który warto zainwestować pozostałe punkty, ale dopiero po wymaksowaniu wcześniej wspominanych atrybutów głównych. Budowa ciała zwiększa przede wszystkim poziom zdrowia postaci i jej wytrzymałość.

Najważniejsze atuty (perki)

W poniższych tabelach wyszczególniamy wszystkie najważniejsze atuty (perki), na które powinieneś zwrócić uwagę w trakcie rozwijania swojej postaci w grze Cyberpunk 2077. Atuty te będą miały kluczowe znacznie i w znacznym stopniu wpływają na skuteczność opisywanego tutaj buildu Rewolwerowca.

Refleks (Reflexes) - Broń krótka (Handguns)

Dziki zachód (Wild West) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dziki zachód (Wild West)

Neguje zmniejszone obrażenia otrzymywane przez odległe cele podczas używania rewolwerów i pistoletów.

Rio Bravo - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Rio Bravo

Mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę z pistoletu lub rewolweru zwiększa się o 10%/20%/30%.

Jak rzeszoto (Desperado) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak rzeszoto (Desperado)

Obrażenia zadawane z pistoletów lub rewolwerów są zwiększone o 3%/6%/10%.

Strzał bezwzględny (Long Shot Drop Pop) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Strzał bezwzględny (Long Shot Drop Pop)

Przeciwnicy znajdujący się 5 i więcej metrów od Ciebie otrzymują 15%/25% obrażeń więcej z rewolwerów i pistoletów.

Westworld - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Westworld

Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru zwiększa się o 10%, jeśli broń jest w pełni zmodyfikowana.

O - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

O.K. Corral

Przeciwnicy, których zdrowie spadło poniżej 25%, otrzymują o 50% więcej obrażeń z pistoletów i rewolwerów. Niezwykle przydatne w starciu z mocniejszymi przeciwnikami i głównymi bossami.

Za garść eurodolarów (A Fistfull of Eurodollars) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Za garść eurodolarów (A Fistfull of Eurodollars)

Obrażenia zadane od trafienia krytycznego z pistoletu lub rewolweru są zwiększone o 10%/20%.

Bez przebaczenia (Grand Finale) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bez przebaczenia (Grand Finale)

Ostatni pocisk w magazynku pistoletu lub rewolweru zadaje podwójne obrażenia.

Stal trzyma stal (Steady Hand) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stal trzyma stal (Steady Hand)

Odrzut rewolwerów i pistoletów jest mniejszy o 30%.

W samo południe (High Noon) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W samo południe (High Noon)

Szansa na trafienie krytyczne z pistoletu lub rewolweru jest większa o 4%/8%/12%.

Główka pracuje (Brainpower) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Główka pracuje (Brainpower)

Po trafieniu w głowę z pistoletu lub rewolweru szansa na trafienie krytyczne zwiększa się o 25%.

Czas trwania: 5 sekund.

Znikający punkt (Vanishing Point) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Znikający punkt (Vanishing Point)

Gdy używasz pistoletu lub rewolweru, Zwinność po udanym uniku wzrasta o 25%.

Czas trwania: 6 sekund.

Dobry, zły i brzydki (The Good, The Bad and The Ugly) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dobry, zły i brzydki (The Good, The Bad and The Ugly)

Po trafieniu krytycznym z pistoletu lub rewolweru obrażenia i Pancerz zwiększają się o 30%.

Czas trwania: 5 sekund (+1 sekunda za każdy kolejny punkt atutu).

Opanowanie (Cool) - zimna krew (Cold Blood)

Zimna krew (Cold Blood) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimna krew (Cold Blood)

Pokonanie przeciwnika aktywuje efekt Zimnej krwi oraz zwiększa prędkość poruszania się o 2% za każdy aktywny ładunek. Efekt kumuluje się maksymalnie 1/2/3 razy.

Czas trwania: 10 sekund.

Stan krytyczny (Critical Condition) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Stan krytyczny (Critical Condition)

Wydłuża czas trwania Zimnej krwi o 5/10 sekund.

Szybka krew (Rapid Bloodflow) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Szybka krew (Rapid Bloodflow)

Zwiększa regenerację zdrowia w walce i poza walką o 50% za każdy ładunek Zimnej krwi.

Zimniejsza krew (Coldest Blood) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimniejsza krew (Coldest Blood)

Ilość możliwych ładunków Zimnej krwi jest zwiększona o 1.

Zimna precyzja (Frozen Precision) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimna precyzja (Frozen Precision)

Obrażenia od trafień w głowę są zwiększone o 50%. Nie wymaga aktywnego efektu Zimnej krwi.

Zimna kalkulacja (Cold and Calculating) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zimna kalkulacja (Cold and Calculating)

Trafienie krytyczne zapewnia 25% szans na zaaplikowanie ładunku Zimnej krwi.

Nie do zdarcia (Unbreakable) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie do zdarcia (Unbreakable)

Maksymalna ilość możliwych ładunków Zimnej krwi zostaje zwiększona o 1.

Strumienie krwi (Coolagulant) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Strumienie krwi (Coolagulant)

Ładunki Zimnej krwi są zużywane jeden po drugim, a nie w całości.

Bezlitosny (Merciless) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bezlitosny (Merciless)

W czasie trwania Zimnej krwi szansa na krytyczne trafienie wzrasta o 10% (+1% za każdy kolejny punkt atutu), a obrażenia krytyczne wzrastają o 25% (+3% za każdy kolejny punkt atutu).

Budowa Ciała (Body) - Wysportowanie (Athletics)

Niezabijalność (Invicible) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezabijalność (Invicible)

Zwiększa Zdrowie o 10%/20%/30%.

