Legendarny Biały Bizon w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

W grze Red Dead Redemption 2 możesz znaleźć legendarnego bizona, czeka ona na ciebie w okolicach Lake Isabella - Legendarny Biały Bizon w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W grze Red Dead Redemption 2 możesz znaleźć legendarnego bizona, czeka ona na ciebie w okolicach Lake Isabella.

Bizon będzie poruszał się po terenie zaznaczonym na screenie poniżej - Legendarny Biały Bizon w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Bizon będzie poruszał się po terenie zaznaczonym na screenie poniżej.

1 - Legendarny Biały Bizon w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Z jaką bronią wyruszyć na białego bizona?

Na bizona musisz udać się z bronią ciężką - Legendarny Biały Bizon w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Na bizona musisz udać się z bronią ciężką.

Karabin - z karabinu możesz strzelać ze sporej odległości, jednak musisz wykonać wiele strzałów, aby padł od martwy.

Strzelba - używając strzelby musisz znacznie zbliżyć się do bizona jednak jest ona najskuteczniejszą bronią.

Jak wygląda walka z białym bizonem?

Bizon jest płochliwym, ale nie agresywnym zwierzęciem - Legendarny Biały Bizon w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Bizon jest płochliwym, ale nie agresywnym zwierzęciem. Jeśli cię zauważy od razu zacznie uciekać. Przez to możesz łatwo stracić go z oczu.

Jeśli będziesz blisko bizona zacznij szybko w niego strzelać. Dzięki temu zabijesz go zanim zdąży uciec.

Co mogę zrobić z białego bizona?

Jeśli udasz się do Trapera możesz wytworzyć - Legendarny Biały Bizon w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jeśli udasz się do Trapera możesz wytworzyć:

Legendary White Bison Hat - potrzebujesz skóry bizona i 45 dolarów,

Legendary White Bison Coat - potrzebujesz skóry bizona i 29 dolarów.

Jeśli udasz się do Pasera możesz wytworzyć Talizman z rogu bizona (Bison Horn Talisman). Dzięki temu o 10% szybciej będzie regenerować się twoja wytrzymałość.