Uroki Van Horn - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Poniższa strona naszej solucji do gry Red Dead Redemption 2 zawiera opis misji Uroki Van Horn. Bill i Arthur organizują zasadzkę na konwój wojskowy przewożący dynamit przez Van Horn.

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji Zwykła wizyta towarzyska - Uroki Van Horn - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji "Zwykła wizyta towarzyska".

Opis przejścia misji: Spotkaj się z Micah, a następnie jedź z Billem na miejsce zasadzki. Wejdź po schodach na górę, podejdź do wnęki w ścianie, przygotuj karabin z lunetą i poczekaj, aż Bill rozpocznie atak. Postaraj się oddać pięć strzałów w głowę, by wykonać jedno z poleceń, aby zdobyć złoty medal za wykonanie misji.

Gdy zabijecie wszystkich wrogów, biegnij do Billa i wsiądź do wozu - Uroki Van Horn - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Gdy zabijecie wszystkich wrogów, biegnij do Billa i wsiądź do wozu. Klasycznie, będzie was ścigać banda wrogów. Wybierz karabin i strzelaj do nich, jednak uważaj, gdyż wieziecie wóz pełen dynamitu - nie daj im zbyt wiele okazji, by mogli do was bezkarnie strzelać.

Gdy dotrzecie do punktu oddania wozu, misja zakończy się sukcesem.

Jak zdobyć złoty medal w misji Uroki Van Horn?

  1. Zabij 5 żołnierzy strzałem w głowę z karabinu z lunetą - Gdy tylko Bill rozpocznie atak, namierz 5 wrogów i zabij ich, strzelając im w głowy.
  2. Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 85% - Klasyczne zadanie w RDR2, opierające się na wysokiej celności.