Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Nieprawości historii to tytuł jednej z pobocznych misji w grze Red Dead Redemption 2. Pomaga się w niej jednemu z mieszkańców Rhodes. Zadaniem Arthura jest odzyskanie kilku przedmiotów z opuszczonego gospodarstwa. Lokalizacje wszystkich poszukiwanych obiektów znajdziesz w naszej solucji.

Misję tę możesz rozpocząć spotykając się z Jeremiah Compsonem w miasteczku Rhodes - Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Misję tę możesz rozpocząć spotykając się z Jeremiah Compsonem w miasteczku Rhodes. Obiecaj mu pomoc w odzyskaniu kilku przedmiotów z jego utraconego rodzinnego domu.

Wyrusz do gospodarstwa Compsons Stead - Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Wyrusz do gospodarstwa Compson's Stead. Po dotarciu na miejsce wejdź do środka. Do znalezienia są trzy przedmioty. Antyczny zegarek (Antique Pocket Watch) leży na pokazanym na obrazku zielonym kominku.

1 - Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Obejrzyj fotografię postawioną na większym kominku - Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Obejrzyj fotografię postawioną na większym kominku. W budynku powinno pojawić się dwóch zbirów, których należy pokonać. Nie musisz za wszelką cenę walczyć z nimi na noże. Możesz ich zastrzelić. Jeden z przeciwników pozostawi po sobie pistolet Compsona (Compson's Pistol).

Ostatni przedmiot jest w piwnicy budynku - Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Ostatni przedmiot jest w piwnicy budynku. Powróć do pomieszczenia z dużym kominkiem. Zainteresuj się pokazanym na obrazku włazem. Użyj dowolnej broni żeby zniszczyć kłódkę i zejdź do piwnicy.

W piwnicy do odnalezienia jest księga (Ledger) z dołączonego obrazka - Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W piwnicy do odnalezienia jest księga (Ledger) z dołączonego obrazka. Możesz już opuścić budynek lub kontynuować jego eksplorację (znajdziesz też m.in. kartę kolekcjonerską).

Wyrusz na koniec do obozowiska Compsona i przekaż mu wszystkie odnalezione fanty.