Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Skok na głęboką wodę (The Heist).

V wykonał wszystkie wstępne zadania zlecone mu przez Dexa: spotkał się z Evelyn Parker, a do tego zdobył od gangu Maelstromu robota Flathead. Pora udać się na spotkanie z DeShawnem, by omówić dalszy plan działania.

Nagrody za wykonanie misji: 1 Street Cred, 1 Punkt Atrybutów, 1 Punkt Atutów.

Udaj się do Afterlife (Head to the Afterlife)

Przy magazynach All Foods znajdziesz punkt szybkiej podróży dzięki któremu możesz natychmiast przenieść się do klubu Afterlife bez konieczności przebijania się przez miasto.

Gdy będziesz już na miejscu, idź porozmawiać z Jackiem, który czeka na V przed zejściem do klubu - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziesz już na miejscu, idź porozmawiać z Jackiem, który czeka na V przed zejściem do klubu. Po krótkiej rozmowie idź za przyjacielem i poczekaj przy barze na spotkanie z Dexem.

Weź udział w briefingu (Take part in the briefing)

Gdy ochroniarz przyjdzie po was do baru, idź na spotkanie z Dexem do jego prywatnej kabiny - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy ochroniarz przyjdzie po was do baru, idź na spotkanie z Dexem do jego prywatnej kabiny. T-bug będzie już na miejscu. Włóż Flatheada do walizki.

Zanim zaczniecie briefing, Dex będzie miał jedno pytanie do V - jak poszło spotkanie z Evelyn Parker - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zanim zaczniecie briefing, Dex będzie miał jedno pytanie do V - jak poszło spotkanie z Evelyn Parker.

  1. Bardzo dobrze. Pokazała mi wnętrze Konpeki Plaza (Pretty well. Saw Konpeki Plaza from the inside): mówisz o nagraniu z wnętrza apartamentu Yorinobu Arasaki, które zobaczyłeś w Lizzie's. Gdy wybierzesz tę opcję, Dex nie będzie co do tego przekonany więc ponownie zapyta, czy kryje się za tym coś więcej. Możesz dalej trzymać się planu Evelyn (wykluczenie Dexa), zasiać w fixerze ziarnko niepewności (Jest w niej coś dziwnego) lub powiedzieć mu prawdę (Tak. Twierdzi, że Cię nie potrzebujemy);
  2. Nieźle. Chce Cię wykiwać (Not bad. But She wants to cut you loose): jeśli powiesz co planuje Evelyn, Dex w ramach podziękowania zwiększy później Twoją działkę do 40%. Jeśli nie zdradzisz tej informacji możesz próbować negocjować, ale nie dostaniesz więcej niż 35%.
Po tym krótkim wstępie weź drzazgę od Dexa i użyj jej, by obejrzeć szczegóły zlecenia - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym krótkim wstępie weź drzazgę od Dexa i użyj jej, by obejrzeć szczegóły zlecenia. Zadanie ma zostać przeprowadzone po cichu, bez zwracania na siebie uwagi i bez ofiar. Po prezentacji możesz zadać Dexowi kilka dodatkowych pytań. Gdy Jackie zapyta, czy jesteś gotów, możesz od razu przytaknąć lub powiedzieć, że potrzebujesz więcej czasu. Jeśli chcesz wykonać inne zlecenia przed podjęciem się zadania głównego, pamiętaj, by wychodząc z loży zabrać garnitur.

Idź za Jackiem (Follow Jackie)

Po krótkiej przejażdżce luksusową taksówką sieci Delamain, wraz z Jackiem dotrzecie pod wejście do luksusowego hotelu Konteki Plaza.

Poczekaj aż Jackie wyciągnie walizkę z Flatheadem, a następnie idź z nim do hotelu - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Poczekaj aż Jackie wyciągnie walizkę z Flatheadem, a następnie idź z nim do hotelu. Gdy Jackie zostanie zatrzymany przez ochroniarzy musisz wcielić się w swoją role i powiedzieć, że jesteście handlarzami bronią.

