Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Red Dead Redemption 2: Misje główne - lista wszystkich, porady Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Red Dead Redemption 2 zawiera pełną listę wszystkich dostępnych w grze misji pobocznych. Z niej dotrzecie do opisów wszystkich misji fabularnych, które możecie wykonać w trakcie rozgrywki w RDR2.

Ostatnia aktualizacja: 5 października 2022

Poradnik do Red Dead Redemption 2 - Opis przejścia - to potężna, rozbudowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie zadania główne i zadania poboczne. RDR2 to długa, wielowątkowa gra, ale ten poradnik pomoże Ci szybko odnaleźć się w świecie i zrozumieć jego strukturę.

Nasze porady nie tylko przeprowadzą Cię po sznurku od początku do końca, ale również wskażą ważne wybory, ostrzegą przed trudną walką. Z tego poradnika do Red Dead Redemption 2 dowiesz się również, co zrobić, aby wykonać misję na złoty medal. Ponadto odnajdziesz tu zadania od członków gangu Dutcha (takie jak kradzieże czy napady na domy), ale również misje ścigania zbiegów w Valentine, Strawberry, Saint Denis, Rhodes, Blackwater czy Tumbleweed.Lista wszystkich głównych misji

Rozdział 1 - Colter

  1. Bandyci z Zachodu - storna opisuje pierwsza zadanie dostępne w grze RDR. W nim poznacie swojego bohatera i zaatakujecie ranczo Adlerów.
  2. Początek i ucieczka przed wspomnieniem - druga misja dostępna w grze. Ta strona opisuje odnalezienie Johna i bezpieczną ucieczkę przed wilkami.
  3. Starzy przyjaciele - czas poznać gang przeciwników. Strona zawiera opis ataku na gang O'Driscolli. Dzięki niej dowiecie się jak wyjść zwycięsko z bitwy.
  4. Co następuje po początku? - w tym zadaniu musicie bezbłędnie upolować dwa jelenie. Opisaliśmy jak to zrobić, aby zdobyć złoty medal.
  5. Kim do diabła jest Leviticus Cornwall? - na tej stronie znajduje się opis zaatakowania, zatrzymania i okradzenia pociągu. To prywatny środek transportu Leviticusa Cornwalla.
  6. W drodze na wschód - ostatnia misja, która kończy 1 rozdział gry. W niej musicie dotrzeć bezpiecznie do obozu Horseshoe Overlook.

Rozdział 2 - Horseshoe Overlook

  1. Cywilizowane społeczeństwo Valentine - ta strona opisuje początek 2 rozdziału gry. W tym miejscu poznacie koleje mechanizmy gry, między innymi dowiecie się jakie są sklepy i jak robić zakupy.
  2. Amerykanie odpoczywają - strona opisuje wizytę w saloonie, wszystkie jej konsekwencję oraz walkę. Dzięki informacjom na niej zawartym dowiecie się, jak zdobyć złoty medal za wykonanie misji.
  3. Koniec i ucieczka przed urażonym ego - zadanie dotyczy spotkania pierwszego legendarnego zwierzęcia. Dzięki niemu zobaczycie legendarnego niedźwiedzia, którego w późniejszym etapie gry można upolować, aby zdobyć jego skórę.
  4. Wizyta towarzyska - na tej stronie znajduje się opis ataku na gang O'Driscoll, aby zająć chatę w lesie. Opisaliśmy co zrobić, abyście mogli zdobyć złoty medal.
  5. Lichwiarstwo i inne grzechy I-III - ta misja to zbiór kilku dłużników, którzy będą pojawiać się na przestrzeni fabuły. W tym miejscu zobaczycie pierwszego z nich, jest nim Pan Wróbel.
  6. Chwila spokoju - w tej misji możecie spokojnie upić się w saloonie w Valentine. Nie obędzie się to bez konsekwencji, jeśli nie będzie uważać pod nogi.
  7. Kto kiedyś kochał prawdziwie - na tej stronie opisaliśmy podróż do Mary, która jest dawną miłością Arthura. Waszym zadaniem będzie odnalezienie i uratowanie jej brata.
  8. Kręgosłup Ameryki - kolejne zadanie dotyczy kradzieży Boba Crowforda. Można wykonać tę misję w godzinach dziennych lub pod osłoną nocy.
  9. Kto nie jest bez grzechu - ta misja zakłada odnalezienie Wielebnego Swansona, który wdał się w sprawy z niewłaściwym towarzystwem. Należy mu pomóc, a my opisaliśmy jak to zrobić tak, aby mieć złoty medal.
  10. Pierwsi będą ostatnimi - ta strona opisuje misję, w której zlokalizować Seana, który został pojmany przez łowców nagród, a następnie doprowadzić do jego oswobodzenia.
  11. Błogosławieni cisi - na tej stronie zobaczycie opis ratunku Micah, który przetrzymywany jest w więzieniu w Strawberry. Jeśli macie jakieś sprawy w tym mieście do wykonania, zróbcie je przed ratunkiem towarzysza.
  12. Dolewając ropy do ognia - misja ta składa się z kilku części. Opisaliśmy każdą z nich oraz informacje o tym, jak wykonywać zadania, aby zdobywać złote medale i spore pokłady gotówki.
  13. Rybak ludzi - czas na poznanie podstaw rybołówstwa. Ta misja da Wam możliwość łowienia, a z czasem zdobywania legendarnych ryb.
  14. Scena z Amerykańskiej Idylli - strona ta opisuje misję, w której waszym zadaniem jest przejęcie wozu z cennym ładunkiem. Nie wszystko pójdzie po waszej myśli, ale opisaliśmy jak poradzić sobie z kłopotami spowodowanymi przez Micaha Bellla.
  15. Owce od kozłów - ta misja polega na odprowadzeniu stada owiec do miasta. W tej części gry czeka was sporo walki i ratowania towarzyszy.
  16. Dziwna uprzejmość - strona opisuje ostatnie zadanie z 2 rozdziału gry. W nim zabierzecie się za poszukiwanie nowego obozu.

