Red Dead Redemption 2: Idealizm i pragmatyzm dla początkujących - opis przejścia
Arthur w ramach zaliczania misji Idealizm i pragmatyzm (Idealism and Pragmatism for Beginners) może pomagać burmistrzowi Saint Denis w rozwiązywaniu różnorakich problemów polegając przy tym na mniej legalnych metodach działania. To zadanie ma wybory, które dokładnie opisaliśmy, aby każdy znał ich konsekwencje.
Aktualizacja:
Idealizm i pragmatyzm dla początkujących to kilkuczęściowe poboczne zadanie w grze Red Dead Redemption 2. Arthur w ramach zaliczania kolejnych fragmentów tej misji może pomagać burmistrzowi Saint Denis w rozwiązywaniu różnorakich problemów polegając przy tym na mniej legalnych metodach działania.
- Odblokowanie misji
- Pierwsze zadanie od burmistrza
- Drugie zadanie od burmistrza
- Trzecie zadanie od burmistrza
Odblokowanie misji

Wykonywaniem misji dla burmistrza Henriego Lemieuxa możesz zajmować się w rozdziale 4 gry, przy czym odblokowanie zadania jest dosyć kłopotliwe. Oto wymagania do odblokowania tej misji:
- Musisz przede wszystkim zaliczyć główną misję Złota klatka w rozdziale 4, a więc spotkać się po raz pierwszy z burmistrzem na przyjęciu zorganizowanym w jego posiadłości.
- Musisz następnie zaczekać aż burmistrz wyśle Arthurowi list z zaproszeniem do prywatnego spotkania. List ten nie pojawi się w obozie gangu. Musisz odwiedzić urząd pocztowy na dowolnej stacji kolejowej. W trakcie rozmowy z osobą z okienka wybierz opcję osobistego odbioru listu.

Przeczytaj list (Invitation from Mayor Lemieux) po otwarciu inwentarza. Zaczekaj na nastanie nocy. Dopiero wtedy na mapie Saint Denis pojawi się znacznik miejsca rozpoczęcia misji (powyższy obrazek).
Pierwsze zadanie od burmistrza

Miejsce rozpoczęcia zadania to tyły posiadłości. Zapukaj do oszklonych drzwi. Porozmawiaj z Jean Marc'em, który zaprowadzi Arthura do burmistrza. Wysłuchaj tam szczegółów pierwszego zlecenia, które możesz dla niego wykonać.
Wsiądź do wozu i rozpocznij podróż w stronę galerii sztuki. Po dotarciu na miejsce musisz zacząć podążać za profesorem Shiftacre'em. Utrzymuj bezpieczny dystans od niego żeby nie zostać wykrytym. Do profesora podejdź dopiero gdy znajdzie się w odosobnionym miejscu (gra zaktualizuje cel misji). Możesz go jedynie zastraszyć poprzez podduszenie go kilka razy (nie przytrzymuj przycisku na zbyt długo żeby go nie udusić!) lub pobić (negatywne punkty honoru). Powróć do Jean Marca żeby zaliczyć tę część misji.
Drugie zadanie od burmistrza

W celu awansowania do drugiej części misji Arthur ponownie musi otrzymać pocztą zaproszenie od burmistrza. Powinno ono nadejść po upływie około doby od momentu ukończenia pierwszej części zadania. Tak samo jak wcześniej dotrzyj w godzinach nocnych do tylnego wejścia do posiadłości burmistrza. Wysłuchaj od niego szczegółów kolejnego zlecenia.
Wyrusz w stronę drogi prowadzącej na bagna. Musisz zbliżyć się na koniu do dyliżansu, przeskoczyć na niego i przesunąć Arthura po jego ścianie żeby przedostał się do jego kabiny. Zadaniem Arthura jest zastraszenie podróżującego dyliżansem Hectora Fellowsa. Wciśnij jednocześnie L2+R2 / LT+RT żeby go złapać i wysunąć z pędzącego dyliżansu.
Trzecie zadanie od burmistrza

