Cyberpunk 2077: Umiejętności i wszczepy Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 na różne sposoby będziesz rozwijać swoją postać. Na tej stronie naszego poradnika do gry zajmiemy się umiejętnościami dostępnymi dla V oraz wszczepami, dzięki którymi możemy dowolnie modyfikować naszą postać.

Umiejętności

W grze znajdziesz 12 umiejętności, które rozwijasz poprzez wykonywanie danych czynności - Cyberpunk 2077: Umiejętności i wszczepy - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze znajdziesz 12 umiejętności, które rozwijasz poprzez wykonywanie danych czynności. Możesz rozwijać:

  1. Wysportowanie
  2. Demolka
  3. Walki uliczne
  4. Karabiny
  5. Broń krótka
  6. Broń biała
  7. Wytwarzanie
  8. Inżynieria
  9. Naruszenie protokołu
  10. Hakowanie Bojowe
  11. Skradanie się
  12. Zimna krew.

Umiejętności wpływają na twoje zachowanie w walce, siłę broni oraz interakcje ze światem.

Drzewka umiejętności

Drzewka umiejętności bezpośrednio połączone się z atrybutami i umiejętnościami - Cyberpunk 2077: Umiejętności i wszczepy - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drzewka umiejętności bezpośrednio połączone się z atrybutami i umiejętnościami. Aby je odblokowywać musisz inwestować swoje punkty w konkretne atrybuty oraz rozwijać umiejętności.

W grze znajduje się 12 umiejętności, do których przynależą auty - Cyberpunk 2077: Umiejętności i wszczepy - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W grze znajduje się 12 umiejętności, do których przynależą auty. Musisz je rozwijać, aby zdobywać coraz to nowsze ulepszenia swojej postaci.

W grze Cyberpunk 2077 może zresetować atuty, które zakupiłeś. Nie zresetujesz jednak atrybutów ani umiejętności, które zdobyłeś w trakcie rozgrywki. Możesz jednak sprawdzić naszą stronę o najlepszych atrybutach i atutach, aby stworzyć jak najlepszego bohatera.

Wszczepy

Garść informacji o wszczepach dostępnych w grze - Cyberpunk 2077: Umiejętności i wszczepy - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Garść informacji o wszczepach dostępnych w grze:

  1. wszczepy nie są obowiązkowe;
  2. postać będzie mieć tylko dwa obowiązkowe wszczepy (na początku rozgrywki);
  3. wszczepy oddziałują na umiejętności;
  4. istnieje sztuczna skóra maskująca wszczepy;
  5. wszczepy mogą dać bohaterowi przewagę w walce;
  6. małe modyfikacje możemy przeprowadzić samodzielnie, ale w przypadku bardziej zaawansowanych operacji konieczne okaże się odwiedzenie wyspecjalizowanego Ripperdoca;
  7. dzięki modyfikacjom będziesz mógł, np. zobaczyć słabe punkty przeciwnika; wszczepy mogą ułatwić Ci poruszanie się po mapie, np. trzymanie się ścian; dzięki modyfikacjom możesz sprawniej eliminować przeciwników, np. lepiej się ukrywać trzymając się pionowych powierzchni;
  8. niektóre wszczepy wymagają zdobycia danych poziomów doświadczenia bądź reputacji;
  9. wszczepy możesz instalować w różnych częściach ciała;
  10. w niektórych częściach możesz zainstalować jeden wszczep, a w innych kilka;
  11. wszczepy możesz wymieniać.