Podejdź do lady recepcji i porozmawiaj z recepcjonistką - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdź do lady recepcji i porozmawiaj z recepcjonistką. Kobieta droid zechce poinformować pana Takiego o waszym przybyciu, a to trochę komplikuje przebieg misji. Musisz zagadać recepcjonistkę, a do wyboru możesz mieć różne warianty odpowiedzi, w zależności od rozwoju Twojej postaci. Jako Korp możesz ją zastraszyć, a w innym przypadku Jackie opowie przekonującą historyjkę.

Nie ma większego znaczenia, jak potoczy się ta rozmowa, ponieważ służy jedynie do zbudowania odpowiedniego klimatu.

Wsiądź z Jackiem do windy i pojedź do wynajętego apartamentu Lapis Lazuli na 42 piętrze - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wsiądź z Jackiem do windy i pojedź do wynajętego apartamentu Lapis Lazuli na 42 piętrze. Gdy przekroczysz próg pokoju, porozmawiaj z T-Bug. Pora rozpocząć misję.

Za pomocą skanera znajdź wejście dla Flatheada (Scan for an entry point for the Flathead)

Włącz skaner i znajdź wejście do szybu, by wpuścić tam Flatheada - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Włącz skaner i znajdź wejście do szybu, by wpuścić tam Flatheada. Znajduje się on przy oknie, na prawej ścianie od wejście, za zasłoną.

Robot niestety utknie - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Robot niestety utknie. Weź od Jackiego chip kontrolny i przejmij kontrolę nad Flatheadem. Gdy T-Bug przełączy Cię na widok z kamery hotelowej będziesz musiał włączyć skaner i poprowadzić robota do następnego otworu wentylacyjnego. Znajdziesz go po prawej stronie, zaraz pod sufitem. Rozkaż robotowi wejść do szybu.

Gdy zostaniesz przełączony na widok z kolejnego pokoju, przeskanuj wejście do szybu wentylacyjnego, który znajduje się przy podłodze, przy oknie po lewej stronie - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy zostaniesz przełączony na widok z kolejnego pokoju, przeskanuj wejście do szybu wentylacyjnego, który znajduje się przy podłodze, przy oknie po lewej stronie.

Dopóki pokojówka stoi w tym miejscu, Flathead nie będzie mógł się przecisnąć - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dopóki pokojówka stoi w tym miejscu, Flathead nie będzie mógł się przecisnąć. Zeskanuj termoregulator terrarium, który znajdziesz po prawej stronie, a następnie przy pomocy Flatheada obniż temperaturę.

Gdy pokojówki pójdą sprawdzić co dzieje się z terrarium, rozkaż Flatheadowi wejść do wcześniej przeskanowanego szybu wentylacyjnego - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy pokojówki pójdą sprawdzić co dzieje się z terrarium, rozkaż Flatheadowi wejść do wcześniej przeskanowanego szybu wentylacyjnego.

Następna sekcja jest bardzo prosta - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Następna sekcja jest bardzo prosta. Skieruj Flatheada do szybu wentylacyjnego na końcu korytarza, by dostać się do pokoju ochrony.

Teraz musisz sforsować zamek, by dostać się do pomieszczenia rezydenta - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Teraz musisz sforsować zamek, by dostać się do pomieszczenia rezydenta. Robot niestety nie poradzi sobie z tym zadaniem więc musisz poszukać innego rozwiązania. Włącz skaner i poszukaj gniazda sieci CCTV. Znajdziesz je po przy podłodze, po lewej stronie od drzwi. Podłącz do niego Flatheada, a następnie przełącz się na widok z kamery znajdującej się za drzwiami.