Regeneracja (Regeneration) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Regeneracja (Regeneration)

Aktywuje powolną regenerację Zdrowia w walce.

Podzielna uwaga (Divided Attention) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podzielna uwaga (Divided Attention)

Przeładowanie staje się możliwe również w czasie wślizgu, sprintu i przeskakiwania.

Epimorfoza (Epimorphozis) - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Epimorfoza (Epimorphozis)

Poza walką zdrowie regeneruje się do 70%/80%/90% swojej maksymalnej wartości.

Wyposażenie

W grze Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę wyposażenia. Statystyki znajdowanych przedmiotów będą w większości przypadków losowe dlatego warto wiedzieć na co zwracać uwagę w trakcie wyboru odpowiedniej broni i ubrania.

Broń

Główną bronią w proponowanym buildzie będzie oczywiście rewolwer. Zwróć uwagę na to, by broń oferowała jak najwyższe obrażenia od jednego strzału, a nie DPS (Damage per second). Dodatkowe statystyki wytworzonej lub znalezionej broni w większości przypadków będą losowe, ale warto szukać takich, które zwiększają szansę na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, a także na jak najwyższy mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę.

W trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę ubrań jednak szczególną uwagę warto zwracać na przedmioty, które posiadają premię do szansy na trafienie krytyczne, a także do obrażeń krytycznych - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ubranie

W trakcie rozgrywki w Cyberpunk 2077 znajdziesz całą masę ubrań jednak szczególną uwagę warto zwracać na przedmioty, które posiadają premię do szansy na trafienie krytyczne, a także do obrażeń krytycznych.

W grze Cyberpunk 2077 Gracze mają możliwość dodatkowego modyfikowania wszczepów, broni, a także ubrań, by w jeszcze lepszym stopniu dopasować postać do własnego stylu gry - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najważniejsze modyfikacje

W grze Cyberpunk 2077 Gracze mają możliwość dodatkowego modyfikowania wszczepów, broni, a także ubrań, by w jeszcze lepszym stopniu dopasować postać do własnego stylu gry. W trakcie wyboru odpowiednich modyfikacji szczególną uwagę należy zwrócić na te mody, które zwiększają szansę na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, a także obrażenia od trafień w głowę.

Pamiętaj, że dodatkowy celownik dodany do broni nie wpływa na wyrządzane przez nią obrażenia, ale tłumik (Silencer) w znacznym stopniu je obniża.

Modyfikacje broni

Przy doborze modyfikacji do broni warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Kickass, Pacyfikator oraz Penetrator.

  1. Kickass (Crunch): zwiększa ogólne obrażenia broni o 6/7/8/9/10 (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią;
  2. Pacyfikator (Pacifier): zwiększa obrażenia krytyczne o 6/8/10/12% (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią.
  3. Penetrator: zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 2/3/4/5/6% (w zależności od jakości modu). Do kupienia u każdego handlarza bronią.
Przy doborze modyfikacji do ubrania warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Bully, Deadeye oraz Fortuna - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Modyfikacje ubrania

Przy doborze modyfikacji do ubrania warto zwrócić uwagę na trzy propozycje: Bully, Deadeye oraz Fortuna.

  1. Bully: zwiększa obrażenia krytyczne o 30%. Można go znaleźć w trakcie wykonywania zadania głównego Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line) lub kupić u handlarza (dopiero na wyższym poziomie doświadczenia postaci);
  2. Deadeye: szansa na trafienie krytyczne +15%, Obrażenia krytyczne +30%. Do kupienia u handlarza ubraniami np. w Japantown;
  3. Fortuna: szansa na trafienie krytyczne +15%. Do kupienia u handlarzy w Centrum, na wyższym poziomie doświadczenia postaci.
Analiza Trajektorii (Trajectory Analysis) to jedno z najlepszych modyfikacji do Kiroshi, które możesz zdobyć w grze Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Modyfikacja do Kiroshi

Analiza Trajektorii (Trajectory Analysis) to jedno z najlepszych modyfikacji do Kiroshi, które możesz zdobyć w grze Cyberpunk 2077. Dzięki tej modyfikacji, obrażenia od trafień w głowę zostają zwiększone o 50%. Analizę Trajektorii możesz kupić u Viktora, po spłaceniu długu.

1 - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porady ogólne

2 - Cyberpunk 2077: Rewolwerowiec - gotowy build postaci - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Zawsze celuj w głowę, by wyrządzić możliwie jak największe obrażenia jednym strzałem. W większości przypadków jeden celnie oddany strzał natychmiast zlikwiduje cel;
  2. Jeśli jeszcze nie posiadasz atutu Dziki zachód (Wild West), pamiętaj, że strzelając z pistoletów i rewolwerów wyrządzasz mniejsze obrażenia celom znajdującym się w znacznej odległości od Ciebie;
  3. W trakcie walki z większą grupą przeciwników korzystaj z dostępnych zasłon, by zniwelować otrzymywane obrażenia i móc z bezpiecznej pozycji oddawać celne strzały;
  4. Szukaj rewolweru, który wyrządza jak najwyższe obrażenia od jednego strzału i nie używaj tłumika, który w znacznym stopniu je obniży;
  5. Pamiętaj, że dzięki atutowi Bez przebaczenia (Grand Finale), ostatni pocisk wystrzelony z rewolweru lub pistoletu wyrządza podwójne obrażenia;
  6. Szukaj broni z miejscem na modyfikacje, by z pomocą modów zwiększyć jej statystyki.