Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Bracia i siostry, wszyscy razem to tytuł jednej z pobocznych misji gry Red Dead Redemption 2. W ramach tego zadania należy pomóc zakonnicy w odzyskaniu skradzionego krucyfiksu. Arthur podczas zaliczania misji będzie też musiał uciec stróżom prawa.

Znacznik tej pobocznej misji powinien pojawić się w mieście Saint Denis jakiś czas po tym jak przystąpisz do czwartego rozdziału kampanii - Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Znacznik tej pobocznej misji powinien pojawić się w mieście Saint Denis jakiś czas po tym jak przystąpisz do czwartego rozdziału kampanii. Zalicz też wcześniej inną misję - Pomóż bratu. Dotrzyj w pobliże kościoła i porozmawiaj z zakonnicą.

Musisz rozpocząć pościg za chłopcem, który ukradł krucyfiks - Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Musisz rozpocząć pościg za chłopcem, który ukradł krucyfiks. Po dotarciu do piewszego obszaru poszukiwań przepytaj mężczyznę siedzącego na ziemi. Po dotarciu do drugiego obszaru poszukiwań odkryjesz, że złodziej szamota się z dorosłą osobą. Musisz interweniować. Po zakończonej kłótni podnieś z ziemi krucyfiks.

Po chwili załaczy się cut-scenka - Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Po chwili załaczy się cut-scenka. Arthur wpadnie na Panią Downes, która zaalarmuje policję. Musisz jak najszybciej uciec z czerwonego okręgu. W trakcie ucieczki zwracaj uwagę na czerwone punkty na mini-mapie, które symbolizują policjantów. Nie atakuj ich żeby nie wygenerować niepotrzebnej grzywny. Po wydostaniu się z rynku możesz dodatkowo przywołać do siebie konia i dzięki niemu szybciej uciec.

Po tym jak sytuacja uspokoi się wyrusz z powrotem w stronę kościoła - Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Po tym jak sytuacja uspokoi się wyrusz z powrotem w stronę kościoła. Musisz unikać policjantów rozstawionych wokół kościoła. Sprawdzaj ich posterunki na radarze i omijaj ich z dużej odległości. Wybierz pokazane na obrazku boczne wejście na tereny kościoła. Zwróć krucyfiks żeby zaliczyć misję.