Dom szlachty - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Dom Szlachty? To nazwa kolejnego zadania w epilogu gry Red Dead Redemption 2. John rusza do Beecher's Hope, by przesiedlić nielegalnych mieszkańców, nim kupi prawa do ziemi.

Jak odblokować misję: Po zakończeniu misji Macierzyństwo - Dom szlachty - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po zakończeniu misji "Macierzyństwo".

Opis przejścia misji: To bardzo krótkie zadanie. Udaj się do banku, pomów z Anselem Athertonem i pomów o kredycie. Następnie jedź do Beecher's Hope i skonfrontuj się z grupką bezdomnych opryszków. Możesz zaoferować im 10 dolarów, lub zabić ich.

Niezależnie od wyboru, czeka cię scenka, w której spotkasz - Dom szlachty - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Niezależnie od wyboru, czeka cię scenka, w której spotkasz... Wujka! Wróć z mężczyzną na świeżo zakupione ranczo, a misja dobiegnie do końca.

Jak zdobyć złoty medal w misji Dom szlachty?

  • Ukończ misję w czasie poniżej 2 minut i 30 sekund - Najlepiej zapłacić zbirom, by szybko się z nimi uporać. Gdy będziesz wracał z Wujkiem na ranczo, postaraj się maksymalnie zboczyć z kursu i biec prosto na miejsce, a oszczędzisz sporo czasu.