Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jakie rzeczy przenoszone są do epilogu kampanii w RDR2? Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Tryb fabularny w grze Red Dead Redemption 2 ma nietypową strukturę, albowiem epilog kampanii zawiera aż kilkadziesiąt nowych misji, których ukończenie zajmuje kilka godzin. Na tej stronie poradnika do RDR2 informujemy jakie rzeczy (postępy, elementy wyposażenia itp.) przenoszone są z rozdziału 6 do epilogu gry.

Nasze zestawienie nie zawiera żadnych ważnych spojlerów fabularnych. Możesz zapoznać się z tymi informacjami nawet jeśli nie ukończyłeś jeszcze wszystkich głównych rozdziałów gry.

Poniższe zestawienie wymienia najważniejsze elementy gry - Jakie rzeczy przenoszone są do epilogu kampanii w RDR2? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Poniższe zestawienie wymienia najważniejsze elementy gry. Przy każdej pozycji informujemy czy postępy/przedmioty są przenoszone z ostatniego szóstego rozdziału kampanii do jej rozbudowanego epilogu.

  1. Statystyki bohatera - Tak. W momencie rozpoczęcia epilogu główne parametry (zdrowie, wytrzymałość, Zabójcza precyzja) znajdują się na takim samym poziomie, na jakim były w momencie kończenia głównej kampanii. Możesz więc kontynuować dążenia do osiągnięcia ich maksymalnych wartości (jest to jednym z wymagań do ukończenia gry w 100 procentach).
  2. Bronie - Tak. Musisz zaliczyć kilka początkowych misji epilogu zanim odzyskasz do nich dostęp. Gra pozwala na dalsze używanie wszystkich broni, które zakupiłeś lub zdobyłeś w głównej kampanii. Nie przepadają też ich ulepszenia, unikalne malowania itp.
  3. Amunicja - Tak. W momencie gdy odzyskasz wszystkie bronie otrzymasz też dostęp do całego zapasu amunicji. Mowa tu zarówno o standardowej amunicji, jak i specjalistycznej, którą mogłeś odnaleźć, zakupić lub własnoręcznie wyprodukować.
  4. Stroje - Tak. W pierwszej części epilogu stroje głównego bohatera są odgórnie narzucone, aczkolwiek po awansowaniu do drugiej części epilogu możesz odwiedzać skrzynię na ubrania w nowo założonym obozie. Będą w niej wszystkie elementy ubioru, które otrzymałeś lub zakupiłeś w głównej kampanii.
  5. Inne przedmioty z inwentarza - Tak, ale tylko wybrane. Nadal możesz korzystać z podstawowych elementów ekwipunku, takich jak lornetka czy bandana. Niektóre przedmioty podlegające zużyciu (np. lekarstwa, toniki czy składniki do craftingu) przepadają.
  6. Wyzwania - Tak. Wszystkie postępy zostaną zachowane, także w przypadku tych wyzwań, które nie zostały w całości zaliczone. Możesz kontynuować zajmowanie się nimi i kupować powiązane z nimi przedmioty u trapera.
  7. Poboczne misje - Nie. Gra nie pozwoli ci zająć się pobocznymi questami, które zignorowałeś w rozdziałach 2-6. Jedynym sposobem na przystąpienie do nich jest wczytanie poprzedniego stanu gry sprzed finałowych wydarzeń w rozdziale 6. Główne misje z rozdziałów 1-6 mozesz w dalszym ciągu powtarzać wybierając je z menu głównego. Warto zaznaczyć, że w epilogu gra udostępnia nowe poboczne zadania, które wcześniej były niedostępne.
  8. Karty kolekcjonerskie - Tak. Nie utracisz żadnej zebranej wcześniej karty. Możesz też kontynuować poszukiwania innych rodzajów sekretów (kości dinozaurów, mapy skarbów itp.).
  9. Honor - Nie. W momencie rozpoczęcia epilogu pasek honoru (reputacji) będzie znajdował się z powrotem na środku skali. Musisz od nowa go budować jeśli zależy ci np. na zniżkach w sklepach. W nowo "odblokowanym" stanie New Austin załącza się na szczęście sporo przypadkowych spotkań, w których możesz łatwo zdobywać dodatnie punkty honoru.
  10. Pieniądze - Nie. Epilog rozpoczynasz z bardzo niewielką ilością gotówki. Na szczęście dzięki zaliczeniu epilogu zdobędziesz mnóstwo pieniędzy.
  11. Konie - Nie. W momencie awansowania do epilogu przepadają główny koń, z którego korzystałeś pod koniec rozdziału 6, oraz ewentualne pozostałe konie, które mogły być przechowywane w stajni. W ramach zaliczania epilogu otrzymasz zupełnie nowego wierzchowca, z którym trzeba od początku budować więź. Możesz też oczywiście na nowo kupować nowe konie w stajniach lub odnajdywać dzikie konie w świecie gry.
  12. Aktywności obozu gangu - Nie. Nie możesz korzystać z żadnych udogodnień obozu (wozy z zapasami, darmowa potrawa itp.). W drugiej części epilogu główny bohater zakłada nowy obóz, w którym pojawiają się najważniejsze obiekty takie jak łóżko, skrzynia na ubrania, ognisko do gotowania potraw czy mapa do szybkiej podróży.
  13. Szybka podróż - Tak. Musisz najpierw awansować do drugiej części epilogu, gdyż dopiero wtedy rozstawiany jest nowy obóz. Odnajdziesz w nim mapę i podróż do innych lokacji tak samo jak w głównych rozdziałach jest darmowa.
  14. Grzywny - Nie. Nie musisz martwić się o konieczność opłacenia grzywny jeśli mocno "narozrabiałeś" w szóstym rozdziale lub poprzednich. W momencie rozpoczęcia epilogu nie ma żadnych grzywn na karcie postaci.