Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 podpowiadamy jak odblokować Ostrza modliszkowe - Mantis Blades. Jest to jeden z najważniejszych wszczepów gry, dzięki któremu zwiększą się znacząco zdolności bojowe V. Informujemy również jak i po co ulepszać ostrza modliszkowe, oraz gdzie znaleźć legendarne Ostrza modliszkowe.

Ostrza modliszkowe - ogólne informacje

Ostrza modliszkowe (Mantis Blades) to nazwa wszczepów możliwych do zakupienia oraz zainstalowania na dłoniach bohatera - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostrza modliszkowe (Mantis Blades) to nazwa wszczepów możliwych do zakupienia oraz zainstalowania na dłoniach bohatera. Po wyposażeniu się w te wszczepy można poczuć się jak komiksowy Wolverine - V może atakować wrogów z użyciem ostrzy i zadawać bardzo duże obrażenia w walce wręcz. Ostrza modliszkowe mogą z powodzeniem zastąpić klasyczne odmiany broni białej, takie jak katany, noże czy kije bejsbolowe.

Ostrza modliszkowe - zakup i ulepszanie

1 - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Ostrza modliszkowe kupuje się u ripperdoca, przy czym oferta zakupu może być początkowo niedostępna - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostrza modliszkowe kupuje się u ripperdoca, przy czym oferta zakupu może być początkowo niedostępna. Musisz awansować reputację V co najmniej do 20 poziomu.

Dla przypomnienia reputację możesz zwiększać dzięki zaliczaniu questów i kontraktów, a także reagowaniu na prośby NCPD o wsparcie w walce z przestępczością. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na osobnej stronie Reputacja w naszym przewodniku po grze.

Cena ostrzy jest uzależniona od ich poziomu jakości i tym samym od ich statystyk:

  1. Rzadkie (Rare) ostrza modliszkowe powinny kosztować około 15000 kredytów.
  2. Bardzo rzadkie (Epic) ostrza modliszkowe powinny kosztować około 25000 kredytów.
  3. Legendarne (Legendary) ostrza modliszkowe powinny kosztować około 100000 kredytów.
Ostrza modliszkowe bardzo łatwo można aktywować - wciśnij przycisk ataku (lewy przycisk myszy w wersji na PC) gdy nie będziesz miał ustawionej żadnej innej broni - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostrza modliszkowe bardzo łatwo można aktywować - wciśnij przycisk ataku (lewy przycisk myszy w wersji na PC) gdy nie będziesz miał ustawionej żadnej innej broni. Ostrza nie podlegają zużyciu i nie wymagają dysponowania żadną amunicją, aczkolwiek korzystanie z nich wymaga wysiłku fizycznego i wyczerpuje pasek wytrzymałości (staminy).

2 - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Ostrza modliszkowe można ulepszać montując w nich mody - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostrza modliszkowe można ulepszać montując w nich mody. Tematem tym zdecydowanie warto zainteresować się, gdyż dzięki modyfikatorom możesz np. zadawać jeszcze większe obrażenia lub nakładać na atakowanych wrogów negatywne statusy. W przykładzie z powyższych obrazków mod do obrażeń termicznych jest w stanie doprowadzać do podpalania uderzanych ostrzami przeciwników. Mody możesz kupować u handlarzy lub odnajdywać w świecie gry.

Dodatkowa wskazówka - Skuteczność działania ostrzy modliszkowych jest zwiększana dzięki inwestowaniu punktów rozwoju w atrybut Refleks. Każdy punkt tego atrybutu zwiększa obrażenia od ostrzy modliszkowych o 3.

Darmowe legendarne Ostrza modliszkowe - gdzie znaleźć?

W grze istnieje również możliwość pozyskania za darmo legendarnych Ostrzy modliszkowych, tzn - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze istnieje również możliwość pozyskania za darmo legendarnych Ostrzy modliszkowych, tzn. ostrzy najwyższej jakości. Skorzystanie z tej opcji pozwoli ci zaoszczędzić aż 100000 kredytów, gdyż to właśnie tylko kosztują legendarne ostrza u ripperdoców.

Na potrzeby odnalezienia ostrzy zainteresuj się lokacją z powyższego obrazka. To znacznik questu w dzielnicy Corpo Plaza w City Center. Nie przejmuj się jeśli pokazuje on wysoki lub bardzo wysoki poziom zagrożenia, gdyż ostrza można zdobyć bez wdawania się w walki.

Zaznaczona lokacja to jeden z questów powiązanych z Podejrzeniami cyberpsychozy, czyli pobocznymi questami dotyczącymi odnajdywania i eliminowania psychopatów - mini-bossów - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zaznaczona lokacja to jeden z questów powiązanych z Podejrzeniami cyberpsychozy, czyli pobocznymi questami dotyczącymi odnajdywania i eliminowania psychopatów - mini-bossów. Zapisz dla pewności stan gry zanim wkroczysz do pokazanego na obszaru obszaru z cyberpsychopatą Norio Akuharą.

Skradaj się i nie zbliżaj do widocznego w oddali bossa - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Skradaj się i nie zbliżaj do widocznego w oddali bossa. Wykorzystaj to, że powinien być zajęty walką i przemieszczaj się przy prawej ścianie. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na obrazku skrzynki z ikoną wykrzyknika.

Wewnątrz wspomnianej skrzynki znajdują się m - Cyberpunk 2077: Ostrza modliszkowe - jak odblokować? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wewnątrz wspomnianej skrzynki znajdują się m.in. legendarne ostrza modliszkowe. Powinny one być dopasowane do aktualnego poziomu doświadczenia V, tak więc możesz od razu odwiedzić dowolnego ripperdoca i za darmo je zainstalować.