Ogólne informacje o towarzyszach w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W grze Cyberpunk 2077 natkniesz się na różnorodne postaci. Niektóre z nich będą mogły dołączyć do twojej drużyny. Dzięki nim będziesz rozwijał swoją postać, zdobywał misje oraz poznawał coraz to nowsze zakątki świata oraz sekrety gry.

Czy mogę sterować towarzyszami?

Niestety nie ma takiej opcji. Towarzysze mogą wspierać sterowaną postać w trakcie staczania wybranych walk. Sojusznikom nie będzie niestety można wydawać żadnych poleceń ani wpływać na to z jakich umiejętności mają korzystać.

Gra pozwala na wydawanie poleceń robotowi Flathead, który pełni w grze Cyberpunk 2077 rolę peta. Maszyna może m.in. atakować przeciwników, przejmować kontrolę nad urządzeniami, rozmontowywać przedmioty i zbierać części na potrzeby craftingu.

Czy mogę romansować z towarzyszami?

Z niektórymi towarzyszami dostępnymi w grze Cyberpunk 2077 możesz romansować. Jest to jednak zależne od wielu czynników, m.in. od orientacji seksualnej, twoich decyzji oraz statusu bohatera.

Czy towarzysze mają questy?

Tak. Prawdopodobnie większość towarzyszy dysponuje specjalnymi zadaniami, które mogą przekazać bohaterowi. Dzięki nim będziesz rozwijać nie tylko V, ale także relacje z danym bohaterem.

Jak pogłębiać realacje z towarzyszami?

Relacje z różnymi bohaterami będziesz rozwijać wraz z wykonywaniem zadań. Im więcej zrobisz dla danej osoby i im lepiej się dla niej zachowasz tym większe masz szanse na to, że Cię polubi.

Czy mogę zabić drużynę?

Według wiadomości podawanych przez twórców większość ważnych npców w grze Cyberpunkt 2077 nie może zginąć w losowych sytuacjach - Ogólne informacje o towarzyszach w Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Według wiadomości podawanych przez twórców większość ważnych npców w grze Cyberpunkt 2077 nie może zginąć w losowych sytuacjach.