Gdy już przełączysz się na widok z pokoju netrunnera, zeskanuj szyb wentylacyjny, który znajduje się po lewej stronie, w rogu pomieszczenia, a następnie przełącz się na widok z drugiej kamery (pokój ochrony) - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy już przełączysz się na widok z pokoju netrunnera, zeskanuj szyb wentylacyjny, który znajduje się po lewej stronie, w rogu pomieszczenia, a następnie przełącz się na widok z drugiej kamery (pokój ochrony).

Zeskanuj wejście do szybu wentylacyjnego po prawej stronie i rozkaż Flatheadowi wejść do środka - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zeskanuj wejście do szybu wentylacyjnego po prawej stronie i rozkaż Flatheadowi wejść do środka. Wróć do widoku z kamery w pokoju netrunnera.

Pozostaje tylko podłączyć Flatheada do fotela netrunnera i wgrać przygotowanego przez T-Bug Demona (wirusa), by go unieszkodliwić - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozostaje tylko podłączyć Flatheada do fotela netrunnera i wgrać przygotowanego przez T-Bug Demona (wirusa), by go unieszkodliwić. Wyloguj się z sieci hotelowej.

Teraz musicie poczekać, aż T-Bug wykona swoją część roboty - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Teraz musicie poczekać, aż T-Bug wykona swoją część roboty. Usiądź na kanapie, by przewinąć czas nieco do przodu.

Idź do apartamentu Yorinobu (Head to Yorinobu's penthouse)

Zabezpieczenia penthouseu zostały unieszkodliwione więc pora wrócić do gry - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zabezpieczenia penthouse'u zostały unieszkodliwione więc pora wrócić do gry. Idź z Jackiem do windy i wjedź na 100 piętro do Tavernier Suite.

Jak już doskonale wiesz, biochip na którym tak zależy Evelyn Parker schowany jest w sejfie, a ten został ukryty pod podłogą apartamentu - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak już doskonale wiesz, biochip na którym tak zależy Evelyn Parker schowany jest w sejfie, a ten został ukryty pod podłogą apartamentu. By się do niego dostać musisz odnaleźć panel kontrolny, który odsłoni sejf. Znajdziesz go w szafce po lewej stronie łóżka Yorinobu.

Zanim pójdziesz otworzyć sejf pamiętaj, by zabrać broń, którą Yorinobu Arasaka położył na szafce po drugiej stronie łóżka - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zanim pójdziesz otworzyć sejf pamiętaj, by zabrać broń, którą Yorinobu Arasaka położył na szafce po drugiej stronie łóżka. Może się przydać na późniejszym etapie tego zadania.

Podejdź do sejfu i podepnij do niego osobiste łącze - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdź do sejfu i podepnij do niego osobiste łącze. W trakcie, gdy T-Bug będzie próbować uzyskać dostęp do sejfu, ktoś wyląduje na dachu hotelu, a cała obsługa Konteki Plaza zostanie postawiona w stan gotowości.

Yorinobu wraca do swojego apartamentu - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Yorinobu wraca do swojego apartamentu. Pozwól Jackiemu zabrać Relic, a następnie schowajcie się za hologramem w dużym filarze. Wejście jest od strony okien.

Będziesz świadkiem spotkania Yorinobu z jego ojcem, Saburo - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Będziesz świadkiem spotkania Yorinobu z jego ojcem, Saburo. Cesarz zarzuca swojemu synowi, że chciał sprzedać amerykańskim służbom ich największe osiągnięcie i takiej zdrady nie może mu wybaczyć. Yorinobu zabije swojego ojca, w hotelu włączy się czerwony alarm, a V i Jackie muszą ewakuować się z budynku.

Idź do drzwi balkonowych (Go to the balcony door)

Po krótkiej chwili T-Bug znajduje wyjście z pułapki i wypuszcza was przez przeszklone drzwi prosto na balkon. Niestety, T-Bug została wykryta, a komunikacja z nią zerwana więc od teraz możecie liczyć tylko na siebie.

Wyjdź na zewnątrz i skręć w lewo - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i skręć w lewo. Wejdź na wąski gzyms i obejdź róg budynku, by spróbować dostać się do drabiny.

