Cyberpunk 2077: Legendarne komponenty do craftingu - jak zdobywać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 podpowiada jak pozyskiwać legendarne komponenty do craftingu / wytwarzania. Ich zdobywanie może być niezbędne do produkowania lub ulepszania legendarnych broni, pancerzy i innych przedmiotów. To wiedza, która przyda ci się w dalszej fazie rozgrywki.

Crafting legendarnych przedmiotów - najważniejsze informacje

Dla przypomnienia, legendarne przedmioty (bronie, stroje, granaty, wszczepy itp - Cyberpunk 2077: Legendarne komponenty do craftingu - jak zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dla przypomnienia, legendarne przedmioty (bronie, stroje, granaty, wszczepy itp.) to przedmioty najwyższej jakości w grze. Oprócz posiadania lepszych statystyk od innych przedmiotów z tych samych poziomów mogą też mieć więcej unikalnych cech, np. dodawać unikalne pasywne bonusy albo dysponować większą liczbą slotów / wolnych miejsc na nakładki broni czy na modyfikacje.

Wytworzenie lub ulepszenie każdego przedmiotu wiąże się z koniecznością poświęcania odpowiednich materiałów do craftingu - Cyberpunk 2077: Legendarne komponenty do craftingu - jak zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wytworzenie lub ulepszenie każdego przedmiotu wiąże się z koniecznością poświęcania odpowiednich materiałów do craftingu. Mogą się również wśród nich znajdować legendarne komponenty. Co ciekawe, nie dotyczą one wyłącznie legendarnych przedmiotów. W przykładzie z powyższego obrazka legendarny komponent jest niezbędny do stworzenia bardzo rzadkiej broni.

Przy okazji warto przypomnieć, że wytwarzanie legendarnych przedmiotów jest początkowo zablokowane nawet jeśli posiadasz odpowiednie składniki do craftingu - Cyberpunk 2077: Legendarne komponenty do craftingu - jak zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przy okazji warto przypomnieć, że wytwarzanie legendarnych przedmiotów jest początkowo zablokowane nawet jeśli posiadasz odpowiednie składniki do craftingu. Musisz najpierw zakupić atut Mistrz nad mistrze (Edgerunner Artisan) z drzewka umiejętności Wytwarzanie.

Legendarne komponenty - jak zdobywać?

Legendarne komponenty mogą być przede wszystkim być odnajdywane wraz z innym lootem - Cyberpunk 2077: Legendarne komponenty do craftingu - jak zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Legendarne komponenty mogą być przede wszystkim być odnajdywane wraz z innym lootem. Obowiązuje tu zasada, że im wyższy poziom doświadczenia V, tym większe szanse masz na odnajdywanie przedmiotów wyższej jakości (tzn. rzadszych) i reguła ta dotyczy również komponentów. Nie zrażaj się tym, że początkowo nie będziesz odnajdywał rzadszych odmian materiałów do craftingu.

Przydatną informacją jest to, że w odnajdywaniu legendarnego lootu może częściowo pomagać mini-mapa. Pomarańczowe znaki X na mini-mapie (przykład na obrazku) mogą symbolizować miejsca, w których znajdują się legendarne przedmioty. Głównie chodzi tu o ciała pokonanych wrogów, którzy mają przy sobie jakieś legendarne rzeczy.

Podczas rozglądania się za lootem możesz zwiększać swoje szanse na odnajdywanie legendarnych komponentów - Cyberpunk 2077: Legendarne komponenty do craftingu - jak zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podczas rozglądania się za lootem możesz zwiększać swoje szanse na odnajdywanie legendarnych komponentów. Są one mianowicie często porzucane przez pokonywane roboty, drony i wieżyczki. Staraj się zawsze docierać do pozostałości po zniszczonej maszynie i przeszukiwać je.

Jeśli chcesz stworzyć lub ulepszyć jakieś przedmioty wymagające legendarnych materiałów do craftingu, to komponenty możesz też kupować od wybranych handlarzy (np - Cyberpunk 2077: Legendarne komponenty do craftingu - jak zdobywać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli chcesz stworzyć lub ulepszyć jakieś przedmioty wymagające legendarnych materiałów do craftingu, to komponenty możesz też kupować od wybranych handlarzy (np. handlarzy bronią). Oddzielne rodzaje komponentów stosuje się do wytwarzania nowych rzeczy oraz do ulepszania posiadanych już rzeczy. Niestety domyślnie każdy legendarny komponent kosztuje 1000 kredytów. Na ewentualne zakupy radzimy zdecydować się dopiero w końcowej fazie gry i przez większość kampanii kredyty wydawać na inne, ważniejsze rzeczy (np. na kupowanie nowych wszczepów).