Rozdział 3 - Clemens Point

  1. Nowe południe - ta strona to opis otwarcia 3 rozdziału gry. W tej misji czeka Was wiele aktywności, w tym sporo kontaktów z Dutchem, Hoseam czy z Andersem Andersonem.
  2. Dalsze pytania o prawa kobiet - w tej misji poznacie Sadie, z którą przyjdzie Wam napaść na obóz wrogów. To proste zadanie, które w główniej mierze wymaga jedynie celność.
  3. Destylacja po amerykańsku - strona opisuje zadanie, które dotyczy dużej strzelaniny i wyścigu z Dutchem. Dowiecie się z niej jak wykonać zadanie oraz jak wyglądać wyścig z Dutchem nawet na wolnym koniu.
  4. Błąd w dobrej wierze - ta misja to napad na wóz, który skoczy się sporą strzelaniną. W niej będzie towarzyszył Wam Wujek, którego musicie uratować w lesie.
  5. Prawdziwa miłość I-III - to zadanie, które składa się z kilku części, które stopniowo będę pojawaić się wraz z biegiem gry. W niej będziecie poruszać się między różnymi terenami, aby przekazywać listy między Penelope a Beau Graya.
  6. Reklama, nowa amerykańska sztuka I-II - zadanie to rozpocznie się od rozmowy z Abigail. Polega ono na dotarciu do posiadłości Brainthwaite. Na miejscu rozpocznie się strzelanina, z której musicie wyjść zwycięsko.
  7. I będąc w drodze, prawił o wybaczaniu - ta strona to opis misji, w której dotrzecie do rezydencji Shady Belle. Ta misja zawiera kilka wyborów, które wpływają na przebieg zadania i strzelaniny.
  8. Uroki tytoniu - w tym zadaniu traficie na plantacje tytoniu. W waszych rękach będzie sporo skradania się i strzelaniny z przeciwnikami.
  9. Sodoma Powrót do Gomory - strona opisuje misję, którą wykonacie z Billem. Czeka Was pierwszy prawdziwy napad na bank rodem z tradycyjnych westerów.
  10. Magicy dla sportu - w tej misji zostaniecie tropicielem, który poszukuje Trelawnyego. Stworzyliśmy dokładny opis, który pozwoli Wam szybko i bezpiecznie dotrzeć do poszukiwanego mężczyzny.
  11. Konina na obiad - strona zawiera opis misji, która polega na złapaniu białego konia dla potencjalnych nabywców.
  12. Błogosławieni pokój czyniący - w tej misji Arthur weźmie udział w rozmowach pokojowych z gangiem O'Driscoll. Waszym zadaniem jest poradzenie sobie z konsekwencjami, które przyniesie ta rozmowa.
  13. Przyjaciele z marginesu - strona opisuje kradzież cennego ładunku, którą wykonacie wraz z Trelawnym
  14. Krótki spacer w ładnym miasteczku - ta misja to opis końca prowadzenia wspólnych interesów z Grayami i Braithwaitesami. Czeka Was ogromna strzelanina, podczas której będziecie musieli poruszać się po mieście, aby eliminować przeciwników.
  15. Krwawe zatargi, stare i nowe - na tej stronie opisana jest misja, w której zaginął Jack. Cały gang rusza na odsiecz i ratunek dla porwanego chłopca.
  16. Bitwa o Shady Belle - ta strona to opis poszukiwania nowego schronienia dla całego gangu. Misja ta kończy 3 rozdział gry i pozwala wejść w kolejną część historii.