Gdy wasza obecność zostanie wykryta, musicie zeskoczyć z budynku, by ratować życie - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy wasza obecność zostanie wykryta, musicie zeskoczyć z budynku, by ratować życie. Spadniecie do jednego z kanałów technicznych. Niestety, Relic ucierpiał przy tym upadku i trzeba poinformować o tym klientkę - zadzwoń do Evelyn Parker.

Integralność chipu wynosi jedynie 86% i ciągle spada - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Integralność chipu wynosi jedynie 86% i ciągle spada. Rozwiązanie tego problemu jest jedno - trzeba wpiąć Relic do własnego złącza neuralnego i Jackie zgłasza się na ochotnika. Teraz musicie dostać się do garażu i wsiąść do taksówki Delamain.

Idź do windy (Reach the elevator)

Jeśli w trakcie ucieczki Twoja obecność zostanie odkryta to po zjechaniu na niższe piętro będzie czekał na Ciebie uzbrojony komitet powitalny w pełnej gotowości i nie będziesz mógł działać po cichu.

Po zejściu ze schodów spotkasz dwóch ochroniarzy - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zejściu ze schodów spotkasz dwóch ochroniarzy. Zajmij się jednym przeciwnikiem (zajdź go od tyłu i wyeliminuj po cichu), a Jackie zajmie się drugim. Zanim pójdziesz dalej upewnij się, że zabrałeś broń i dodatkowe modyfikacje z ciał pokonanych strażników.

Gdy dotrzesz do kolejnego korytarza poczekaj chwilę, aż ochroniarze skończą rozmowę - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do kolejnego korytarza poczekaj chwilę, aż ochroniarze skończą rozmowę. Wtedy rozdzielą się i jeden z nich pójdzie na patrol, a Ty zyskasz nieco czasu, by unieszkodliwić kamerę po lewej stronie - zhakuj ją.

Podejdź do pierwszego z ochroniarzy i wyeliminuj go - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdź do pierwszego z ochroniarzy i wyeliminuj go. Następnie zakradnij się do drugiego ochroniarza i wykończ go w ten sam sposób.

W dalszej części korytarza spotkasz kolejny dwóch strażników - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W dalszej części korytarza spotkasz kolejny dwóch strażników. Najpierw zakradnij się do tego, który stoi bliżej, złap go od tyłu i odciągnij kawałek, a następnie skręć mu kark. Drugi ochroniarz nie zorientuje się w sytuacji i będziesz mógł załatwić go w taki sam sposób. Ukryj ciała, by nie zostały odnalezione przez pozostałych strażników.

W pomieszczeniu obok stacjonuje dwóch kolejnych ochroniarzy - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pomieszczeniu obok stacjonuje dwóch kolejnych ochroniarzy. Zamiast iść korytarzem prosto, użyj przejścia po lewej stronie i zajdź kolejnych przeciwników od tyłu. Są znacznie bardziej czujni od pozostałych i aktywnie patrolują teren. Możesz schować się za kwietnikiem przy oknie i wyminąć ich lub wyeliminować - decyzja należy do Ciebie. Pamiętaj, by ukryć ich ciała.

Przed Tobą kolejni przeciwnicy - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przed Tobą kolejni przeciwnicy. Gdy jeden z nich pójdzie nieco do przodu, wyeliminuj wroga, który stoi bliżej Ciebie. Możesz teraz zabrać się za eliminację drugiego celu. Idź dalej wzdłuż korytarza.

Dotrzesz do kolejnego strażnika - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dotrzesz do kolejnego strażnika. Wykończ go po cichu, a następnie ukryj ciało, by nie został odnaleziony przez pozostałych strażników.

