Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Trzecia część nocy (Double Life).

V i Judy udało się znaleźć i uratować Evelyn Parker. Kobieta była przetrzymywana przez Kosiarzy, którzy urządzili sobie studio do nagrywania czarnych brandansów (XBD) w pobliskiej starej elektrowni.

Nagrody za wykonanie zadania: 1 punkt Atrybutów, 1 punkt Atutów, punkty Reputacji.

Porozmawiaj z Judy (Talk to Judy)

Pomów z Johhnym, a następnie wejdź do budynku, by porozmawiać z Judy - Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pomów z Johhny'm, a następnie wejdź do budynku, by porozmawiać z Judy. Z Evelyn nie ma żadnego kontaktu, a Judy odnalazła na jej chipie behawioralnym dwa szczególne nagrania, które chce Ci zaprezentować. Gdy będziesz gotowy, idź do pracowni Judy, by przeanalizować braindansy.

Poszukaj wskazówek w nagraniu (Look for clues in the recording)

W pierwszej kolejności obejrzyj całe nagranie, by nieco przybliżyć sobie temat, a następnie przejdź do edycji, by znaleźć potrzebne wskazówki.

Włącz warstwę wizualną i przesuń nagranie do 00:1 sekundy - Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Włącz warstwę wizualną i przesuń nagranie do 00:1 sekundy. Zeskanuj hologram Voodoo Boys (symbole veve), który został umieszczony nad ołtarzem.

Pozostań w warstwie wizualnej i nie przesuwaj nagrania - Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozostań w warstwie wizualnej i nie przesuwaj nagrania. Zeskanuj anonimową netrunnerkę - nie można rozpoznać jej twarzy.

Pozostań w warstwie wizualnej i przesuń nagranie do około 00:30 sekundy - Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pozostań w warstwie wizualnej i przesuń nagranie do około 00:30 sekundy. Gdy Evelyn spojrzy w dół, zeskanuj ulotki, które zostały rozsypane na podłodze. Możesz już wyjść z braindansu i porozmawiać z Judy. Wychodzi na to, że Evelyn nie była z wami szczera - dostała zlecenie od Voodoo Boys, by nagrać braindance, a zamiast tego zorganizowała kradzież biochipa z Konpeki Plaza. Gang netrunnerów zemścił się na niej i doprowadził do incydentu w Chmurach.

Obejrzyj nagranie (Watch the braindance)

Judy pokaże Ci jeszcze jeden braindance - obejrzyj go do końca. Evelyn podsłuchuje tutaj kogoś rozmawiającego przez telefon w nieznanym języku. V sugeruje, że może to być język kreolski, a Judy zacznie szukać auto-tłumacza.

Zresetuj nagranie, przełącz się na warstwę audio, przeskanuj telefon i posłuchaj jeszcze raz całej rozmowy - Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zresetuj nagranie, przełącz się na warstwę audio, przeskanuj telefon i posłuchaj jeszcze raz całej rozmowy. Możesz już opuścić braindance.

Judy zastanawia się co do tego ma Johnny Silverhand - Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy zastanawia się co do tego ma Johnny Silverhand. W tym momencie możesz zataić przed nią wszystkie informacje lub wyjaśnić Judy co znajdowało się na biochipie, który ukradliście z Konpeki Plaza.

Twoja odpowiedź może wpłynąć na to, jak potoczą się Twoje dalsze rozmowy z Judy w trakcie wykonywania zadań pobocznych więc zastanów się, czy chcesz ją teraz okłamać.

Porozmawiaj z Johnnym i spróbuj ustalić czego Ci ludzie mogą chcieć od Alt - Cyberpunk 2077: Trzecia część nocy/Double Life - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Johnnym i spróbuj ustalić czego Ci ludzie mogą chcieć od Alt. Johnny niestety nie zna odpowiedzi na to pytanie, ale proponuje znaleźć netrunnerkę i porozmawiać z nią o biochipie. Przejdź do kuchni, porozmawiaj z Judy i wyjdź z jej mieszkania, by zakończyć to zadanie.