Rozdział 4 - Shady Belle

  1. Uroki cywilizacji - ciąg dalszy opisu poszukiwania zaginionego Jacka. Tym razem dotrzecie do Saint Denis, aby zdobyć więcej informacji o chłopcu.
  2. Angelo Bronte, człowiek honoru - ta strona zawiera opis ratowania Jacka. Wraz z Dutchem i Johnem ruszacie do posiadłości Angelo, by negocjować z nim uwolnienie chłopaka.
  3. Złota klatka - czas ruszyć na przyjecie, na którym zdobędziecie nowe, ciekawe informacje. Opisaliśmy, jak zdobyć złoty medal w tym zadaniu.
  4. Nie, nie i po trzykroć nie - strona opisuje zadanie zlecone przez Panią Grimshaw. Musicie pogonić chłopaków Foremana i pozbyć się ich na zawsze.
  5. Noc pełna rozpusty - na tej stronie opisane zostało zadanie, w którym czeka Was sporo atrakcji na statku. Pogracie w pokera, poznacie nowych ludzi i jak zwykle zakończycie zabawę z bronią palną w ręku.
  6. Amerykańscy ojcowie I-II - te zadania dotyczą pomocy Szybującemu Orłowi przy fabryce Cornwall Kerosene & Tar. Opisaliśmy co zrobić i jak zdobyć złoty medal.
  7. Jeźdźcy i Apokalipsa - misja ta opisuje walkę z najeźdźcami O'driscolle. Musicie popisać się celnością, aby pozbyć się przeciwników, a przy okazji zdobyć złoty medal.
  8. Miejsce przyjemności - opisaliśmy na tej stronie napad, który wykonacie wraz z towarzyszami. Dutch, Arthur i Lenny namówią Was do wspólnego skoku na stację tramwajową w Saint Denis.
  9. Wiejskie marzenia - w tej misji Dutch przekonuje Arthura, że przed napadem na bank muszą zabić Angelo Brontego. Waszym celem jest zdobyć barkę. Idąc po nią odwiedzacie Thomasa.
  10. Zemsta smakuje najlepiej - opisaliśmy atak na posiadłość Brontego, który dokonuje cały gang w zamian za zasadzkę z zadania Miejsce przyjemności.
  11. Bankowość, stara amerykańska sztuka - na tej stronie opisaliśmy stok na bank, który planuje gang, aby w końcu zasłużenie odpocząć. Dowiecie się jak wygląda przebieg akcji i co zrobić, aby uzyskać jak najlepsze zakończenie tej misji.

Rozdział 5 - Guarma

  1. Witaj w Nowym Świecie - w tej misji obudzicie się na tropikalnej wyspie Guarma. To oddzielna część, która nie występuje na mapie podstawowej gry. Nie ma tutaj znajdziek, sekretów ani misji pobocznych.
  2. Miły i dobroduszny despota - strona ta opisuje kolejne zadanie fabularne. W niej z pomocą miejscowej kobiety, Glorii, Dutch i Arthur zakradają się do strzeżonej placówki, by uratować Javiera.
  3. Okrucieństwo wyzwolone - musicie wydostać się z wyspy. Aby mieć na to szanse, należy uratować dwóch robotników. Hercul i Leon czekają na waszą pomoc.
  4. Piekło nie zna takiej furii - uratowanie robotników to nie koniec. Gang spotyka się z Hercule'em w fortecy Cinco Torres i odpiera atak, by utorować drogę ucieczki. To zadanie dokładnie opisaliśmy na tej stronie poradnika.
  5. Raj w końcu opuszczony - przed opuszczeniem statku musicie jeszcze uratować kapitana, który doprowadzi Was na nowo do Ameryki. Opisaliśmy jak wykonać to zadanie tak, aby zdobyć złoty medal.
  6. Drogi wujku Tacitusie - opisaliśmy na tej stronie pierwsze zadanie po powrocie do Ameryki. Musicie wyruszyć do Shady Belle, by odnaleźć resztę gangu.
  7. Ulotna radość - na tej stronie dostępny jest opis zadania, w którym stoczycie kolejną walkę. Tym razem zjawiają się pinkertoni z Miltonem, a wy musicie ich powstrzymać.
  8. Na rozstajach - strona ta opisuje bardzo ważną misję, w której dowiecie się o tym, że Arthur jest ciężko chory. Stopniowo zżera go gruźlica, które jest dla mężczyzny wyrokiem śmiertelnym.
  9. To są ziemie Murfreech - mimo smutnych wieści Arthur pragnie dalej brać czynny udział w życiu gangu. Wraz z Charlesem wybiera się do Beaver Hollow, aby znaleźć nowe miejsce dla obozu.

