Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Prawdziwa miłość IV oraz Prawdziwa miłość V to dwie nowe poboczne misje gry Red Dead Redemption 2, którymi Arthur może zająć się w szóstym rozdziale gry. Kontynuują one wątek kochanków - Arthur może pomóc Penelope i Beau w ucieknięciu ich rodzinom, które nie zaakceptowałyby ich związku.

Uwaga - Części I-III misji Prawdziwa miłość zaliczałeś w rozdziale 3. Wtedy były to jeszcze obowiązkowe misje fabularne. Zajęcie się czwartą i piątą częścią misji nie jest wymagane do awansowania w głównej fabule.

1 - Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Okazja do kontynuowania wątku młodych kochanków pojawia się podczas rozgrywania rozdziału 6 gry - Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Okazja do kontynuowania wątku młodych kochanków pojawia się podczas rozgrywania rozdziału 6 gry. Musisz zaczekać aż pojawi się informacja o otrzymaniu nowego listu zaadresowanego do Arthura. To list od Penelope z prośbą o pomoc i odnajdziesz go w obozie gangu Dutcha w Butcher Creek. List będzie leżał na skrzyni obok łóżka bohatera.

Miejscem spotkania z Penelope jest mały budynek sąsiadujący z zachodnią granicą terenów posiadłości Braithwaite Manor.

Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Penelope - Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Penelope. Musisz zawieźć ją na koniu na stację kolejową w Rhodes gdzie planuje spotkać się z Beau i rozpocząć wspólną podróż pociągiem.

Po dotarciu na stację zakup dwa bilety. Arthur usłyszy awanturę na peronie. Okaże się, że pojawili się tam pierwsi wrogo nastawieni krewni. Musisz pokonać mężczyzn w walce na pięści. Jeśli odpowiednio szybko się z nimi rozprawisz to zdążysz od razu wskoczyć na pokład odjeżdżającego pociągu. W przeciwnym razem pomóż sobie koniem żeby go dogonić.

Dotrzyj do przedziału, w którym przebywają Beau i Penelope - Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Dotrzyj do przedziału, w którym przebywają Beau i Penelope. Podróż pociągiem utrudni pojawienie się w okolicy kolejnych przeciwników. Te osoby musisz już zabijać. Wyjdź z wagonu i rozstaw Arthura za jakąś przeszkodą. Eliminuj wrogów z użyciem karabinu lub pistoletu.

Pociąg wkrótce niespodziewanie zatrzyma się - Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Pociąg wkrótce niespodziewanie zatrzyma się. Wyrusz w stronę lokomotywy. Po dotarciu na miejsce okaże się, że uciekł maszynista i Arthur musi go zastąpić. Wejdź w interakcję z centralną konsolą. Sterowanie pociągiem jest bardzo proste - przycisk X / A to zwiększanie prędkości podróży. Po drodze nie musisz wykonywać żadnych innych akcji. Nie musisz też wyhamowywać, gdyż nie ma ryzyka wykolejenia się pociągu.

Pociąg musi dotrzeć na mniejszą stację kolejową Riggs Station. Beau i Penelope wysiądą z pociągu. Arthur otrzyma wartościową bransoletę w prezencie. Możesz zachować ją dla siebie i sprzedać np. u pasera lub zwrócić ją zakochanej parze (dodatnie punkty honoru).