Legendarny aligator w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

1 - Legendarny aligator w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
W grze Red Dead Redemption 2 trafisz na wiele legendarnych zwierząt - Legendarny aligator w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W grze Red Dead Redemption 2 trafisz na wiele legendarnych zwierząt. Jednym z nich jest legendarny aligator. Znajdziesz go w okolicach Lagras.

Aligator będzie poruszał się po terenie zaznaczonym na screenie powyżej - Legendarny aligator w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Aligator będzie poruszał się po terenie zaznaczonym na screenie powyżej. W tych okolicach możesz szukać jego śladów. Zwierze zaatakuje cię, gdy tylko się do niego zbliżysz. Najlepiej ochronić się przed tym używając zabójczej precyzji.

Z jaką bronią wyruszyć na aligatora?

Na aliagtora musisz udać się z bronią ciężką - Legendarny aligator w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Na aliagtora musisz udać się z bronią ciężką.

Karabin - z karabinu możesz strzelać ze sporej odległości, jednak musisz wykonać wiele strzałów, aby padł od martwy.

Strzelba - używając strzelby musisz znacznie zbliżyć się do bizona jednak jest ona najskuteczniejszą bronią.

Jak wygląda walka z aligatorem?

Aligator jest agresywnym, niebezpiecznym, ale i powolnym zwierzęciem - Legendarny aligator w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Aligator jest agresywnym, niebezpiecznym, ale i powolnym zwierzęciem. Zaatakuje cię on, gdy się do niego zbliżysz. Jeśli chcesz uniknąć ataku musisz użyć zabójczej precyzji i zastrzelić go kilkoma celnym strzałami w głowę.

Jeśli aligator zbliży się do ciebie od razu chwyci cię swoimi zębami. To może nawet pozbawić cię życia.

Co mogę zrobić z aligatora?

Jeśli udasz się do Trapera możesz wytworzyć - Legendarny aligator w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jeśli udasz się do Trapera możesz wytworzyć:

Legendary Aligator Gambier's Hat - potrzebujesz skóry legendarnego aligatora, perfekcyjnej skóry węża i 22 dolarów,

Legendary Aligator Vest - skóra legendarnego aligatora i 35 dolarów,

Legendary Aligator Fowiers - potrzebujesz skóry aligatora i 35 dolarów.