Rozdział 6 - Beaver Hollow

  1. Ikar i przyjaciele - czas na nowo spotkać się z Sadie i poznać Pana Bullarda. To okazja do polatania balonem i zrobienia rekonesansu więzienia Sisika.
  2. Godziny odwiedzin - ta misja zawiera opis dotarcia na wyspę Sisika, na której musicie odbić Johna z więzienia. Dowiecie się, jak przejść misję, aby otrzymać złoty medal.
  3. Zwykła wizyta towarzyska - strona ta opisuje kolejną misję z 6 rozdziału gry. Arthur spotyka się z Dutchem i Micah w Annesburgu, gdzie planują konfrontację z Cornwallem.
  4. Gniew wyzwolony - w tej misji Szybujący Orzeł wraz z resztą towarzyszy napada na statek wojskowy, aby odzyskać konie skradzione z ich rezerwatu.
  5. Uroki Van Horn - ta misja to zasadzka, którą Bill i Arthur na konwój wojskowy przewożący dynamit przez Van Horn. Opisaliśmy ją dokładnie na tej stronie poradnika, z zaznaczeniem co dokładnie trzeba zrobić, aby zdobyć złoty medal.
  6. Archeologia dla początkujących - ta strona opisuje zadanie, w którym musicie pozbierać relikty z różnych miejsc w okolicy. Każdy z ważnych punktów został zaznaczony i pokazany na screenach.
  7. Honor wśród złodziei - misja ta dotyczy szczepionek na ospę, które powinny dotrzeć do rezerwatu Wapiti. Monroe prosi Arthura, aby pomógł mu ukraść szczepionki armii.
  8. Most donikąd - strona ta opisuje sposób podłożenia ładunku na moście, aby ten uniemożliwił przewóz ładunków na drugą stronę rzeki.
  9. Trudna sztuka konwersacji - to zadanie dotyczy pułkownika Favoursa i Padającego Deszczu. Opisaliśmy, co dokładnie należy zrobić i jak poradzić sobie z utrudnieniami, które mogą nastąpić w trakcie wykonywania misji.
  10. Żegnaj, drogi przyjacielu - opis na tej stronie dotyczy zadanie, w którym Colm O'Driscoll zostaje aresztowany, Sadie, Arthur i Dutch jadą do Saint Denis, by zobaczyć jego egzekucję.
  11. Pani Sadie Adler, wdowa I-II - po pozbyciu się Colma, czas wyeliminować cały gang. Arthur i Sadie udają się na ranczo Hanging Dog, aby pozbyć się wszystkich członków O'Driscolli.
  12. Ulubieni synowie - strona ta opisuje misję, w której przyjdzie Wam toczyć walkę wieloma przeciwnikami. Strzelajcie im w głowy, aby zdobyć złoty medal.
  13. Syn króla - w tej misji Arthur i Charles dowiadują się, że Szybujący Orzeł został pojmany przez wojsko. Ruszają do Fortu Wallace, by go uratować.
  14. Mój ostatni chłopiec - to jedna z ostatnich misji w grze, w której można prowadzić Arthurem. Szybujący Orzeł wyrusza do Beaver Hollow, by przeprowadzić ostateczny atak na Cornwall Kerosene & Tor. Cały gang Dutcha dołącza się, aby pomóc w ataku.
  15. Co w nas najlepsze - kolejny pomysł na ostatni skok. Gang rusza do Saint Denis, aby napaść na pociąg z żołdem i zaopatrzeniem wosjkowym, który jedzie w stronę zniszczonego mostu Bacchus.
  16. Krew, śmierć i odkupienie - czas na ostatnie pożegnanie z Arthurem. Abigail zostaje schwytana przez pinkertonów, a John zostaje uznany za zmarłego. Dutcha wyrusza do Beaver Hollow. Arthur i Sadie jadą natomiast do Van Horn, aby uwolnić Abigail. Cały opis tego zadania dostępny jest na tej stronie naszego poradnika, wraz z możliwymi zakończeniami.

