Cyberpunk 2077: Wybuchowy charakter - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznej misji Wybuchowy charakter - Send in the Clowns. Nasza solucja podpowiada gdzie spotkać klauna Ozoba oraz jak poprawnie wykonać jego wszystkie polecenia.

Jak zacząć quest: Okazja do rozegrania tego zadania pojawia się jakiś czas po ukończeniu głównego questu Czynnik ludzki - Cyberpunk 2077: Wybuchowy charakter - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Okazja do rozegrania tego zadania pojawia się jakiś czas po ukończeniu głównego questu Czynnik ludzki.

Musisz zaczekać aż otrzymasz wiadomość od Ozoba Bozo, a następnie do niego zadzwonić żeby dowiedzieć się, że Ozob potrzebuje kierowcy. Przyjmij zlecenie.

Miejsce spotkania z Ozobem to dzielnica Japantown w Westbrook - Cyberpunk 2077: Wybuchowy charakter - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Miejsce spotkania z Ozobem to dzielnica Japantown w Westbrook. Dotrzyj w to miejsce dowolnym pojazdem. Nie może to być motocykl, gdyż Ozob docelowo będzie musiał zająć miejsce na fotelu pasażera. Nie musisz wybierać szybkiego auta. Może to być dowolny pojazd. Po dotarciu do celu podróży zatrzymaj się we wskazanym miejscu i wciśnij przycisk użycia klaksonu. Zaczekaj aż pojawi się Ozob i wsiądzie do auta V.

Po początkowej wymianie zdań musisz zawieźć Ozoba do dzielnicy Little China w Watson - Cyberpunk 2077: Wybuchowy charakter - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po początkowej wymianie zdań musisz zawieźć Ozoba do dzielnicy Little China w Watson. Po dotarciu na miejsce zaczekaj aż Ozob wysiądzie z auta i wejdzie do jednego z budynków.

Rozpocznie się walka. Wysiądź z pojazdu i pomóż Ozobowi w pozbyciu się członków gangu Tyger Claws. Starcie z nimi nie powinno być zbyt trudne i nie musisz też ochraniać Ozoba. Po wygranej bitwie pogadaj z Ozobem i odbierz od niego nagrodę - kredyty.

Ciekawostka - Ozoba możesz ponownie spotkać w ramach zaliczania serii questów Do krwi, czyli tych dotyczących staczania walk na pięści - Cyberpunk 2077: Wybuchowy charakter - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ciekawostka - Ozoba możesz ponownie spotkać w ramach zaliczania serii questów Do krwi, czyli tych dotyczących staczania walk na pięści. Ozob będzie opcjonalnym bossem do pokonania w dzielnicy Pacyfika. Dzięki rozprawieniu się z Ozobem możesz zdobyć nawet ponad 30 tysięcy kredytów (jeśli wybierzesz najwyższy zakład przed walką). Po więcej szczegółów zajrzyj na osobną stronę naszej solucji.