Tym razem nie musisz czekać na list od burmistrza. Od razu powróć nocą do jego posiadłości i spotkaj się bezpośrednio z nim. Otrzymasz książkę (Farm, Field and Falconry) w prezencie. Lemieux chce żeby porwać Jean Marca, do którego stracił zaufanie i przyprowadzić go potajemnie do posiadłości.
Dotrzyj do domu Jean Marca. Po tym jak zostanie ogłuszony wyrusz z powrotem w stronę posiadłości. Nie używaj konia i unikaj wykrycia przez policjantów patrolujących ulice miasta. Warto powiększać mini-mapę, dzięki czemu będziesz ich widział z większej odległości. Zdecyduj się przejść przez pokazany na obrazku park.

Dotrzyj na przeciwległy koniec parku i zaczekaj aż policjant patrolujący ulicę biegnącą wzdłuż parku przejdzie w prawo. Pozwoli ci to przekraść się za jego plecami i skręcić w lewo.
Kontynuuj podróż w stronę posiadłości burmistrza. Po drodze uważaj jeszcze na przejeżdżający dyliżans - zatrzymaj się na chwilę, gdy tylko się pojawi. Po dotarciu do posiadłości udaj się zgodnie z życzeniem burmistrza na jej tyły.

Po obejrzeniu cut-scenki zadanie to można zakończyć na dwa sposoby:
- Zamordowanie Jean Marca - Zastrzel go. Otrzymasz ujemne punkty honoru, ale za to burmistrz zagwarantuje nieco niższe ceny w sklepach w Saint Denis.
- Darowanie życia Jean Marcowi - Schowaj broń w kaburze lub po prostu odejdź od niego. Otrzymasz dodatnie punkty honoru. Dodatkowo w dalszej części gry otrzymasz list z podziękowaniami, z którego dowiesz się, że Jean Marc został mianowany na nowego burmistrza.
- Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
- RDR2: Opis przejścia
- RDR2: Zadania poboczne
- Red Dead Redemption 2: Misje poboczne - lista wszystkich, porady
- Red Dead Redemption 2: Idealna noc - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Mniejsze zadania poboczne - opis przejścia, mapy, porady
- Red Dead Redemption 2: Unikalne lokacje z drobnymi zadaniami - opis przejścia
- Red Dead Redemption 2: Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta - opis przejścia
- Red Dead Redemption 2: Oczywiście jest Brytyjczykiem - opis przejścia, mapa
- Red Dead Redemption 2: Arkadia dla amatorów - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Nieprawości historii - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Lichwiarstwo i inne grzechy 4 - opis przejścia, mapa
- Red Dead Redemption 2: Lichwiarstwo i inne grzechy 5 - opis przejścia, mapa
- Red Dead Redemption 2: Lichwiarstwo i inne grzechy 6-7 - opis przejścia, mapa
- Red Dead Redemption 2: Droga artysty - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Pomóż bratu - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Łaska wiedzy - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Bracia i siostry, wszyscy razem - opis przejścia, mapa
- Red Dead Redemption 2: Zapach świeżej farby - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Więzy, które nas łączą - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Radosny, energiczny chłopiec - opis przejścia, mapa
- Red Dead Redemption 2: O, bracie - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Ojcostwo i inne marzenia - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Idealizm i pragmatyzm dla początkujących - opis przejścia
- Red Dead Redemption 2: Mądrość starszyzny - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Nie szukaj rozgrzeszenia - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Weteran - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Prawdziwa miłość 4-5 - opis przejścia, mapa, porady