Epilog część 1 - Pronghorn Ranch

  1. Koło - ta misja to początek epilogu. Czas kierować Johnem. Wydarzenia dzieją się kilka lat po ucieczce Dutcha. Abigail i John szukają pracy w mieście Strawberry.
  2. Proste przyjemności - strona ta opisuję zadanie, w którym otrzymacie nową, bezpieczną pracę. Pod fałszywym imieniem "Jim Milton", John znajduje pracę jako pomocnik na ranczu Pronghorn.
  3. Rolnictwo dla początkujących - prowadzicie spokojne, normalne życie John pracuje za dnia na ranczu, pomagając Dickensowi zbudować płot i opiekować się bydłem.
  4. Ojcostwo dla początkujących - ta strona opisuje misję, w której John zabiera konie i jedzie z synem na przejażdżkę. Duncan nauczy się podstaw i z chęcią spędzi czas z ojcem.
  5. Stare nawyki - mimo niechęci Abigail do bójek John wdaje się w jedną z nich. To przez gang najemców, który rozpoczyna awanturę toczącą się na ranczu Pronghorn.
  6. Jim Milton znów wkracza do akcji - ku jeszcze większej złości Abigail John kolejny raz działa siłą i pięściami. Opisaliśmy nocy napad gangu na ranczo i sposób na skuteczną ochronę terenu.
  7. Ojcostwo dla opornych - strona ta opisuje jak John próbuje radzić sobie z życiem. Zabiera Jacka do Strawberry, aby odebrać przesyłkę dla Abigail.
  8. Macierzyństwo - czas zobaczyć po latach kolejną znajomą twarz. Ta strona opisuje nowe spotkanie z dobrze znaną Sadie Adler, która ma dla Johna specjalne zadanie.
  9. Dom szlachty - na tej stronie dostępny jest opis zadania, w którym John rusza do Beecher's Hope, by przesiedlić nielegalnych mieszkańców, nim kupi prawa do ziemi.
  10. Dochodowe zatrudnienie - to zadanie, w którym po otrzymaniu telegramu od Sadie, John wyrusza do Valentine i pomaga jej w ściganiu poszukiwanego przestępcy.

Epilog część 2 - Beecher's Hope

  1. Męska przyjaźń - czas rozpocząć drugi rozdział epilogu. W tej misji John i Wujek ruszają do Saint Denis, aby odnaleźć Charlesa Smitha.
  2. Remont dla początkujących - strona ta opisuje kolejne zadanie z epilogu. W nim John, Wujek i Charles burzą starą chatę w Beecher's Hope. Aby zdobyć złoty medal należy wykonać tę misję w mniej niż 18 sekund.
  3. Dzień uczciwej pracy - na tej stronie znajduje się opis zadania, w którym John spotyka się w Blackwater z Sadie, która prosi go o pomoc w odbiciu poszukiwanego bandyty, Shane'a Finleya, zabranego jej przez rywala, Jamesa Langtona.
  4. Skrzynka z narzędziami - ta strona poradnika opisuje misje, w której John kupuje dom z gotowyc elementów. Przed budową musicie jednak pozbyć się przeciwnków.
  5. Nowe Jeruzalem - ta misja polega na wbijaniu gwoździ, aby zbudować dom. Jeśli wbijecie je z dokładnością ponad 80% macie szansę na zdobycie złotego medalu.
  6. Szybka przysługa dla starej znajomej - przez to, że John pragnie powiększać swojego gospodarstwo, ma coraz większe długi. Stara się zdobyć jak najwięcej pieniędzy, dlatego pomaga Sadie schwytać poszukiwanego bandytę, Ramona Corteza.
  7. Zły dzień Wujka - w tej misji Wujek, John i Charles spędzają noc na świętowaniu. Rano John odkrywa, że Wujek został porwany przez Bractwo Skinnera. Waszym zadaniem jest próba uratowania go z rąk bractwa.
  8. Naprawdę wielki skurczybyk - strona opisuje kolejną misję, w której Sadie udaje się do Johna do Beecher's Hope, skąd ruszają do Tall Trees na poszukiwanie bandyty.
  9. Ponowna próba - strona ta opowiada o misji, w której wybierzecie się na ryby. Znajdziecie tam psa, z którego musicie wyssać truciznę. Dzięki temu odniesiecie zwierzę do domu, a misja zakończy się powodzeniem.
  10. Marzenie o nowej przyszłości - to misja, w której John oświadcza się Abigail. Nie macie w tym przypadku dużo zadań do wykonania, ale im szybciej ukończcie misję, tym macie większe szanse na zdobycie złotego medalu.
  11. Amerykański jad - czas zakończyć epilog gry RDR2. Sadie ma wskazówkę mogącą doprowadzić do Micah - w Strawberry widziano Cleeta. John, Sadie i Charles jadą tam, pomimo protestów Abigail, aby go przesłuchać i wytropić wroga sprzed lat.