Gdy dwaj strażnicy, którzy stoją po lewej stronie wejdą do pomieszczenia po Twojej prawej, możesz ich bezpiecznie ominąć lub wyeliminować, jednego po drugim - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy dwaj strażnicy, którzy stoją po lewej stronie wejdą do pomieszczenia po Twojej prawej, możesz ich bezpiecznie ominąć lub wyeliminować, jednego po drugim. Zanim jednak zaczniesz cokolwiek robić, zhakuj kamerę która została umiejscowiona w korytarzu po lewej stronie.

Jeśli zdecydowałeś się na drugą opcje, zajdź pierwszego ochroniarza i wyciągnij go z pokoju, a następnie skręć mu kark i ukryj ciało - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli zdecydowałeś się na drugą opcje, zajdź pierwszego ochroniarza i wyciągnij go z pokoju, a następnie skręć mu kark i ukryj ciało. Drugiego przeciwnika ciężej będzie zajść więc musisz wyczekać moment w którym odwróci się w prawą stronę. Gdy patrzy w lewo zauważy Cię nawet wtedy, gdy będziesz stać w wejściu do pomieszczenia. Jeśli do tego dojdzie, po prostu wycofaj się i spróbuj ponownie.

Idź do przodu i skręć w prawo, by dowiedzieć się, że najbliższa winda została zablokowana - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Idź do przodu i skręć w prawo, by dowiedzieć się, że najbliższa winda została zablokowana. Idź dalej korytarzem do drugiej windy. Ten teren patroluje jeden przeciwnik więc nie daj się zauważyć. Gdy tylko się odwróci, zajdź go od tyłu, wykończ, a następnie ukryj ciało.

W następnym korytarzu, tuż przy windzie, stacjonuje dwóch strażników wraz z dowódcą - ten jest lepiej opancerzony i uzbrojony - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W następnym korytarzu, tuż przy windzie, stacjonuje dwóch strażników wraz z dowódcą - ten jest lepiej opancerzony i uzbrojony. Możesz starać się wyciągać ich po kolei przy pomocy szybkiego hakowania lub poczekać aż się rozdzielą i eliminować po cichu. Zanim jednak zaczniesz działać, warto unieszkodliwić kamerę po prawej stronie.

Teraz możesz zajść pierwszego przeciwnika i wyeliminować go w momencie, gdy nie będzie patrzył w Twoją stronę - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Teraz możesz zajść pierwszego przeciwnika i wyeliminować go w momencie, gdy nie będzie patrzył w Twoją stronę. Tak samo możesz postąpić z kolejnymi strażnikami. Najpierw wyeliminuj tego przy windzie, bo patrzy w stronę kolegi, a następnie strażnika stojącego w korytarzu.

Pamiętaj, by przeszukać dowódcę, a następnie wejdź wraz z Jackiem do windy i zjedź do lobby - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pamiętaj, by przeszukać dowódcę, a następnie wejdź wraz z Jackiem do windy i zjedź do lobby. Pierwsze piętro hotelu macie za sobą.

Dostań się do windy do garażu (Reach the elevator to the garage)

W lobby czekają kolejni przeciwnicy. Jeśli chcesz, możesz eliminować ich po cichu lub od razu zacząć strzelać (wtedy prowadź ostrzał zza zasłony, by nieco zadbać o własne zdrowie, ponieważ aktywujesz wieżyczki strzelnicze). Etap ten da się także przejść bez jakiejkolwiek walki lub ograniczając ofiary do minimum.

Gdy tylko wyjdziesz z windy warto zająć się kamerą, która została zainstalowana w pierwszym korytarzu, po prawej stronie - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko wyjdziesz z windy warto zająć się kamerą, która została zainstalowana w pierwszym korytarzu, po prawej stronie. Wyłącz ją, by nie przeszkadzała Ci w trakcie dalszej ucieczki.

Jeśli chcesz działać po cichu, oznacz wszystkie cele za pomocą skanera, a następnie wyeliminuj pierwszego strażnika po prawej stronie - tak dla pewności - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli chcesz działać po cichu, oznacz wszystkie cele za pomocą skanera, a następnie wyeliminuj pierwszego strażnika po prawej stronie - tak dla pewności.

