Nie, nie i po trzykroć nie - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Na tej stronie przewodnika po grze Red Dead Redemption 2 znajdziesz opis przejścia misji Nie, nie i po trzykroć nie. Pani Grimshaw potrzebuje twojej pomocy - czas nauczyć chłopaków Foremana dobrych manier i jak powinni traktować kobiety.

Jak odblokować misję: Po zakończeniu zadania Uroki cywilizacji - Nie, nie i po trzykroć nie - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po zakończeniu zadania "Uroki cywilizacji".

Opis przejścia misji: Pomów z Mary-Beth, a następnie jedź z Panią Grimshaw we wskazane miejsce. Przebiegła kobieta odwróci uwagę mężczyzny, a następnie z zimną krwią go zamorduje.

Wtargnij do środka - czekają tu na ciebie dwaj przeciwnicy - Nie, nie i po trzykroć nie - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Wtargnij do środka - czekają tu na ciebie dwaj przeciwnicy. Zabij ich i uwolnij Tilly. Czeka cię teraz scenka i rozpoczniesz pościg za dwójką uciekających chłopaków Foremana.

Twoim zadaniem jest ich ścigać i zabić - Nie, nie i po trzykroć nie - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest ich ścigać i zabić. Są oni dość szybcy i musisz manewrować między gałęziami drzew, więc zachowaj czujność. Staraj się również zabić wrogów z dalszego dystansu - gdy będziesz zbyt blisko, Grimshaw będzie do nich strzelała, co uniemożliwi ci zdobycie złotego medalu.

Gdy zabijesz dwóch uciekających, będziesz musiał złapać lassem ostatniego zbiega - Nie, nie i po trzykroć nie - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Gdy zabijesz dwóch uciekających, będziesz musiał złapać lassem ostatniego zbiega. Złap go, zwiąż i zawieź z powrotem do Tilly. Po scenkach, będziesz mógł wybrać co zrobić z mężczyzną. Możesz go zamordować, lub puścić wolno. Gdy podejmiesz swój wybór, misja zakończy się.

Jak zdobyć złoty medal w misji Nie, nie i po trzykroć nie?

  • Osobiście zabij obu chłopaków Foremana podczas pościgu - Gdy podjedziesz zbyt blisko, twoja towarzyszka samodzielnie zastrzeli wrogów. Postaraj się więc zabić ich z bezpiecznego dystansu.
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 90% - W tej misji RDR2, napotkasz bardzo mało wrogów, więc dbaj o to, by każdy twój cel był pewniakiem.