- Red Dead Redemption 2: Amerykańskie piekło, wypalone - opis przejścia, mapa
- Red Dead Redemption 2: Amerykański sen - opis przejścia, mapa, porady
- RDR2: Zadania poboczne
- RDR2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
A u mnie jest troszkę inny kłopot bo w zakupionym w gry-online poradniku tej gry nie widzę nigdzie pozycji "Opis przejścia" widoczny na stronie zachęcającej do zakupu. Co źle robię, czy ten rozdział poradnika jest jakoś ukryty?
Lake przetlumaczone na rzeczna? Przecież lake to jezioro
mam problem
bo prubuje złowić legendarnego jesiotra i cały czas łapie niszuke długonosą. jak moge złapać go?
Witam mam pewien problem.
Mam 99.9% gry i nie mogę zdobyć max zdrowia. Brakuje mi jednego dodatkowego punktu za wyzwania, lecz mam je wszystkie. Mam też całe wyposażenie za wyzwania. Czy ktoś wie jak może mi pomóc???
A masz wszystkie talizmany? Jeżeli nie to robisz je u pasera w zakładce wytwarzaj głównie z rzeczy z legendarnych zwierząt
RDR2 - dlaczego nie mogę przywołać konia gwizdem? Wszystkie ustawienia klawiatury są ustawione domyślnie.
Postać w ogóle nie gwiźdże.
Czy robiac misje "błogosławieni cisi?" w masce stracę mniej honoru/ grzywna będzie niższa?
mam pytanie wie ktos czemu nie moge wlaczyc trybu fotograficznego na ps4 ktos tez ma taki dylemat czy tylko ja?
Mam pytanie, jest możliwość wyłączenia automatycznego oznaczania wrogów podczas zabojczej precyzji na PC ?
Jeśli zdobędziesz wyższy poziom zabójczej precyzji to będziesz mógł sam zaznaczać. Możesz zdobywać doświadczenie zabójczej precyzji poprzez np. Skórowanie zwierząt, przyżądzanie jedzenia, wykonywanie obowiązków i picie kozłku lekarskiego którego można znaleść np w Limpany albo w skrzynkach w obozach o'driscolli
Dobra odwołuje temat, zapisałem i wczytałem grę i poszło
Mam pytanie, ukończyłem fabułę i chcę zrobić 100%, ale jakimś fartem nie mogę nigdzie skorzystać z wędki, absolutnie nigdzie. Sprawdziłem wszystkie sadzawki, wlazłem na łódki i próbowałem z lądu, a John dalej z uporem maniaka nie chce łowić. Nie ma nawet żadnego komentarza dlaczego nie mogę wyjąć wedki. Jest tylko napis " nie można tutaj wyciągać wędki" proszę i pomoc.
Odwołuje temat zapisałem i wczytałem grę
Hej. Wiem. że mamy 2024 rok XD ale ja pierwszy raz ogrywam (no dobra nie pierwszy ale za pierwszym razem nie skonczyłem więc się nie liczy xD). Mam problem z jedną receptą - strzały z dynamitem. Według poradnika na gry-online powinienem ją dostać w trakcie wykonywania misji fabularnej w 3 rozdziale ale jestem już w 4 rozdziale i tej recepty nie mam. Przejrzałem wszystkie jakie mam w ekwipunku i tej jednej akurat nie mam. U pasera też jej nie ma do kupienia.
Nie ważne. Po rozpoczęciu 4 rozdziału poszedłem jeszcze raz do pasera i była ta recepta u niego.
Na legendarne zwierzeta zaczelem polowac juz po prologu czyli zadnego truchla nie moge oddac obozowi. Traper rzeznicy nie chca . zdobywam je za darmo ?
Mam to samo, łapie je przypadkiem i nie wiem co z nimi robić.. gdzie je sprzedać? Albo przechować żeby się nie psuły?
Musisz je oskórować i traper ci skóre kupi a ciało jest nic nie warte
Mam problem
Ukończyłem 10 wątków dla nieznajomych a trofeum nie wpada w zakładce przejścia na 100% mam to zaliczone pls pomóżcie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
