Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 podpowiada jak permanentnie oraz tymczasowo zwiększać limit udźwigu po to żeby móc przenosić więcej ciężkich przedmiotów. Dodatkowo podpowiadamy gdzie składować niepotrzebne chwilowo rzeczy.

Domyślny limit udźwigu to 200 jednostek (informację znajdziesz w prawym górnym narożniku ekranu) - Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Domyślny limit udźwigu to 200 jednostek (informację znajdziesz w prawym górnym narożniku ekranu). O ile mniejsze przedmioty często nic nie ważą lub są bardzo lekkie, o tyle limit łatwo można osiągnąć jeśli zdecydujesz się na zbieranie odnajdywanych w świecie gry broni, strojów i elementów pancerza. Na szczęście z problemem tym można walczyć na kilka sposobów.

Pierwsza dobra technika to odblokowanie atutu (perk) o nazwie Muł (Pack Mule). Jest on dostępny do zakupu w dziale Wysportowanie (Athletics) od samego początku gry. Odblokowanie go zwiększa na stałe limit udźwigu o 60 jednostek.

Inna metoda zakłada zakupienie i zainstalowanie wszczepu Tytanowe kości (Titanium Bones) pochodzącego z kategorii Szkielet (Skeleton) - Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Inna metoda zakłada zakupienie i zainstalowanie wszczepu Tytanowe kości (Titanium Bones) pochodzącego z kategorii Szkielet (Skeleton). Musisz w tym celu odwiedzić ripperdoca i zapłacić (domyślnie) 1000 kredytów za wszczep, a także dysponować wolnym slotem w sekcji Szkielet. Zainstalowanie tego wszczepu zwiększa limit udźwigu o 20%. Oznacza to, że najwięcej będziesz mógł zyskać instalując ten wszczep w połączeniu ze skorzystaniem z innych metod podniesienia limitu udźwigu.

Pasywnym sposobem na zwiększenie limitu udźwigu jest rozwijanie umiejętności Wysportowanie (Athletics) - Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

"Pasywnym" sposobem na zwiększenie limitu udźwigu jest rozwijanie umiejętności Wysportowanie (Athletics). XP dla Wysportowania możesz gromadzić wykonując czynności wymagające wykazania się tężyzną fizyczną, np. wyrywając stacjornarne działko. Raz na kilka poziomów otrzymasz trwałą premię do maksymalnego udźwigu. Pierwsza tego typu nagroda pojawi się już po awansowaniu Wysportowania na poziom 2.

Możesz też tymczasowo zwiększać limit udźwigu dzięki zakładaniu odpowiednich elementów ubioru - Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz też tymczasowo zwiększać limit udźwigu dzięki zakładaniu odpowiednich elementów ubioru. Informację tę możesz odczytać z opisu danego przedmiotu - przykład takiego elementu stroju prezentuje dołączony obrazek. Premia do limitu udźwigu będzie utrzymywała się tylko na czas korzystania z tego ubioru i stracisz ją po wyjęciu przedmiotu ze slotu inwentarza.

Jeszcze innym sposobem na tymczasowe zwiększenie limitu udźwigu jest zażycie dopalacza udźwigu - Capacity Booster - Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeszcze innym sposobem na tymczasowe zwiększenie limitu udźwigu jest zażycie dopalacza udźwigu - Capacity Booster. To jeden z przedmiotów, które możesz odnaleźć wraz z innym lootem, bądź też zakupić od handlarzy. Jego działanie polega na zwiększeniu limitu udźwigu o 50% na 30 minut. Zużycie boostera może być dobrym pomysłem np. pod koniec dużej bitwy czy dłuższego questu kiedy pojawia się okazja pozbierania broni i pancerzy z jakiejś większej lokacji. Pozwoli ci to jak najlepiej wykorzystać 1800 sekund i powrócić z zebranymi rzeczami do handlarza lub do skrytki w apartamencie V.

1 - Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Z problem przeciążenia V możesz też radzić sobie w zupełnie inny sposób, a mianowicie składować niepotrzebne chwilowo rzeczy w apartamencie V, do którego dostęp uzyskasz w pierwszych godzinach gry - Cyberpunk 2077: Limit udźwigu - jak zwiększać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Z problem przeciążenia V możesz też radzić sobie w zupełnie inny sposób, a mianowicie składować niepotrzebne chwilowo rzeczy w apartamencie V, do którego dostęp uzyskasz w pierwszych godzinach gry. Składzik nie ma ograniczeń co do pojemności. Jest to szczególnie pomocne miejsce do pozostawiania rzeczy, które wymagają np. awansowania na określony poziom zanim możliwe stanie się ich używanie.