Honor wśród złodziei - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Ta strona naszego poradnika do gry Red Dead Redemption 2 opisuje misję Honor wśród złodziei. Pułkownik Favours cofa dostawę szczepionek na ospę do rezerwatu Wapiti, aby ukarać rdzennych Amerykanów za niedawny opór. Monroe prosi Arthura, aby pomógł mu ukraść szczepionki armii.

Jak odblokować misję: Podczas misji Archeologia dla początkujących, musisz zgodzić się, by pomóc Monroe - Honor wśród złodziei - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Podczas misji "Archeologia dla początkujących", musisz zgodzić się, by pomóc Monroe.

Opis przejścia misji: Spotkaj się z Monroe i jedź z mężczyzną. Dotrzecie do wozu ze szczepionką, którą musisz odzyskać. Wsiądź na konia i pędź za wozem. Jedź tak, by zbliżyć się do pojazdu od boku, a następnie naciśnij przycisk odpowiedzialny za skok, by wskoczyć na wóz.

Podejdź do ciemnej skrzynki i wyciągnij z niej lekarstwa - Honor wśród złodziei - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Podejdź do ciemnej skrzynki i wyciągnij z niej lekarstwa. Następnie, wyskocz z wozu, wsiądź na swojego konia i pędź do Monroe, powiadomić go o swoim sukcesie.

Jak zdobyć złoty medal w misji Honor wśród złodzei?

  1. Odzyskaj szczepionkę, nie dając się wykryć - Zostało to opisane w powyższym opisie przejścia RDR2.
  2. Ukończ misję w czasie poniżej 5 minut - Musisz szybko zbliżyć do wozu, wskoczyć na niego i zdobyć szczepionkę. Następnie pędź galopem do Monroe, a zdążysz wyrobić się w czasie.