Następnie cierpliwie mijaj kolejnych strażników w momencie, gdy nie będą patrzeć - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Następnie cierpliwie mijaj kolejnych strażników w momencie, gdy nie będą patrzeć. Najlepiej idź wzdłuż ściany, a następnie w lewo za donicami i prosto do windy. By nieco ułatwić sobie to zadanie pamiętaj o zhakowaniu kamer - jedna jest naprzeciwko wejścia, w dalszej części korytarza, a druga zaraz obok windy.

Gdy strażnicy patrolujący teren przy windzie zaczną iść w lewą stronę, to Twoja szansa, by dostać się do windy bez konieczności walki - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy strażnicy patrolujący teren przy windzie zaczną iść w lewą stronę, to Twoja szansa, by dostać się do windy bez konieczności walki.

Wejdź do Delamaina (Enter the Delamain)

Garaż jest doskonale strzeżony więc nie uda Ci się dostać do pojazdu niepostrzeżenie - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Garaż jest doskonale strzeżony więc nie uda Ci się dostać do pojazdu niepostrzeżenie. Jeśli chcesz, możesz walczyć lub po prostu wybiec z windy i wbiec prosto do taksówki, by ukończyć ten etap zadania.

To niestety jeszcze nie koniec waszych problemów - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

To niestety jeszcze nie koniec waszych problemów. Siły nieprzyjaciela posłały za taksówką trzy drony bojowe. Możesz starać się je zestrzelić lub zhakować (krótkie spięcie).

Gdy będziecie już bezpieczni, sprawy przybiorą naprawdę zły obrót - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziecie już bezpieczni, sprawy przybiorą naprawdę zły obrót. Skan medyczny Jackiego wskazuje, że jest w stanie krytycznym jednak nie będziesz w stanie go uratować. Możesz jednak zdecydować co stanie się z ciałem.

  1. Nigdzie. Czekaj tu na mnie (Nowhere. Wait for me here): odblokujesz dodatkowe zadanie poboczne Widzimy się w Afterlife (Heroes).
  2. Zawieź go do rodziny (Take him home, to his family): odblokujesz dodatkowe zadanie poboczne Widzimy się w Afterlife (Heroes).
  3. Zawieź go do kliniki Viktora (Take him to Vik Vektor's clinic): gdy zdecydujesz się na ten krok, odblokujesz dodatkowe dialogi i sceny związane z Jackiem w późniejszym zadaniu głównym Siostra i brat. Dostęp do zadania pobocznego Widzimy się w Afterlife zostanie zablokowany jednak otrzymasz wiadomości od mamy zmarłego Jackiego i klucze do jego motocykla.

Idź do pokoju 204 (Head to room 204)

Wysiądź z taksówki, wejdź do budynku No-Tell Motel i udaj się do pokoju 204, by porozmawiać z Dexem - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wysiądź z taksówki, wejdź do budynku No-Tell Motel i udaj się do pokoju 204, by porozmawiać z Dexem. DeShawn nie będzie zadowolony z przebiegu misji i proponuje rozegrać to w następujący sposób: spotkać się z Evelyn, zdobyć pieniądze i wyjechać z Night City. Najpierw jednak każe V zmyć krew z twarzy.

Jeśli powiesz mu, że nie udało się zdobyć Relicu odpowie, że jest to jedyna dobra wiadomość dzisiejszego dnia. Nie ma to jednak wpływu na dalszy przebieg historii.

Gdy tylko doprowadzisz się do porządku i wyjdziesz z łazienki, zostaniesz zaatakowany przez ochroniarza - Cyberpunk 2077: Skok na głęboką wodę/The Heist - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko doprowadzisz się do porządku i wyjdziesz z łazienki, zostaniesz zaatakowany przez ochroniarza. Dexter wyciągnie broń i strzeli do V. W taki sposób kończy się misja Skok na głęboką wodę (The Hesit).