Red Dead Redemption 2: Polowanie na zlecenie - lista wszystkich, jak wykonać? Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Czasem przyjdzie Wam przyjąć zlecenie na upolowanie zwierzęcia. Ta strona poradnika do RDR2 zawiera porady do tego jak zacząć polowanie, co warto upolować i jakie nagrody Was za to czekają.

Ostatnia aktualizacja: 22 września 2022

W grze Red Dead Redemption 2 możecie polować na różnego rodzaju zwierzęta. Wasz bohater może upolować wiewiórkę, królika, indyka, sarnę, a nawet bizona. To jednak garstka zwierząt z wielu gatunków dostępnych w grze RDR2. Polować możecie wykonując misje główne, robiąc poboczne aktywności, bądź po prostu eksplorując teren i zdobywając pożywienie dla obozu.

Jak rozpocząć polowanie?

Po rozpoczęciu 2 rozdziału w grze Red Dead Redemption 2 możecie natrafić na zlecenia polowania. Wywieszone są na poczcie, bądź stacjach kolejowych w: Valentine, Rhodes, Strawberry, Saint Denis, Van Horn oraz Armadillo. Niezależnie od miejsca, w którym przyjmiecie zlecenie, będzie ono wyglądać dokładnie tak samo.

Polowania te odbywają się w ramach misji A Better World, A New Friend. Misja będzie polegać na wykonaniu 5 zleceń, możecie mieć jednak aktywne tylko jedno zlecenie w danym momencie.

Aby rozpocząć zlecenie musicie podjeść do ogłoszenia i je odczytać - Red Dead Redemption 2: Polowanie na zlecenie - lista wszystkich, jak wykonać? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Aby rozpocząć zlecenie musicie podjeść do ogłoszenia i je odczytać. Dzięki temu rozpoczniecie polowanie. Możecie od razu je wykonać, bądź spokojnie zająć się misjami głównymi, a polować dopiero po zakończeniu gry.

Co upolować?

Misja ta składa się z pięciu zleceń - Red Dead Redemption 2: Polowanie na zlecenie - lista wszystkich, jak wykonać? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Misja ta składa się z pięciu zleceń. Każde z nich obejmuje innego typu zwierzęta.

1 zlecenie:

Cel: perfekcyjne zwłoki królika, perfekcyjne zwłoki wiewiórki.

Nagroda: 50 dolarów.

2 zlecenie:

Cel: perfekcyjne zwłoki kardynała, perfekcyjne zwłoki szczura, perfekcyjne zwłoki dzięcioła.

Nagroda: 70 dolarów.

3 zlecenie:

Cel: perfekcyjne zwłoki wiewiórki, perfekcyjne zwłoki oposa, perfekcyjne zwłoki wilka i perfekcyjne zwłoki rudzika.

Nagroda: 100 dolarów.

4 zlecenie:

Cel: perfekcyjne zwłoki wróbla, perfekcyjne zwłoki ropuchy, perfekcyjne zwłoki skunksa i perfekcyjne zwłoki żaby.

Nagroda: 120 dolarów.

5 zlecenie:

Cel: perfekcyjne zwłoki nietoperza, perfekcyjne zwłoki wrony, perfekcyjne zwłoki bobra i perfekcyjne zwłoki jemiołuszki cedrowej.

Nagroda: 150 dolarów + list od pani Hoobs.

Pamiętaj, że zwłoki zwierząt muszą być w perfekcyjnym stanie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na osobnej stronie poradnika: Skóry zwierząt - jak zdobyć najlepsze, perfekcyjne?.

Jak odbierać nagrody?

Aby dostać pieniądze za wykonanie zlecenia, musicie wysłać zwłoki pocztą do pani Hoobs - Red Dead Redemption 2: Polowanie na zlecenie - lista wszystkich, jak wykonać? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Aby dostać pieniądze za wykonanie zlecenia, musicie wysłać zwłoki pocztą do pani Hoobs. Dzięki temu przyśle wam ona pieniądze.

Po wykonaniu wszystkich zleceń dostaniecie list od pani Hoobs - Red Dead Redemption 2: Polowanie na zlecenie - lista wszystkich, jak wykonać? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu wszystkich zleceń dostaniecie list od pani Hoobs. Zaprosi was do swojego domu, tam wręczy ci figurkę wiewiórki - dzięki temu zdobędziecie osiągnięcie To sztuka.